Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2251
    Urban, er waren in Belgie op het einde van vorig jaar een 7000 tal openstaande asielzoeker dossiers. Iets van een 1800 nieuwe aanvragen in januari. In het begin van het jaar zaten we langs de andere kant met iets meer dan 350 000 uitkeringsgerechtigde werklozen. Dan hebben we het nog ni over de pensioenen van iedereen die te vroeg gestopt is. Nu moet ge is nagaan wat het meeste geld kost. En dat is waar rechts hier goed in is. Die beweren ook dat je moet kiezen tussen de twee terwijl er geld genoeg is. Begin al maar is met die uitkeringen te beperken in de tijd.

    Comment

    • Organisch
      Banned
      Lucky Member
      • Nov 2016
      • 714

      #2252
      Hopla, uitkeringen van eigen volk afpakken om vluchtelingen verder te onderhouden.
      Het is ver mogen komen.

      Een beter idee. Iedere Europeaan krijgt een basisinkomen en we laten die vluchtelingen de economie draaien op moderne slavernij?
      ”You want to come to Europe and work? Yes, sign here please!”
      Arbeid macht frei!

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #2253
        En weer zo'n hilarische opmerking van organisch. Stop jom, ik kom niemeer bij van het lachen. Oh nee wacht, geen smiley. Ben in de war nu.

        Profiteurs zijn profiteurs, of ze nu van op een ander komen of de belgische nationaliteit hebben. Weet ge wie daar problemen mee heeft? Profiteurs.

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #2254
          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
          Urban, er waren in Belgie op het einde van vorig jaar een 7000 tal openstaande asielzoeker dossiers. Iets van een 1800 nieuwe aanvragen in januari. In het begin van het jaar zaten we langs de andere kant met iets meer dan 350 000 uitkeringsgerechtigde werklozen. Dan hebben we het nog ni over de pensioenen van iedereen die te vroeg gestopt is. Nu moet ge is nagaan wat het meeste geld kost. En dat is waar rechts hier goed in is. Die beweren ook dat je moet kiezen tussen de twee terwijl er geld genoeg is. Begin al maar is met die uitkeringen te beperken in de tijd.
          Die pensioenen betaalden vroeger zichzelf, tot VLD, CD&V en de SPA de pensioenkassen leegroofden en een lege doos het zilverfonds oprichten.
          Om zaken te kunnen betalen zoals migratie, bv die +100000 geregulariseerden in 2000 te kunnen onderhouden, waarvan tot nu nog steeds +80 procent in de sociale zekerheid zitten om maar te zwijgen van hun kinders en kleinkinderen..
          En uitkeringen in tijd beperken, zeg dat maar tegen mensen die meer dan 30 jaar gewerkt hebben en na 2 jaar geen werk vinden ondanks talloze pogingen maar niemand wil hun op hun +40,+50 jarige leeftijd.
          Ja pak die maar hun afkering af en geef dan aan mensen uit een wildvreemd land maar een win for life ten koste van eigen burgers.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment


          • beowulf
            beowulf commented
            Editing a comment
            Zeg maar tegen die Syriërs, laat u maar ginder plat bombarderen door de russen en uw eigen president? Allé, we gaan toch geen geitewollen sok worden, das een sociaal thema voor de sossen. En ja, ik ben nu aan het overdrijven om een punt te maken.

          • Ganjax
            Ganjax commented
            Editing a comment
            Er zijn vele veilige landen naast Syrië, daar opvangen in hun eigen omgeving, voor 1 hier help je er ginder 50 qua kosten, en ze moeten niet in een samenleving vertoeven die ze haten.

          • Organisch
            Organisch commented
            Editing a comment
            Euh, wie nam de wapens op? Natuurlijk dat ge dan platgebombardeerd wordt?
            Ik ben ook tegen het huidige regime, maar als ik daar met wapens naartoe trek moet ik niet verwonderd zijn het onderspit te delven he.
            Syrië is een seculiere staat. Staat één dat niet aan kan die alsnog verhuizen naar een land waar men sharia uitoefent. Hebt ge de Arabische lente ofzo gemist Beowulf?
        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #2255
          Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
          En weer zo'n hilarische opmerking van organisch. Stop jom, ik kom niemeer bij van het lachen. Oh nee wacht, geen smiley. Ben in de war nu.

          Profiteurs zijn profiteurs, of ze nu van op een ander komen of de belgische nationaliteit hebben. Weet ge wie daar problemen mee heeft? Profiteurs.
          Wil ni zeggen dat we profiteurs van ons eigen hebben dat we de profiteurs van heel de wereld moeten opnemen en ondersteunen.
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment


          • batmeid
            batmeid commented
            Editing a comment
            Eigen profiteurs eerst!! Ghehehehe
        • Organisch
          Banned
          Lucky Member
          • Nov 2016
          • 714

          #2256
          Ik ben geen profiteur. Ik ben overprikkeld geraakt door het bestuur van ons dictarioale EU. Op een burn-out aangelopen van ziekenkas naar invaliditeit verplaatst. Heel ander verhaal dan even niet willen werken. Ik heb gewerkt en ik wil werken!
          Maar ik wil niet afdragen aan het verval van Europa. Ik wil niet dat mijn geld gebruikt wordt om oorlogsmisdadigers te pamperen en jihadisten te bewapenen om in het oosten aan regime change te doen.

          Maar wanneer de revolutie uitbreekt? Ga er dan maar vanop aan dat ik mijn leven voor het Avondland zal geven.
          Gaat gij intussen maar werken en zijt vooral trots dat ge een dictatuur onderhoudt dat intussen meer doden op haar geweten heeft dan Hitler.

