Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Eerstekamerlid
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 5066

    #256
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Als de toekomst een optelsom is van het verleden ga jij nog n strakke tijd tegemoet iig..

    Vooroordeel bevestigende pannenkoek.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik voorspel een Islamitisch feestje in Paris..

    What's New.
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment

    • LittleDwarf
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jul 2014
      • 1681

      #257
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      @Myway

      Het feit dat je je zo druk maakt tegenover de nationaal socialisten is dat je de "enemy" bent en dat zijn de sociaal-democraten waarop jij wrs steeds op stemt .. Any way heeft democratie je een nieuw leven geschonken in Nederland of hoe moet ik dat zien? Want je verdedigt het wel mooi maar geen grijntje dankbaarheid voor wie dit eigenlijk financieel heeft mogelijk gemaakt
      Ik heb met jou niks te maken en gij niet met mij buiten onze nationalistische gevoelens en die zijn sowieso al in tegenstrijd dus je weet zelf wel. Misschien zelf een topic openen waar je tegen jezelf in kan druk maken LOL.

      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #258
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        daarnet een vluchteling op tv,mr is al in de 60,ze gezin zit in veilig land,maar het is daar niet politiek stabiel en ook is hun geld bijna op daar,dus wil mr ze hierheen halen. maar dameskapper. Hij hoopt dat ze snel komen,omdat ie ziek is,ik weet wie er nog meer ziek zijnWeleens een doorgedraaide boze zoete lieve gerretje gezien?Maar het kan altijd gekker.
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #259
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Mensen die een andere mening hebben betichten van rascisme en nazisme krijgen ze met de paplepel erin, denk dat ze het woord rascist nog eerder leren dan mama of papa.
          En mensen hard af rossen voor de kop tja, dat weten we, en liefst in groep, en dat normaal vinden.
          Zo cliché doch past helemaal in't plaatje...en dan beginnen over wetboeken en strafrecht, hilarisch.
          We leven hier in een democratische rechtstaat en niet in een kalifaat, zulk gedrag past hier niet, vandaar dat er zovelen van in de bak zitten, al een geluk.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Nonsense
            Super Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jul 2015
            • 1724

            #260
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
            Helemaal mee eens Stemma wat een kinderachtig gezeik allemaal .
            Blijf elkaar maar lekker afzeiken allemaal daar winnen we geen oorlogen mee.
            Ik rook er nog een ! Zouden jullie ook moeten doen .

            Comment

            • batmeid
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 1317

              #261
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Mway is dat eigenlijk zeg maar Milky Way, romig wit van binnen maar bruin aan de buitenkant????
              sigpic it is just a flower

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #262
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Batmeid hou je kop je kent me niet eens of wel soms?#dtv

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #263
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Ken jij iemand van de mensen die je hier maar blijft uitschelden? Ik heb om een ban gevraagd, extreme is voor veel minder gevlogen. Het enige wat je doet is schelden, ben het een beetje beu gelezen.

                  Comment

                  • MWay
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2012
                    • 4999

                    #264
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Die kan ik ook aanvragen voor sommige hier.
                    Ben niet zo zielig aangelgd.
                    Jij schijnbaar wel.
                    Stem je soms pvv?
                    Want daar ga ik geregeld de discussie mee aan al sinds 2006 en dan kom je al gauw in van die ban en zwart maak praktijken terecht.

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #265
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Echt discussieren kan ik dat niet noemen.

                      Comment

                      • Faach Viechuur
                        Senior Grower
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2015
                        • 882

                        #266
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Mway, eerder kon ik nog wel begrip voor je opbrengen. Maar sorry dat ik het zeg, je lijkt nu net een gemiddelde PVV-stemmer (zoals de media ze graag over wil laten komen), met je grootspraak en (middelbare school-niveau) gescheld. Voegt helemaal niks toe aan de discussie.

                        Comment

                        • MWay
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2012
                          • 4999

                          #267
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Iemand na 1 mening zo betichten ook niet.
                          Zie je daar niet op reageren.
                          Dan zou je ban aanvraag ook recht aan doen.
                          Nu is het een zwaktebod ivm je hoe zal ik het noemen door correct te blijven, politieke voorkeur.Dus na die valse verdacht makingen jegens mij was er geen discussie meer een haattopic want de voorstander kan/mag geen mening hebben.
                          En als je van al is het maar half van een andere komaf hebt en hier geboren bent moet je je kop maar houden en dankbaar moet zijn.
                          Dan zeg ik zeker flikker lekker effe op.
                          Want waarin zit daar een rechtvaardiging in om mij zo te behandelen en ik heb het nu over mezelf.

                          Comment

                          • Faach Viechuur
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Feb 2015
                            • 882

                            #268
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Huh? Tegen mij?

                            Van mij hoef je echt niet dankbaar te zijn, omdat je ma of pa hier is komen wonen. Zelfs Ganjax en zo, vinden dat denk ik niet. Die bedoelen eerder de mensen die nieuw binnenkomen, en van alles eisen. Ik heb zelf ook een (blanke) buitenlandse vriendin, die vaak als "economische immigrant" wordt gezien, maar dat zeker niet is. En als mensen daar opmerkingen over maken, kan ik dat alleen maar sneu voor hun vinden, met hun beperkte visie. Af en toe help ik ze wel uit de droom, als het de moeite waard is.

                            Verder mag iedereen zijn eigen mening hebben. Ik ben het ook niet eens met Ganjax en kornuiten. Ik schommel een beetje tussen jullie in zeg maar. Maar ik loop ook niemand de huid vol te schelden. En zij ook niet volgens mij, zover ik kan zien (alleen af en toe als reactie).

                            En wat ik bedoelde, je loopt hele tijd te roepen pvv-stemmer dit, pvv-stemmer dat. Maar je gedraagt je nu niks beter.

                            Verder zijn er genoeg wel verstandige pvv-stemmers, omdat dat helaas het enige (gehoorde) tegengeluid is.

                            Comment

                            • beowulf
                              Exquisite Grower
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 6495

                              #269
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Ik stem op open vld mijn beste. De liberalen. Het equivalent van de pvv is bij ons het vlaams belang en daar stem ik van zijn leven niet op. Zie ook niet in wat dat er mee te maken heeft.

                              Comment

                              • FlintStoned
                                Banned
                                • Oct 2012
                                • 5580

                                #270
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Het gescheld is ook nogal offtopic. De startpost gaat toch echt over clipjes over het vluchtelingen probleem. Ieder mag zijn mening hebben maar om je "argumenten" kracht bij te zetten door te gaan dreigen met geweld en maar alle fatsoensnormen over boord te gooien? Sorry maar ik vind je nogal kinderachtig in je betoog.

                                Comment

                                Bezig...