Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #511
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Love it je hebt hier al zoveel vuil gespuid over buitenlanders al kruip je uit een negerinnenkut je blijft een racist pvvgekkie.
    Er moet een piemel in volk weet niet beter.
    Dus die wijze praatjes van een ander redden je niet.Nog een keer en nu iets van je zelf.
    Want ik heb met jou te doen niet met 1 of andere vogel met een leuk klinkende uitspraak.
    Je kan wel merken dat je van de reclame generatie bent.Een goeie oneliner en je bent al om.Vandaar geertie natuurlijk.

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #512
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      En Mway wanneer ga je eens leren schrijven zodat we je eens een beetje kunnen begrijpen want je blijft me verbazen met uitspraken en opmerkingen die kant nog wal raken.

      Comment

      • Eerstekamerlid
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2013
        • 5066

        #513
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Als jij buitenlanders met uitvreters associeert dan heb je wel n punt jah.
        Verder ben ik gek op negerinnetjes en heb ik met negers ook weinig problemen. Zijn in de omgang over t algemeen toch een stuk chiller met minder uitvretend blufpoker dan dat Noord Afrikaanse temperamentvolk.

        Ik ben trouwens Greet zn spindoctor dus maak je niet dik.

        Verder ging t over ongebreidelde import en de gevolgen daarvan, heeft weinig met racisme te maken.

        Lampje.
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment

        • MWay
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2012
          • 4999

          #514
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Oorspronkelijk geplaatst door Urban
          En Mway wanneer ga je eens leren schrijven zodat we je eens een beetje kunnen begrijpen want je blijft me verbazen met uitspraken en opmerkingen die kant nog wal raken.

          http://www.dumpert.nl/mediabase/6700...van_2015_.html
          Had ik het tegen jou brulboei!

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Oorspronkelijk geplaatst door I love it
          Als jij buitenlanders met uitvreters associeert dan heb je wel n punt jah.
          Verder ben ik gek op negerinnetjes en heb ik met negers ook weinig problemen. Zijn in de omgang over t algemeen toch een stuk chiller met minder uitvretend blufpoker dan dat Noord Afrikaanse temperamentvolk.

          Ik ben trouwens Greet zn spindoctor dus maak je niet dik.

          Verder ging t over ongebreidelde import en de gevolgen daarvan, heeft weinig met racisme te maken.

          Lampje.
          Je doet net of elke Noord Afrikaan zo is.
          Dat dus randdebiel.

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #515
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Randdebiel. .

            Zelfs n halve.
            Merk je t nou echt zelf niet, opgefokt standje?
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • batmeid
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 1317

              #516
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Ow boy!
              sigpic it is just a flower

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #517
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Oorspronkelijk geplaatst door I love it
                Randdebiel. .

                Zelfs n halve.
                Merk je t nou echt zelf niet, opgefokt standje?
                Ah de afkomst wat denk je van die beledigende uitspraken van je mafklapper.
                Ben je nu echt zo'n tokkie?

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                Ow boy!

                Comment

                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #518
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Je klinkt aardig opgefokt. Kan iets met vooroordelen te maken hebben maar zeker weten doe je het natuurlijk nooit..

                  Heel veel liefs en kusjes op je gemoedelijke ziel eh.
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #519
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Ik vind hem een beetje op zo een HaatImam trekken met die vooroordelen van hem wat jij I love it? of moet ik nazi, xenofoob, mafklapper, pvvgekkie, rand debiel, brulboei, racist,tokkie,leugenaar,oppermongool of haatzaaier zeggen, want MWay heeft nu zoveel benamingen opgesomd dat ik er een beetje verward van raaknu maar hopen dat ik met al die verwardheid geen aanslag pleeg.

                    Comment

                    • De Witte
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2013
                      • 2133

                      #520
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Alles gezegd zijnde is het toch spijtig en zeer storend om een haattopic als dit tussen de berichten te zien staan.
                      Ieder zijn visie, maar al het schelden in dit topic is droevig, van iedereen. Ik ben totaal geen voorstander van censuur, maar hier zou het zeer gepast zijn.

                      Mischien moeten jullie een keertje samen op bokstraining gaan om wat druk af te laten, dan kijk je elkaar tenminste recht in de ogen ipv achter een onozel toetsenbordje te liggen slaan met woorden...

                      Dit topic heeft van het begin af aan niets van intelligentie bevat, en had al lang gesloten moeten zijn...
                      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                      Comment

                      • batmeid
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2012
                        • 1317

                        #521
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.


                        sigpic it is just a flower

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #522
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Ach er zijn heel veel topics waar je je thuis kan voelen De witte dus het is niet perse noodzakelijk dat je hier komt kijken al ben je daar vrij in, ik heb ook al redelijk wat dingen hier op het forum voorbij zien komen sinds 2008 waarvan ik denk dat het BS is maar om dan in dat topic te zeggen dat het onzin is en dat het beter zou sluiten is dan een persoonlijke mening en die doet er in zo,n desbetreffend topic dan niet toe en zal ook zeer zeker geen einde maken aan de beladen inhoudt, over het schelden zijn al meer opmerkingen gemaakt en ik persoonlijk vind dat zeer meevallen, het zijn over het algemeen opmerkingen en meningen die hier gegeven worden waar inderdaad dan wel eens een tegenreactie op komt met wat scheldwoorden of benamingen maar dat is dan meestal omdat de desbetreffende persoon er naar mijn mening niet goed uitkomt met zijn frustraties wat ik goed kan begrijpen als je keer op keer je argumenten als sneeuw voor de zon ziet wegsmelten.
                          Censuur als het je uitkomt is hetzelfde als haat als het je uitkomt, daar hebben we van de week nog een clipje van O BAT van gezien, daarnaast kun je beter lekker hier(eventueel achter je nazitoetsenbord) ventileren dan moedwillig op straat mensen in elkaar beuken omdat je niet hetzelfde standpunt aanhangt.
                          En wat jij als intelligent beschouwt hoeft niet voor iedereen zo te zijn want ikzelf heb best al wel wat intelligente opmerkingen voorbij zien komen.
                          In mijn voorlaatste opmerking heb ik enkel wat benamingen(scheldwoorden als je wilt )opgesomd die de laatste 5 pagina,s zijn gebruikt tegen leden die hier ook posten, het tekent de persoon.

                          Comment

                          • Sole mio
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 808

                            #523
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Hier is ook censuur,k heb eens een jodenmop in de moppentopic gezet,die was snel verdwenen,ook al staan er moppen over arabieren en turken tussen.
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment

                            • De Witte
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2013
                              • 2133

                              #524
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Ach, je suis Paris...
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                              Comment

                              • Ganjax
                                Guru of all Growers
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Apr 2009
                                • 10443

                                #525
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.



                                alléééééééééééééééééééjopaaaa
                                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                                Comment

                                Bezig...