Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2311
    Moraal van het verhaal is dat we inderdaad gewoon genaaid worden door de grote mannen achter de schermen die ons maar wijsmaken dat Assad een dictator is, en dat Saddam en Khadaffi dat waren.
    9/11 was een knap begin en waar die petrol dollar of fck gouden dinar vandaan komen en wie daar achter zitten/zaten is eigenlijk niet de moeite waard om zo tegen elkaar in te gaan, ik persoonlijk heb altijd het idee van wat ik gelezen heb dat Khadaffi weg moest vanwege die dinar omdat dat de dollar in gevaar zou brengen, ik kan die versie heel goed geloven, en Saddam vanwege zogenaamde massa wapens waar nooit een enkel bewijs voor geleverd is.
    De EU, dat is het grote gevaar met nu Judith Sargentini (groenlinks) in de hoofdrol om het enige nog vrijwel immigranten vrije land Hongarije naar de klote te helpen en Polen zal snel volgen en dat is mijns inzien geen hysterie maar de pure waarheid en bewijs dat we naar de klote moeten.

    Last edited by Urban; 12 April 2018, 19:56.

    Comment

    • Ganjax
      Guru of all Growers
      420 MemberMemberLucky Member
      • Apr 2009
      • 10443

      #2312
      Oorspronkelijk geplaatst door Organisch
      Die petrodollar kwam in gevaar door de gouden dinar. In Irak door de euro.
      Ik heb mijn idd vergist dat dit zich beperkte tot Irak maar dat doet geen afbreuk aan de rest.
      In Irak kwam die petrodollar niet in gevaar door dat Saddam een deel olie wou verkopen in euro's...
      Khaddafi wou 1 groot economisch Afrikaans machtsblok, soort voorloper van de Brics, van zwart Afrika tot de Arabische wereld, onder die ene munt de gouden dinar.
      Dat en niets anders was het grote gevaar voor de petrodollar.
      De oorlog in Irak lag al jaren in de schuif te wachten op een goed moment na frustratie van de neocons dat Bush senior in de eerste 1991 Irak oorlog zijn werk niet afgemaakt heeft.
      Trouwens Saddam is voor een stuk door de Amerikanen in het zadel geholpen, hij wou Kuwait binnenvallen en had daar geen verbod voor door de Amerikanen maar ook geen toestemming.
      De grote redenen dat Saddam weg moest is omdat hij niet meer naar Amerikaanse pijpen danste, zijnde een handel op te starten met als voornamelijke afnemers van olie China en Rusland. Dit terwijl Amerika niet enkel meer wou vertrouwen op Saoudische olieleveringen. Amerika zelf had op die moment ook te weinig olie van eigen bodem om hun hele industrie draaiende te houden, ze verloren een machtsvacuum in het midden oosten doordat via Saddam Rusland en China invloed zouden verwerven. Alsook besloten de opeclanden niet te beantwoorden aan de Amerikaanse vraag om meer vaten op te pompen zodat er meer dan voldoende aanvoer zou zijn en de prijs stabiel zou blijven. eerder het tegendeel ze gingen op de rem staan pompten minder op en de prijs schoot in de hoogte. Die Arabische sterkte was een doorn in het oog van de US en Israël, voor de US was het een bedreiging voor hun economie die niet kon blijven doordraaien zonder voldoende olie, die economie bevat dan ook nog eens enorm veel bedrijven die in handen van de joden zijn. Israel wou geen sterke arabische wereld en geen slabakkende joodse economie in de US, joodse lobbyisten en neocons deden de rest en 9/11 was hun vrijgeleide om tot aktie over te gaan.
      Resultaat, een midden oosten in rep en roer, Irakese olie in Amerikaanse handen, een voet aan de grond die je niet meer weg krijgt, weg Chinese en Russische invloed in de regio, een sterker Israël zowel politiek els economisch, meer militaire investeringen in Israël met Amerikaans geld, het pad vrij om hetzelfde te doen met de rest van de regio= Syrië...waar ook alweer die Russische samenwerking voornamelijk hun ogen uitsteekt omdat ze daardoor geen toestemming kregen van Assad om een pijplijn uit Qatar aan te leggen over Syrië naar Europa. Zodat ze de Russen klein zouden krijgen economisch als die niet meer nodig zouden zijn om Europa van gas te voorzien.

      effe bij de echte feiten blijven ja
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

      Comment

      • Ganjax
        Guru of all Growers
        420 MemberMemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 10443

