Flint's tuintje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #661
    Re: Flint's tuintje

    @hippiekomeet, mooie foto's!

    Op foto 2 kijkt hij recht in de camera
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #662
      Re: Flint's tuintje

      IMG_20160915_221053.jpg

      IMG_20160915_220707.jpg

      Comment

      • Greyvol
        Amazing Grower
        420 MemberLucky Member
        • Dec 2014
        • 4721

        #663
        Re: Flint's tuintje

        Kabooom! Nice!
        Goed gelukt ook

        Mooi die ring
        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
        2016 - Greyvol's buitenkweek
        2017 - Santa Maria van Space Cees

        Comment

        • vapoman
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2010
          • 751

          #664
          Re: Flint's tuintje

          mooie foto's Flint.mij lukt dat nooit.ging wel te keer.
          have a smoky weekeind.

          grtz Vapo

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #665
            Re: Flint's tuintje

            ZIjn genomen met 20 seconde sluitertijd. en dan dus hopen dat in die twintig seconde er een flits in je beeld komt en dat je 20 seconden niet beweegt. Ik had voor deze 2 gelukte foto's 2 uur fotoos maken nodig. Heel veel met niks op of overbelicht. Deze onweerswolk hing ook toevallig op de juiste plek om het zo vanuit me tuin te kunnen fotograferen. Geluk hoort erbij.


            Meeldauw, grrrr.

            091.jpg

            Pech hoort er ook bij.

            Comment

            • Rapalje
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Aug 2016
              • 95

              #666
              Re: Flint's tuintje

              Dat is zeker pech hebben zeg ... pffff

              Comment

              • Brainwreck
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Jul 2016
                • 581

                #667
                Re: Flint's tuintje

                Damn, dat zijn een paar verneukte planten.
                Jammer joh die stonden al goed in de bloei ook
                sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

                Comment

                • hippiekomeet
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • May 2015
                  • 214

                  #668
                  Re: Flint's tuintje

                  Ja meeldauw is niet leuk, heb er ook eens veel last mee gehad ik besproeide mijn planten dan met water en melk , iemand zei dat het hielp , toch vroegtijdig moeten oogsten en veel weggooien . Maar dat weggooien is goed , zeg tegen jezelf tis goed dat ik het kan weggooien ☺ . Ik bekijk het als een bewijs dat de drugs mij niet onder controle heeft maar ik de drugs☺

                  Comment

                  • Eerstekamerlid
                    Exquisite Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 5066

                    #669
                    Re: Flint's tuintje

                    Hosternokke gast,
                    Met zo'n instelling kan je een stem op Mark Rutte nog goedbreien..
                    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #670
                      Re: Flint's tuintje

                      IMG_20160919_163025.jpg IMG_20160921_120332.jpg IMG_20160919_163057.jpg

                      IMG_20160919_163042.jpg IMG_20160919_163034.jpg IMG_20160921_120356.jpg

                      Plant bij me ma die nog meeldauw vrij is gaat wel lekker kwa topopbouw. Niks mis mee met die montyseeds, ghehe.

                      IMG_20160919_163010.jpg
                      De druiven hebben ook wat last van de meeldauw en botrytis maarja deze hangen er meer voor de vogels dan voor eigen consumptie.

                      IMG_20160919_163005.jpg IMG_20160921_120438.jpg IMG_20160921_120423.jpg

                      Ook de sterappels zijn nu voldoende gerijpt en worden deze week geoogst.

                      Plant die voor de appel staat had spint en nu ook meeldauw. Nu was dit altijd al een kneusje dus dit verlies is half zo erg.

                      Ik doe verder niks aan de meeldauw, geen melkwater, geen bakpoeder en zeker geen zwavel. Deze twee bevallen planten gaan gewoon de kliko in. Minder = Meer!

                      Comment

                      • hippiekomeet
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2015
                        • 214

                        #671
                        Re: Flint's tuintje

                        Mooie plantjes, wel vroegbloeiers. Die moet ik volgend jaar ook hebben . Heb een jorge s diamond staan weet niet juist hoelang in bloei. Maar niet zo ver als hier . Ik tel geen weken meer zolang mogelijk rot en schimmelvrij houden is het doel , daarna zien we wel weer hoelang ie het nog trekt.

                        Een heerlijk nazomertje dit jaar, ik merk dat de plantjes het fijn vinden, de tomaten niet die willen maar niet rood worden, veel paprika s maar weet niet of ze nog rood gaan worden .

                        Wel leuk dat je die plant gewoon in de kliko kan gooien als je dat hier in belgie doet heb je een probleem denk ik .

                        Comment

                        • FlintStoned
                          Banned
                          • Oct 2012
                          • 5580

                          #672
                          Re: Flint's tuintje

                          Ze gaan niet letterlijk de kliko in hoor gehehehe.

                          Ik laat dat fijn staan en kom er niet aan. Heel de tuin wordt 1 grote schimmel partij in de herfst, dat hoort zo.

                          Ik ga echter deze toppen niet consumeren of verwerken.

                          IMG_20160909_132441.jpg

                          Buiten kan je ook niet echt weken tellen, enkel hopen.

                          Hoor veel dat het een slecht buitenjaar is maar das de normaal. Vele planten genoten van de vele regen in juni en juli. en vinden de nederzon van september best wel cool.
                          Last edited by FlintStoned; 21 September 2016, 18:23.

                          Comment

                          • Eerstekamerlid
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 5066

                            #673
                            Re: Flint's tuintje

                            Weggooien??
                            Das nou juist meuk die je aan je congolese buurman moet voeren..
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment

                            • FlintStoned
                              Banned
                              • Oct 2012
                              • 5580

                              #674
                              Re: Flint's tuintje

                              Die willen graag knippen. Als de schimmel hier toeslaat mogen ze.

                              IMG_20160921_120521.jpgIMG_20160921_120526.jpgIMG_20160921_120534.jpgIMG_20160921_120602.jpgIMG_20160921_120606.jpg

                              Comment

                              • Eclecticon
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2014
                                • 2073

                                #675
                                Re: Flint's tuintje

                                Hahahaha!! Maar ehm... Geweldige jungle!
                                Baas in eigen brein.

                                Comment

                                Bezig...