Wist je dat ...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #181
    Re: Wist je dat ...

    Flint onder invloed van n borreltje veranderd in n analfabete asielzoeker??
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #182
      Re: Wist je dat ...

      weed ik niks van

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Wist je dat ik niet meer mag dubbelposten van westport ondanks dat een bot dat voor me waarschuwd ik nog steeds dan daarvan een reprimande krijgt, terwijl ik mijn taalfouten aan het verbeteren ben en later dan die grijze tekst van dat dubbelposten weer weggum.

      ahja gummen mag niet meer je moet op jd meteen met vulpen schrijven. Dus voortaan laat ik lekker alles staan zoals ik het de eerste keer schreef of ik post gewoon lekker dubbel

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Wist je trouwens dat vele hun best doen om mijn soms cryptische maar zeer vermoeiende posten wel kunnen ontcijferen

      wist je dat ik soms me eigen teksten niet meer kan lezen en dat dan drie dagen kan duren voor ik dat foutloos heb hersteld maar uiteindelijk ik al mijn posten wel nalees en de taalfouten er probeer uit te halen.

      wist je dat er soms zelfs posten van me worden weggegumd. voordat ik de kans kreeg om het foutloos neer te zetten.

      wist je dat alles ouder als 5 jaar gedeleet werd als ze het onzin vinden.

      Zo weed ik wel meer waar niemand stil bij staat over het reilen en zeilen van dit forum de laatste 8 jaar en wist je dat ik daar weinig over zeg.
      Last edited by FlintStoned; 1 August 2016, 06:58.

      Comment

      • Nonsense
        Super Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Jul 2015
        • 1724

        #183
        Re: Wist je dat ...

        Dat als je 10 joints of meer per dag rookt je eigelijk helemaal niet zo stoned word.

        Dat als je 3 weken stopt met blowen en dan een joint rookt het stoned zijn eigenlijk te heftig is.

        Comment

        • FlintStoned
          Banned
          • Oct 2012
          • 5580

          #184
          Re: Wist je dat ...

          Dat wist ik idd al, weed wel meer. vooral dat minder meer weed

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #185
            Re: Wist je dat ...

            Er op de startpagina spelfouten staan..
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #186
              Re: Wist je dat ...

              Wist je dat ik de enigste echte flierenfluiten een beetje mis, sta op en loop ghehehehehe,...

              en dat al drie jaar geleden is en ik nu weer grijze letters krijg over dubbelposten

              edit ze heben de dubbekpostbot uitgezet nu doet westport dt enkel nog

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              wist je dat een aarbei heemal niet zover weg is van cannabis?

              Comment

              • Eerstekamerlid
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 5066

                #187
                Re: Wist je dat ...

                Ierdbei niks met aardbeien te maken heeft
                Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #188
                  Re: Wist je dat ...

                  ghehehe, hase ewoon een achternaam van twee zwitserse broers is en dat in skunk 1 het verderf van de wiet eboren is

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  dubbelposten niet meer mag sinds het beginaller tijden

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  dubbelposten niet meer mag sinds het beginaller tijden

                  Comment

                  • Nonsense
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 1724

                    #189
                    Re: Wist je dat ...

                    Alcohol meer goed maakt dan liefde ooit kapot kan maken.

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Dat je als vent niks te vertellen heb als je vrouw er met je kind vandoor gaat

                    Comment

                    • Eerstekamerlid
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 5066

                      #190
                      Re: Wist je dat ...

                      Dat van die alcohol had ik al een aantal keer andersom ervaren jah maar waarom je als vent je wijf een stok zou geven om mee te slaan heb ik nooit begrepen..
                      Sodemieter op met je kinderen, ben zelf nog een kind en dat kan je al niet aan, ouwehoer!

                      Jezelf uit de markt prijzen noem ik dat.
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment

                      • Brainwreck
                        Junior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2016
                        • 581

                        #191
                        Re: Wist je dat ...

                        wisten jullie trouwens dat in het kader van bezuinigingen door de staat besloten is om het licht aan het eind van de tunnel af te sluiten?
                        wist je dat...er door de regering in het kader van bezuinigingen het licht aan het eind van de tunnel is afgesloten.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        wist je dat....als je in een zin alle slechte woorden en vloeken vervangt door: smurf, een zin altijd positief klinkt?
                        sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                        Comment

                        • Brainwreck
                          Junior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2016
                          • 581

                          #192
                          Re: Wist je dat ...

                          Wist je dat...het best wel raar kan voelen als een scherp schutter tegen je zegt dat ie je gemist heeft vandaag?
                          sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                          Comment

                          • Eerstekamerlid
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 5066

                            #193
                            Re: Wist je dat ...

                            Citroenen wel narijpen itt wat er beschreven staat??
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment

                            • Nonsense
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Jul 2015
                              • 1724

                              #194
                              Re: Wist je dat ...

                              Dat als er 4 kg op een pak luiers staat , het niet het aantal kilo ontlasting is wat het kan opvangen.
                              Last edited by Nonsense; 3 August 2016, 14:21. Reden: 30 kg teveel

                              Comment

                              • Brainwreck
                                Junior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2016
                                • 581

                                #195
                                Re: Wist je dat ...

                                Wist je dat.....ik bij mijn vorige woning een tuin had met een hortensia erin.
                                Toen hij voor de eerste keer bloeide waren de bloemen wit, het jaar erop blauw en weer een jaar later roze.
                                Ik vroeg mijn eigen af hoe dat kon, maar later vertelde mijn oma dat dat door metaal komt.
                                Toen ze dat zei dacht ik gelijk aan alle dagen bbq in de tuin en alle bierdopjes die tussen de planten gegooit werden.
                                Dus wil je volgend jaar een ander kleurtje in je hortensia....gooi er een paar bierdopjes of schroeven of spijkers bij.
                                sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                                Comment

                                Bezig...