solliciteren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #1

    solliciteren

    Korting op 420shop
    Ik haat solliciteren. Wilde dat gewoon effe kwijt
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #2
    Re: solliciteren

    Comment

    • grinderke
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 974

      #3
      Re: solliciteren

      Broodkweker worden, opgelost
      Nee grapje ik haat ook solliciteren.

      Comment

      • Wietefras
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2013
        • 4374

        #4
        Re: solliciteren

        Moet je een eigen bedrijf beginnen. Heb ik ook gedaan en heb nog nooit gesolliciteerd

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: solliciteren

          Of ga werken, dan hoef je niet meer te solliciteren.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Ilikebigbuds
            T.H.C. Master
            MemberLucky Member
            • Aug 2014
            • 549

            #6
            Re: solliciteren

            wietefras, nu komt natuurlijk de vraag van mijn kant: wat voor eigen bedrijfje heb je gestart?
            https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: solliciteren

              Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
              Moet je een eigen bedrijf beginnen. Heb ik ook gedaan en heb nog nooit gesolliciteerd
              Veel verdienen en geen tijd om uw geld op te doen. Als het bedrijf draait. En anders een berg schulden en miserie. Ik wil die zorgen niet aan mijn hoofd. Liever gewoon loontrekkende. Ik werk voor te leven, niet omgkeerd. Maar blijkbaar openen ze tegenwoordig vacatures die niet bestaan. Lokken ze je naar hun bedrijf om u dan een kutjob aan te bieden. Dan zijn ze toch bij de verkeerde, ik zit in een luxepositie dat ik nog effe nee kan zeggen. Soms zijn vakbonden nuttug Maar het is verloren tijd en moeite.

              Al zit ik al lang met zo'n idee in men hoofd. Vijver kopen in het zuiden van Frankrijk om te verhuren aan vissers.

              Comment

              • royalcheese1grow
                Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2013
                • 672

                #8
                Re: solliciteren

                Zit ook lang effe met hetzelfde idee beowulf,
                Paar mooie karpers erin, mooie vijver niet te klein natuurlijk.
                En dan wat mooie stekken maken, en verhuren.

                Zou hetzelf geweldig vinden.

                Grts

                Comment

                Bezig...