Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #301
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Was is dat voor domme vraag is de volgende soms waarom woon je nog in Nederland beopuppie.

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #302
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Ik vraag u waarom je een godsdienst kan verdedigen die vrouwen verdrukt, homohaat predikt en de doodstraf heeft staan op de vrije keuze van geloof. Uw antwoord; er geldt in Nederland een burka verbod. Dan begint ge te leuteren over de één of de andere camping en ligt ge wat te schelden en te verwijten. Dan vraag ik mij af waarom er nog geen streep door uwe naam staat.

      Comment

      • Stemma
        Exquisite Grower
        420 Member
        • Mar 2014
        • 7415

        #303
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Heb je meer verzoeken tot een ban ingediend Beo ?

        Heb je die mooie paarse Gorilla Grape van MWay gezien, een plaatje
        Stemma doet het forum, stout 2017

        Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

        Comment

        • MWay
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 4999

          #304
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Sorry ventje maar mijn broer is homo en mijn vader heeft hem altijd geaccepteerd.
          Dus wat leuter jij nu.
          Mijn vader is moslim en ik niet en toch haat hij mij niet.
          Leg eens uit Beo hoe zit dat en nee mijn moeder droeg geen hoofddoek laat staan een burka hahahaha xenofoob hahahahahahaha.
          Denk dat je tunnelvisie eens moet gaan herzien.
          Wat doe jij nog hier als ik hier blijf?

          Comment

          • Stemma
            Exquisite Grower
            420 Member
            • Mar 2014
            • 7415

            #305
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment

            • MWay
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2012
              • 4999

              #306
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
              Heb je meer verzoeken tot een ban ingediend Beo ?

              Heb je die mooie paarse Gorilla Grape van MWay gezien, een plaatje
              Is wel een geimporteerd soortje hoor dus vrouwen achter gesloten deuren laten als je komt kijken want ze scheurt je de kleren van het lijf.

              Comment

              • beowulf
                Exquisite Grower
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 6495

                #307
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Ik praat niet over u, ik praat over islam in het algemeen. Over wetten in de sharia. Over de waardes van het overgrote deel van die vluchtelingen die jij hier verdedigt. Maja, het is niet zo bij u dus dan is het overal zo niet natuurlijk. Al die nieuwsberichten over verkrachtingen ed die bestaan niet. Dan gaat ge mij nog xenofoob noemen ook. Ik stop er mee, als ge ni meer verstand hebt heeft het geen zin. Hypocriet.

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #308
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  2 handen 1 buik? hoe is het met het zwartepieten topic stemma? zijn er al mensen aan het haten op of is je anti blanke mensen topic inmiddels al weer gesloten.

                  Comment

                  • Faach Viechuur
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2015
                    • 882

                    #309
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Wtf.. Stemma niet aanvallen hoor, anders wordt ik straks ook nog boos. En dan zijn de rapen gaar.

                    Comment

                    • MWay
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 4999

                      #310
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                      Ik praat niet over u, ik praat over islam in het algemeen. Over wetten in de sharia. Over de waardes van het overgrote deel van die vluchtelingen die jij hier verdedigt. Maja, het is niet zo bij u dus dan is het overal zo niet natuurlijk. Al die nieuwsberichten over verkrachtingen ed die bestaan niet. Dan gaat ge mij nog xenofoob noemen ook. Ik stop er mee, als ge ni meer verstand hebt heeft het geen zin. Hypocriet.
                      En ik praat voor mezelf en bij elk antwoord heb ik geen verstand.
                      Ik leef hier Beo jij in Afghanistan zo te horen met je burka en homo`s stenigen.

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #311
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Oorspronkelijk geplaatst door MWay
                        Dat heeft niets met het forum te maken maar wat jij en je medestanders gezegd hebben.
                        En als mensen denken dat ik gek bent zullen het wel medestanders van je zijn die net als jij denken onschuldige mensen van dingen te betichten die zij niet gedaan hebben.
                        Want zo praat jij.
                        Je kunt zelf niet eens zonder haat er over hebben.
                        Waar heb jij normaal gedaan dan vertel eens.
                        En schijnheilig tegen Stemma zeggen dat je mijn niet op mij afkomst aanval dat heb je hier al vaker gedaan schijnheil.
                        Of ben je onze discussie over Israel vergeten deed je dat ook en om mijn mening.
                        Maar dat is de rol die je aanneem eerst krenken en uitlokken en dan zeggen zie je wel.
                        Zal je vertellen nog types zoals jij als een zeg dat ie moslim is extremist die kunnen de boom in jullie zijn beide rot dus slecht.
                        Ga op Facebook zitten bij die gaskamerclubjes.
                        Blijkbaar is het je ontgaan dat ik in het Israël topic het opnam voor de Palestijnen, leer begrijpend lezen.
                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #312
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Als je nog niet fatsoenlijk kunt typen moet je van het lezen niet teveel verwachten blijkt maar weer

                          Peace of was het make love not war of van die onzin enzo, misschien nog wat concertbezoekers kapot knallen uit naam van je God

                          Comment

                          • MWay
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2012
                            • 4999

                            #313
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            [QUOTE=Ganjax;554303]Jij moet komiek worden man, je bent lachwekkend.
                            Waar trek ik jouw door de stront?
                            Ik beschrijf idd de horrorverhalen van mensen die jou zo nauw aan het hart liggen
                            Hetgeen ik daar opnoem zijn feiten, moeilijk toe te geven door jou blijkbaar.
                            En reageer ook eens inhoudelijk ipv op de man te spelen, je doet ni anders hypocriet wezen dat je bent.
                            Bij welk leger zat die grootvader dan van je?
                            Hierbij? =>
                            Moslimbroeders en nazi's waren goede vrienden

                            Het was idd wietefras waar ik er mee over had en niet met jou.
                            Maar alleen die onzin hier boven al met je schoonpraterij en dan hebben we het nog geen eens over het gesloten topic.
                            Maar types zoals jij besmeuren mijn leven net als die extremisten,maar elkaar eens opzoeken en aanvliegen is er niet bij.
                            Nee dat doen we bij mensen die gevlucht zijn voor die lui.
                            Bravo applaus voor jou kijk op de beschaving.
                            Waar ik me als een hond moet laten behandelen,dream on

                            Comment

                            • Urban
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2008
                              • 4104

                              #314
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Nou gedraag je eigen als een hond KOEST en in je hok!er komt toch niks zinnigs uit.

                              http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...lingen___.html

                              oja niks aan de hand mensen, doorlopen met die oogkleppen.

                              Comment

                              • De Witte
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2013
                                • 2133

                                #315
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151114_01970346
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                                Comment

                                Bezig...