Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MWay
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2012
    • 4999

    #1006
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    Bij rechtsextremisten word weinig gewerkt die spouwen overal op.

    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #1007
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Mwah, denk niet dat t werkloosheidspercentage ook de 70% benaderd en bovendien zijn ze zwaar in de minderheid. (Nog wel..)
      Noway, Dat we daar beter van gaan worden.

      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #1008
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Comment

        • Stemma
          Exquisite Grower
          420 Member
          • Mar 2014
          • 7415

          #1009
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          Ondanks mijn 'open' houding naar serieuze vluchtelingen, heb ik wel degelijk problemen verwacht. Cultuurclash in combi met hoge adrenalinelevels is vragen om problemen, ik kan er niet bij dat dit niet zou zijn bedacht en op geanticipeerd is door het Coa etc. . Getraumatiseerde oorlogs slachtoffers horen zowiezo goed begeleid te worden. Maar wat ik nooit had verwacht dat vanwege 'politieke' belangen (lees stemmen kwijtraken) zoveel ernstige problemen in de doofpot probeert te stoppen.
          En dat terwijl ik weet dat er royale doofpotten staan op onze ministeries.
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment

          • MWay
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2012
            • 4999

            #1010
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Oorspronkelijk geplaatst door I love it
            Mwah, denk niet dat t werkloosheidspercentage ook de 70% benaderd en bovendien zijn ze zwaar in de minderheid. (Nog wel..)
            Noway, Dat we daar beter van gaan worden.

            http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...boren_was.html
            Zoals sommige al vraagde op de site linkjes naar onderzoek graag.

            Comment

            • batmeid
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 1317

              #1011
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Vraagde???????????
              sigpic it is just a flower

              Comment

              • MWay
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2012
                • 4999

                #1012
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Oorspronkelijk geplaatst door batmeid
                Vraagde???????????
                Ja vroeg.
                Maar je begrijpt me wel.
                Daar gaat het om.
                Hoe maakt niet uit als de mens je maar begrijpt.
                Meestal komen dat soort correcties voort uit een soort van superieur denken te wezen.
                Meestal eigenlijk vaak komt dat voort uit eigen falen in het leven.
                Niets zelf doen iedereen af lopen zeiken.
                Beetje de zeiksnor uitlopen hangen.
                Affijn je doet maar.
                Zo nu een lekker jointje proost en fijn weekend Batmeid.

                Comment

                • batmeid
                  Expert Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2012
                  • 1317

                  #1013
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Jij ook fijn weekeinde liefje.
                  sigpic it is just a flower

                  Comment

                  • Stemma
                    Exquisite Grower
                    420 Member
                    • Mar 2014
                    • 7415

                    #1014
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Vergis je niet, een 10 voor taal MWay

                    (Dit keer dan )
                    Sterke werkwoorden

                    Wat is de juiste verleden tijd van ervaren: ervaarde of ervoer?Het is allebei juist. De sterke vervoeging ervoer (die het oudst is), heeft de voorkeur; deze lijkt nog steeds het vaakst voor te komen.
                    meteen naar de lijst met sterke werkwoorden
                    Ervaren is van oorsprong een sterk werkwoord, wat wil zeggen dat in de verleden tijd de klinker van de stam verandert. Maar ook de zwakke vervoeging ervaarde (waarbij alleen de uitgang -de wordt toegevoegd) wordt als juist beschouwd; vrijwel alle hedendaagse woordenboeken vermelden deze vorm, naast de sterke vorm ervoer.
                    De volgende zinnen zijn dus allemaal juist:
                    Wat ik ervoer, was kennelijk iets heel anders dan wat zij ervoeren.
                    Wat ik ervaarde, was kennelijk iets heel anders dan wat zij ervaarden.
                    Ze ervoer dat de meeste mensen behulpzaam waren.
                    Ze ervaarde dat de meeste mensen behulpzaam waren.
                    Er zijn meer werkwoorden waarbij de zwakke vervoeging naast de oorspronkelijk sterke vervoeging als juist wordt beschouwd en in de naslagwerken staat. Bijvoorbeeld:
                    jagen - joeg/jaagde - gejaagd
                    verschuilen - verschool/verschuilde - verscholen/verschuild
                    waaien - woei/waaide - gewaaid
                    zweren ('etteren') - zwoor/zweerde - gezworen
                    Sterke vormen als ried, stiet en wrocht zijn verouderd; raadde, stootte en werkte zijn al enige of lange tijd algemeen. De sterke vervoegingen verdwijnen langzaam uit het Nederlands; dit is een proces dat al eeuwen aan de gang is. Een heel enkele keer is het juist de zwakke vorm die verouderd is, bijvoorbeeld zegde (zei is veel gewoner). Ook vraagde is veel minder gewoon dan vroeg.
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #1015
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Daar heb je toch gewoon een autocorrectie programma voor en die geeft aan dat vraagde gewoon kan ook al leest het gek? ik gebruik dat ook sinds kort en voel me nog meer superieur dan dat ik me al voelde,ik zou voor dit keer dan ook eerder deze keer dan gebruiken puur omdat dat logischer klinkt.
                      En zijn er al mensen die zich aangemeld hebben voor de burgerwacht?

                      Comment

                      • PotHead Sativa
                        Banned
                        • Jul 2015
                        • 649

                        #1016
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Iedereen wacht op jou denk ik Urban HAHA


                        Cannabis Strain Testing 420 CST#420

                        Comment

                        • Urban
                          Amazing Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2008
                          • 4104

                          #1017
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                          Dat kan ik goed snappen, ik ben natuurlijk ook niet de eerste de beste ey ghehehehe

                          Comment

                          • beowulf
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2008
                            • 6495

                            #1018
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            Oorspronkelijk geplaatst door MWay
                            Ja vroeg.
                            Maar je begrijpt me wel.
                            Daar gaat het om.
                            Hoe maakt niet uit als de mens je maar begrijpt.
                            Meestal komen dat soort correcties voort uit een soort van superieur denken te wezen.
                            Meestal eigenlijk vaak komt dat voort uit eigen falen in het leven.
                            Niets zelf doen iedereen af lopen zeiken.
                            Beetje de zeiksnor uitlopen hangen.
                            Affijn je doet maar.
                            Zo nu een lekker jointje proost en fijn weekend Batmeid.
                            Uwe cv wordt in ieder geval voor elke respectabele job onmiddellijk geweigerd als er zo'n kemels in staan. Als we elkaar maar begrijpen. Meestal. Heb je daar onderzoek van?

                            Comment

                            • Stemma
                              Exquisite Grower
                              420 Member
                              • Mar 2014
                              • 7415

                              #1019
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Clipje vluchtelingen ?
                              Of gaan het hier verder over eventuele stijl- en spelfouten van een nederlandse man met een marrokkaanse vader ?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

                              Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                              Comment

                              • Urban
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2008
                                • 4104

                                #1020
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                gaan?moet dat geen gaat zijn? tellen de benamingen gegeven door deze lieve Nederlandse man ook mee? en ja ik vind het heel grappig van mezelf.

                                Comment

                                Bezig...