Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Organisch
    Banned
    Lucky Member
    • Nov 2016
    • 714

    #2146
    Je hoeft ze niet eens meer te importeren. Zelfs met gesloten grenzen is de uitkomst een demografische jihad waar u outnumbered wordt.
    Tenzij Jezus terugkomt en de volkeren terug verzoend, dan zie ik daar een grote opstand uit ontstaan.
    In GB zijn ze al bezig met een "kruistocht". Polen maakt zich klaar voor een volksopstand in geval zij verplicht worden vluchtelingen op te nemen. Zweden is compleet verloren.
    Amerika bewapent zich tot op het bot tegen deze crisis en kerken leveren nu wapens in geval van een heilige oorlog.

    Ik bedoel maar? Hebben wij nu echt een glazen bol nodig om hier de uitkomst van uit te rekenen? Dat het gros te achterlijk is aan begrijpend lezen te doen speelt natuurlijk goed in het voordeel van onze EU. Aldus krijgt het volk het bestuur dat haar toekomt. Mijn bestuur is het niet.

    Comment

    • witpen
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 1354

      #2147
      Dit is de meeste achterlijke topic van heel jointjedraaien, dat wil ik even gezegd hebben.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #2148
        Fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten witpen, en nu weer achter de playstation gaan blowen.

        Comment

        • Eerstekamerlid
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2013
          • 5066

          #2149
          Oorspronkelijk geplaatst door witpen
          Dit is de meeste achterlijke topic van heel jointjedraaien, dat wil ik even gezegd hebben.
          Meest confronterende waarschijnlijk..

          Vind t nog vrij mild gezien de feiten eigenlijk..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment

          • Organisch
            Banned
            Lucky Member
            • Nov 2016
            • 714

            #2150
            Deportaties! Milities! Revolutie! haha

            Comment

            • witpen
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Feb 2014
              • 1354

              #2151
              Nou ik werk dagelijks met statushouders en heb waarschijnlijk een andere visie.
              En wij van de lage landen zoeken ook vaak onze heil in het buitenland voor ons geluk

              Comment

              • Organisch
                Banned
                Lucky Member
                • Nov 2016
                • 714

                #2152
                Collaborateur! Zo zult ge de geschiedenis in gaan!

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #2153
                  statushouders, de naam alleen al, wat voor status heb ik nog als originele Nederlandse burger? die van betalend zeker.
                  Je heil zoeken in een ander land voor je geluk is wat anders dan je heil zoeken om er vervolgens tegen aan te gaan schoppen en roepen dat alles hier in mijn land kut is inclusief mijn kankermoeder en mijn hoerendochter.

                  Comment

                  • Organisch
                    Banned
                    Lucky Member
                    • Nov 2016
                    • 714

                    #2154


                    Tolerantie! Tolerantie! Zie waar het ons brengt. Het zijn niet hun vrouwen en dochters. Veelal zijn het van die progressieve nietsnutten die niets nalaten in het leven of van die feministische wijven die hopen ne piet te vangen.
                    Dat al die mensen maar zo eens wat van dat volk in huis nemen en zelf onderhouden alvorens ze anderen met de overlast opzadelen.
                    Volksverraders zijn het!

                    Comment

                    • Eerstekamerlid
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 5066

                      #2155
                      Oorspronkelijk geplaatst door witpen
                      Nou ik werk dagelijks met statushouders en heb waarschijnlijk een andere visie.
                      En wij van de lage landen zoeken ook vaak onze heil in het buitenland voor ons geluk
                      Dat is geen werk, dat is tegen betaling een land naar de kloten helpen op andermans kosten..
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment


                      • Nonsense
                        Nonsense commented
                        Editing a comment
                        Daar valt vrijwilligerswerk ook onder neem ik aan .
                        Voor mensen die niet willen werken maar zogenaamd welwillend ervaring deskundig zijn ,
                        en tegen een paar uurtjes per week werken voor behoud van uitkering met omgerekend een hoger uurloon dan de premier
                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #2156

                      Comment


                      • BackYardPlant
                        BackYardPlant commented
                        Editing a comment
                        word je toch godverdomme pissig van als je dat ziet
                    • mcmetald
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2016
                      • 254

                      #2157
                      Bizar ongelooflijk kan er met de pet niet bij zeg maar

                      Comment

                      • Eerstekamerlid
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 5066

                        #2158
                        Mooi man..


                        IMG-20171202-WA0014.jpg

                        mr noord Italië..

                        We're done.
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #2159
                          Zou die een binnen brandje hebben gehad? rare jongens die Romeinen.

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #2160
                            Ophef in Duitsland: ‘minderjarige’ vluchteling die meisje verkrachtte en wurgde, blijkt 33 jaar oud te zijn

                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            Bezig...