Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #436
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Tsja jong. Een half jaar geleden bekommerde niemand zich om de daklozen. Zo kan je alles verdraaien in je voordeel. Van de andere kant klinkt dat dan zo: Tenzij je dakloos geboren bent heb je alle kansen gekregen in een welvarend land. Als je er dan in slaagt om op straat te belanden heb je het evengoed zelf gezocht door verkeerde beslissingen te nemen.

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #437
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Beowulf weleens van karma gehoort? wat you seek is seeking you
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #438
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Was maar een stelling om een punt te bewijzen. Zever die vlaams belang nu gebruikt. Eigen mensen eerst. Blabla. Half jaar geleden waren er ook daklozen. Waar was het vlaams belang toen?

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #439
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • Ganjax
            Guru of all Growers
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2009
            • 10443

            #440
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Ik wil helemaal niks verdraaien.
            Ik spreek me ook niet uit voor het Vlaams Belang, ik spreek me uit tegen alle partijen nu en vroeger.
            We vangen al jaren en dag volk op van uit andere landen, we zijn verplicht van hun onderdak en voedsel en medische zorgen te geven.
            Wel wat de fuck is daar rechts aan dat ik vind dat ze daar bij eigen volk te kort komen en de daklozen van hier aan hun lot overlaten, desondanks hun verleden, ze zouden niet mogen bestaan als je de mogelijkheid hebt van duizenden mensen van elders op te vangen.
            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #441
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Tuurlijk zijn wij ni verplicht van die dat te geven. En zolang ge zelf niks doet voor de daklozen, buh of de vraag stellen wat met vluchtelingen als er hier nog daklozen zijn, ipv wat met daklozen? Toen der nog geen spraak was van de stroom profiteurs.

              En dan ben ik nog altijd meer voor ne echte uit oorlog gevluchte mens te helpen ipv trailertrash dat 5 kinderen poept, dan scheidt en dan die 5 klein misbaksels ni kan onderhouden. Hey, wat met ons trailertrasH? Verdienen die geen 10 sloefen saffen per week, een abonnement op de joepi, cara pils in blikskes en maaltijdcheques voor de mc donalds.

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #442
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Inderdaad een voedselbank in je eigen land voor je buurvrouw omdat anders haar kinderen honger hebben te triest voor woorden, terwijl er al jaren voedseltransporten naar landen gaan wat al rot is voordat het eraan komt.
                Er worden seks cursussen gegeven aan de instromende mensen dat ze leren dat een vrouw die een biertje drinkt of met een korte jurk aan rondloopt niet per definitie op zoek is naar een verkrachting, dat geld had en zou ook besteed kunnen worden in achterstand wijken om trailer trash mensen te voorkomen onder de eigen bevolking, wederom dat stukje eigen volk eerst.
                Last edited by Urban; 25 November 2015, 22:58.

                Comment

                • batmeid
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 1317

                  #443
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Erge is dat ze hier het gekregen brood weggooien bij de haven, en dolenthousiast selfies maken van de rond hun hoofd fladderende kokmeeuwen.
                  Ik ken r die zich zouden omdraaien in hun graf gvd.
                  sigpic it is just a flower

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #444
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                    Tuurlijk zijn wij ni verplicht van die dat te geven. En zolang ge zelf niks doet voor de daklozen, buh of de vraag stellen wat met vluchtelingen als er hier nog daklozen zijn, ipv wat met daklozen? Toen der nog geen spraak was van de stroom profiteurs.

                    En dan ben ik nog altijd meer voor ne echte uit oorlog gevluchte mens te helpen ipv trailertrash dat 5 kinderen poept, dan scheidt en dan die 5 klein misbaksels ni kan onderhouden. Hey, wat met ons trailertrasH? Verdienen die geen 10 sloefen saffen per week, een abonnement op de joepi, cara pils in blikskes en maaltijdcheques voor de mc donalds.
                    Alsof elke dakloze zo is, btw die gevluchte mensen hebben vaak meer dan 5 kinderen die ze niet kunnen onderhouden, ze kunnen hun eigen ni onderhouden, wie weet wat ze in het thuisland allemaal uitgestoken hebben in naam van hun god.
                    Geef mij maar dien "cara zuipende dakloze" is mss ne marginaal maar tis tenminste onze marginaal.
                    En als ik zelf niks doe voor daklozen? Wat een loos idee, dus je mag enkel ergens je mening over geven als je ...
                    Het zit precies diep dat met daklozen, en wat je daar zegt dat we niet verplicht zijn van iets te geven, wel das net heel me punt ergens, als we al niet verplicht zijn iets voor daklozen te doen, dan zouden we al helemaal niet verplicht mogen/moeten zijn om al die refugees ne win for life te geven!
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • MWay
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2012
                      • 4999

                      #445
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Het feit dat sommige over daklozen beginnen en daar zelf al hun hele leven al langs af lopen is in feiten een zwaktebod.
                      Ga je mond spoelen zou men vroeger zeggen.
                      Maar vroeger was alles beter.
                      ECHT WEL!
                      Van voor naar achter van links naar rechts en dan de afgrond in.
                      Word een beetje jollig van al dat cabaret hier mag dat wel

                      Moet ik wortelstimulator mengen met water of kan ik die gelijk bij het inslaan bij de groenteboer toevoegen.

