Flint's tuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nonsense
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 1724

    #586
    Re: Flint's tuintje

    Ehhh vroeg in de morgen onder het genot van een bakkie koffie turend op het scherm van me tablet probeerde ik het dan maar ,wat is dit lastig zeg de antwoorden staan op de achterkant zeker

    e9 bij
    C7 wesp
    E2 hommel

    Pfff zal ze wel fout hebben.
    Last edited by Nonsense; 30 July 2016, 08:10. Reden: 9

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #587
      Re: Flint's tuintje

      Er bestaan van alle 3 meerdere soorten dus dit is een familiefoto.
      Ben vooral benieuwd hoe de blend eruitziet als je ze allemaal in de staafmixer gooit..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #588
        Re: Flint's tuintje

        Dat klopt idd dat er meerdere soorten bijen zijn en meerdere soorten wespen en ook meerdere soorten hommels. Echter op de foto's staat 1 echte wesp 1 echte bij en 1 echte hommel. De overige zijn allemaal fopwespen, fop hommels en fopbijen. Dat zijn dus eigenlijk vliegen die zich verkleden als bij, wesp of hommel.

        Fopvliegen herken je vooral aan hun vliegenogen en het ontbreken van antennes zoals bijen hommels en wespen ze wel hebben.
        Last edited by FlintStoned; 30 July 2016, 13:31.

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #589
          Re: Flint's tuintje

          B5 is de wesp, over de rest moet ik diep nadenken
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #590
            Re: Flint's tuintje

            B5 is een comma zweefvlieg, ze mist de antennes en kijk eens goed in de poppetjes van haar ogen, ghihi ja het is moeilijker dan je denkt. Je zat wel in de goede rij de B is juist.

            DSC03728.JPG



            DSC03727.JPG



            2016-07-30 (1).jpg
            Akkerhommel.


            2016-07-30 (1)2.jpg
            Schijnboktor

            2016-07-30 (1)1.jpg
            Luizen op absint. In deze kleurvariant had ik ze nog niet gezien.
            Last edited by FlintStoned; 30 July 2016, 16:00.

            Comment

            • Tokkelboer
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2015
              • 65

              #591
              Re: Flint's tuintje

              B8 dus?

              Comment

              • Greyvol
                Amazing Grower
                420 MemberLucky Member
                • Dec 2014
                • 4721

                #592
                Re: Flint's tuintje

                2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                2016 - Greyvol's buitenkweek
                2017 - Santa Maria van Space Cees

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #593
                  Re: Flint's tuintje

                  B8 is de wesp idd.

                  Comment

                  • Nonsense
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jul 2015
                    • 1724

                    #594
                    Re: Flint's tuintje

                    Damm das al één fout.

                    Comment

                    • Eerstekamerlid
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 5066

                      #595
                      Re: Flint's tuintje

                      2016-07-30-17-19-58--1977874145.jpeg

                      De kloothommel staat er iig niet tussen dus bij deze..
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment

                      • Tokkelboer
                        Advanced Stoner
                        Member
                        • Aug 2015
                        • 65

                        #596
                        Re: Flint's tuintje

                        E2 hommel e9 bij

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #597
                          Re: Flint's tuintje

                          Helemaal juist tokkelboer.

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #598
                            Re: Flint's tuintje

                            B5 heeft voor mij de gemeenste angel, dus blijft voor mij de wesp

                            bees.png
                            Last edited by Stemma; 31 July 2016, 12:36. Reden: Pica
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • FlintStoned
                              Banned
                              • Oct 2012
                              • 5580

                              #599
                              Re: Flint's tuintje

                              DSC03774.JPG
                              Weekje of 2 a 3 nog.

                              DSC03775.jpg
                              Ondanks de greenspan maken ze toch leuk wat hars aan. De bloei en groei is allemaal wel wat meer gestrekt maar dat vind ik buiten wel fijn.

                              DSC03773.jpg
                              Leuk om ff wat vers te roken in augustus.

                              DSC03772.jpg
                              Want De NGG zal nog wel tot februari duren.
                              DSC03766.jpg
                              De breedscheenjuffer had ik al voorgesteld aan jullie, prachtbeestjes.


                              jeetje al meer als 2500 mensen door me tuin gewandeld.,... ruimen jullie wel ook de rotzooi op!
                              Last edited by FlintStoned; 1 August 2016, 19:28.

                              Comment

                              • FlintStoned
                                Banned
                                • Oct 2012
                                • 5580

                                #600
                                Re: Flint's tuintje

                                DSC03782.jpg
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...