Ik haat solliciteren. Wilde dat gewoon effe kwijt
solliciteren
Collapse
X
-
-
Re: solliciteren
Moet je een eigen bedrijf beginnen. Heb ik ook gedaan en heb nog nooit gesolliciteerd
Comment
-
Re: solliciteren
wietefras, nu komt natuurlijk de vraag van mijn kant: wat voor eigen bedrijfje heb je gestart?
Comment
-
Re: solliciteren
Veel verdienen en geen tijd om uw geld op te doen.
Als het bedrijf draait. En anders een berg schulden en miserie. Ik wil die zorgen niet aan mijn hoofd. Liever gewoon loontrekkende. Ik werk voor te leven, niet omgkeerd. Maar blijkbaar openen ze tegenwoordig vacatures die niet bestaan. Lokken ze je naar hun bedrijf om u dan een kutjob aan te bieden. Dan zijn ze toch bij de verkeerde, ik zit in een luxepositie dat ik nog effe nee kan zeggen. Soms zijn vakbonden nuttug
Maar het is verloren tijd en moeite.
Al zit ik al lang met zo'n idee in men hoofd. Vijver kopen in het zuiden van Frankrijk om te verhuren aan vissers.
Comment
-
Re: solliciteren
Zit ook lang effe met hetzelfde idee beowulf,
Paar mooie karpers erin, mooie vijver niet te klein natuurlijk.
En dan wat mooie stekken maken, en verhuren.
Zou hetzelf geweldig vinden.
GrtsComment






Comment