        #2313
        Oorspronkelijk geplaatst door Urban
        Moraal van het verhaal is dat we inderdaad gewoon genaaid worden door de grote mannen achter de schermen die ons maar wijsmaken dat Assad een dictator is, en dat Saddam en Khadaffi dat waren.
        9/11 was een knap begin en waar die petrol dollar of fck gouden dinar vandaan komen en wie daar achter zitten/zaten is eigenlijk niet de moeite waard om zo tegen elkaar in te gaan, ik persoonlijk heb altijd het idee van wat ik gelezen heb dat Khadaffi weg moest vanwege die dinar omdat dat de dollar in gevaar zou brengen, ik kan die versie heel goed geloven, en Saddam vanwege zogenaamde massa wapens waar nooit een enkel bewijs voor geleverd is.
        De EU, dat is het grote gevaar met nu Judith Sargentini (groenlinks) in de hoofdrol om het enige nog vrijwel immigranten vrije land Hongarije naar de klote te helpen en Polen zal snel volgen en dat is mijns inzien geen hysterie maar de pure waarheid en bewijs dat we naar de klote moeten.

        Dat wijf heeft het over "Europese waarden", denk dat Orban die net meer verdedigt dan degenen die momenteel aan de touwtjes trekken in Europa.
        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

        Comment

        • Organisch
          Banned
          Lucky Member
          • Nov 2016
          • 714

          #2314
          Mainstream feiten zeker?
          Saddam verkocht zijn olie wel degelijk tegen euro’s en dat tegen groot misnoegen van Amerika.
          Irak heeft altijd van belang geweest voor olie en olie alleen. Zodra Saddam niet meer in het gareel van Amerika liep had hij ineens WMD liggen.
          Die beslissing om de olie aan euro’s te verkopen kwam er eind 2000 begin 2001. De oorlog in Irak barstte in 2003 uit. Hoe verloopt de olieexport daar nu?

          http://edition.cnn.com/2000/WORLD/me....un.euro.reut/

          Ze gaan het natuurlijk niet in de mainstream media verkondigen dat ze daarom ten strijde trekken. Een land is vrij te handelen in welke munteenheid deze maar wenst.

          Comment

          • Urban
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2008
            • 4104

            #2315
            https://www.geenstijl.nl/5141885/gezellig/#comments Nah het was lang wachten maar we horen er ook bij nu. 'Allahoe akbar schreeuwende' man rijgt mensen aan zijn mes in Den Haag; politie schiet dader neer

            Comment

            • Eerstekamerlid
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2013
              • 5066

              #2316
              Wat doe je nou weer negagief over mesdagpatienten??
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment

              • Ganjax
                Guru of all Growers
                420 MemberMemberLucky Member
                • Apr 2009
                • 10443

                #2317
                screenshot_62.png
                ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                Comment

                • Eerstekamerlid
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 5066

                  #2318
                  Beter goed gestolen dan slecht geïntegreerd..
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment

                  • Urban
                    Amazing Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2008
                    • 4104

                    #2319
                    En dan te bedenken dat er nog steeds van die imbecielen rondlopen die denken dat Assad zijn eigen bevolking met gifgas bestookt, je zou bijna denken dat ze Syrische collega,s hebben.

                    Comment

                    • batmeid
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2012
                      • 1317

                      #2320
                      Kijken wat de gevolgen van Trump zijn acties zijn. Vluchtelingen stroom 2.0.
                      Ow en varen wordt duur dit jaar, autorijden ook alles eigenlijk.
                      laagje beschaving îs zooooooooooooooo dun help hellupppppppp
                      sigpic it is just a flower

                      Comment

                      • Ganjax
                        Guru of all Growers
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Apr 2009
                        • 10443

                        #2321
                        Truckers zwaargewond nadat ze door illegalen worden neergestoken in Blankenberge

                        ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                        Comment

                        • Eerstekamerlid
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 5066

                          #2322
                          T is een bloody shame.
                          Al snap ik niet dat je als trucker niet iets bijhebt wat iig een mes onschadelijk maakt. Een momentsleutel is mooi spul.
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment

                          • Urban
                            Amazing Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2008
                            • 4104

                            #2323
                            In Frankrijk hebben ze die 20 jarige terrorist die vorige week een 29 jarige onschuldige kerel kapot heeft gestoken kapot geschoten, dat vond ik wel netjes, ben benieuwd hoe het zou zijn als je moslims als collega,s hebt hoe die daar dan op zouden reageren.

                            Comment

                            • Justgrower
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2018
                              • 324

                              #2324
                              Als je een bedrijf hebt wat een schadelijk, gevaarlijk, en potentieel dodelijk product maakt wordt het uit de handel gehaald en je bedrijf kan dicht.

                              Migranten zijn vaak schadelijk, gevaarlijk en potentieel dodelijk .... Maar daar mag je niet over zeuren
                              ​​

                              Comment


                              • Urban
                                Urban commented
                                Editing a comment
                                tsja je zou er bijna verward van raken
                            • Justgrower
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2018
                              • 324

                              #2325
                              Nee dat komt door laag bloedsuiker ​​

                              Comment

                              Bezig...