          Comment

          • Eerstekamerlid
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 5066

            #2257
            90% na jaren nog aan t infuus en maar doordrammen.
            Ga lekker bij een NGO werken, kan je tenminste neuqen voor n glaasje wijn of beter nog kinderen voor n twix.

            Sodeflikker toch op, loonslaven. Ga een dag voor je eigen staan. Kan je zien wat zoiets totaal onzinngs voor helende werking heeft op je toekomstblik.

            Mooipraters.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #2258
              Oorspronkelijk geplaatst door Organisch
              Ik ben geen profiteur.
              Das uw beste mop tot nu toe. Al is stand-up overwogen? Vult ge sowieso een zaal mee. Maar dan geen inkom vragen he, want dan sponsor je de jihadi's.

              Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #2259
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf
              Urban, er waren in Belgie op het einde van vorig jaar een 7000 tal openstaande asielzoeker dossiers. Iets van een 1800 nieuwe aanvragen in januari. In het begin van het jaar zaten we langs de andere kant met iets meer dan 350 000 uitkeringsgerechtigde werklozen. Dan hebben we het nog ni over de pensioenen van iedereen die te vroeg gestopt is. Nu moet ge is nagaan wat het meeste geld kost. En dat is waar rechts hier goed in is. Die beweren ook dat je moet kiezen tussen de twee terwijl er geld genoeg is. Begin al maar is met die uitkeringen te beperken in de tijd.
              Heb je gedronken? grapjas
              Last edited by Urban; 3 March 2018, 01:01.

              Comment

              • Urban
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2008
                • 4104

                #2260
                https://www.powned.tv/artikel/molenb...rreurbroeinest




                Ik zie enkel nadelen, kom maar op met de voordelen.
                Last edited by Urban; 5 March 2018, 16:30.

                Comment

                • Organisch
                  Banned
                  Lucky Member
                  • Nov 2016
                  • 714

                  #2261
                  Ik heb daar nu eens goed over nagedacht he. Ik wil niet onmenselijk overkomen, maar ik heb dit wel gedaan.
                  Maar dat ligt ook aan mijn geestelijke geaardheid waardoor mijn draad soms kortsluiting geeft als ik iets zie veranderen, en dan vooral iets dat me nauw aan het hart ligt. Ik was en ben trotse Europeaan, maar ik heb veel zien veranderen op een hele korte tijd.

                  Vroeger meerde in de Antwerpse dokken jaarlijks Amerikaanse studenten aan waar wij dan “gids” voor speelde. We lieten die mensen dan de stad zien, de plaatsen waar je moest zijn en wisselden cultuur uit. Schone tijden, echt waar. Ik heb verdwaald in de stad en mijn hart meermaals verloren. Echter, als ik haar vandaag doorkruis... Dat zijn tijden die deze generaties helaas niet meer beleven. Dat is verdwenen. Laat ons eerlijk zijn, als onze overheden de integratie wat meer gestimuleerd hadden in plaats van een pamperpolitiek uit te voeren, we hadden beter af geweest.
                  Maar dat is niet gebeurd en om het op te lossen zijn nu eenmaal drastische beslissingen nodig. Dat begint dus bij de grenzen toe te smijten en al wat nog maar wil overkomen meteen terug te sturen. Doe dit bij de bron en dweil niet met de kraan open. Als Khadaffi het in zijn eentje kon, waarom de EU dan niet maar ACHTENTWINTIG lidstaten?
                  En neen, deze vluchtelingen willen niet naar deze 28 lidstaten maar hun menu is beperkt naar pakweg 6 lidstaten. Ik geef toe dat dit een gok is.
                  Ze weigeren hiervoor dus de procedure te volgen en mensen kijken er op toe en duwen wie dat aanspreken naar achter.
                  Deze 6 lidstaten zeggen dan dat de 22 andere lidstaten ze MOETEN opnemen, terwijl velen (vooral de bevolking) daar helemaal niet toe bereid zijn.
                  Ware dit oprecht een tijdelijke oplossing, we zouden niet zo moeilijk doen denk ik. Maar je moet toch al echt uit het achterwerk van een varken komen om de intenties van velen niet in te zien? En ook al zijn de bedoelingen goed, we hebben al bijna geen jobs meer voor onze eigen kinderen. Grote bedrijven sluiten, andere hervormen en ontslagen, ... Er komt weinig nieuw bij van werk, maar wel steeds meer mensen.
                  Is het werkelijk Europa’s plicht heel de wereld die aan onze uier wil komen hangen te voeden?
                  Dan had ik het nog niet over al die ziektes men met zich meebrengt, maar dat zal dan maar mijn hypochondrie zijn zeker?

                  Comment


                  • Eerstekamerlid
                    Eerstekamerlid commented
                    Editing a comment
                    Wat is er met jou gebeurd? Heeft ze net iets te lang over je prostaat gewreven??:bukakke:
                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #2262
                  Ach voor je eigen cultuur en vaderland op komen is niet onmenselijk hoor organisch, het naar de klote helpen door voorstander te zijn van culturen die jou naar de klote wil helpen dat is pas onmenselijk laat dat even voorop staan.

                  dank U

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #2263
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #2264
                      Wat een verrijking is het toch, zou de uitkering te laag zijn? ben benieuwd wie dit weer goed gaat praten.

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #2265
                        Dader van mesaanval in Wenen is 23-jarige Afghaan: “Ik was agressief gezind”

                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        Bezig...