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #446
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Nee maar, gaan we het ergens over eens zijn? Dat daklozen verhaal vind ik exact om die reden maar wat gewauwel.
                        Niks houdt je tegen om een dakloze te gaan helpen trouwens. VZW's genoeg.

                        Die vluchtelingen moeten gescreend worden. Ze hebben geen papieren, dus als ze ni kunnen bewijzen dat ze uit oorlogsgebied komen krijgen ze geen asiel en worden ze teruggestuurd. Dat zegt de wet. Dus dat we verplicht zijn iedereen binnen te laten. Neen.
                        Heb je trouwens ook een verkeerd beeld van Syrie van voor de oorlog. Dat land kon je dan wat vergelijken met Egypte. Damascus was populair als reisbestemming. Echt een derde wereld land was dat niet he. Maar als je al je spaargeld aan mensensmokkelaars geeft dan heb je natuurlijk niks meer.

                        Je moet is de andere kant proberen begrijpen ook. Je zegt het zelf, niet alle daklozen zijn zo. Niet alle vluchtelingen zijn zo.

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #447
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          We zijn misschien niet verplicht tot het toelaten van alle zogenaamde vluchtelingen maar we doen het wel, daarna gaan we de (valse) papieren natrekken en als dat niet positief is dan moeten ze weg maar dat duurt ook nog jaren van zwerftochten van gebouw naar gebouw en een bed, bad en brood voorziening voordat ze dan uiteindelijk vertrokken zijn.
                          Uitgeprocedeerd me reet het kost geld en het blijft geld kosten, en natuurlijk zitten er echte vluchtelingen tussen die een veilig onderkomen moeten hebben, maar het gros is puur voor de poen aan het wandelen door de armste landen naar de rijkste landen van Europa.
                          Syrië was een prachtig land maar dat waren de meeste Arabische landen voordat er allemaal lentes kwamen die voor democratie moesten zorgen, in de jaren 60 en 70 liepen de vrouwen daar ook gewoon met korte rokjes en in bikini's zonder problemen.
                          Jammer al die bemoeienissen die een complete cultuur om zeep helpen en verrot maken totdat het te ver gaat en er dan zo nodig ingegrepen moet worden en we nu allemaal met de gebakken peren zitten zowel hier als daar waar chaos is.
                          Onder het motto van Ordo Ab Chao … Order out of chaos.

                          Comment

                          • Eerstekamerlid
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2013
                            • 5066

                            #448
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Kapot aan je eigen succes...
                            De sheeple snappen niet dat we op t topje vd ijsberg leven.
                            De vraag is of je op t topje wilt blijven of onder t motto "gelijkheid" gewoon ordinair drijfvermogen wilt worden.
                            Snap sowiezo niet waar de gutmensch het lef vandaan haalt om over gelijkheid te schreeuwen terwijl de landelijke teller qua gastgezinnen tbv Asielzoekers op 10 staat.
                            Ga je schamen steenpuisten vd maatschappij. Links lullen rechts vullen, zo lust ik er nog wel 85.

                            Gegen die mauer!
                            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                            Comment

                            • Ganjax
                              Guru of all Growers
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 10443

                              #449
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
                              Nee maar, gaan we het ergens over eens zijn? Dat daklozen verhaal vind ik exact om die reden maar wat gewauwel.
                              Niks houdt je tegen om een dakloze te gaan helpen trouwens. VZW's genoeg.

                              Die vluchtelingen moeten gescreend worden. Ze hebben geen papieren, dus als ze ni kunnen bewijzen dat ze uit oorlogsgebied komen krijgen ze geen asiel en worden ze teruggestuurd. Dat zegt de wet. Dus dat we verplicht zijn iedereen binnen te laten. Neen.
                              Heb je trouwens ook een verkeerd beeld van Syrie van voor de oorlog. Dat land kon je dan wat vergelijken met Egypte. Damascus was populair als reisbestemming. Echt een derde wereld land was dat niet he. Maar als je al je spaargeld aan mensensmokkelaars geeft dan heb je natuurlijk niks meer.

                              Je moet is de andere kant proberen begrijpen ook. Je zegt het zelf, niet alle daklozen zijn zo. Niet alle vluchtelingen zijn zo.
                              Wie zegt er dat ik in het heden of verleden mij nog nooit ingezet heb voor de 4de wereld problematiek? Moet ik mijn privéleven aan jouw neus gaan hangen ofwat? Denk het niet!
                              En die vluchtelingen, ik zie daar ni veel goeds tussen, de echte sukkelaars die zitten ginder nog.
                              En dat terug sturen, lol, papierke in de handen douwen met gelieve het land te verlaten
                              En die geschiedenislessen over Syrië mag je ook voor jezelf houden, je lijkt wel een leraar met opgestoken vingertje die denkt dat enkel hij weet waarover hij spreekt.
                              En voor de rest, fuck off
                              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #450
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Dieje wink moogt ge in uw hol steken.

                                Comment

                                Bezig...