Clipjes over vluchtelingen etc.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #1636
    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

    gvd ik wou het net melden kerel, zware vergissing natuurlijk hulpeloze jongens die het zo niet bedoeld hadden natuurlijk gvdomme



    Who,s next?

    Kopen taser, stun gun, schokapparaat wapenstok baton, shokapparaat taser boksbeugel, messen, vlinder mes, kopen boksbeugel Zelfverdediging kwaliteit product met de beste prijs voor u. Alle producten in Europa.




    Comment

    • Eerstekamerlid
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 5066

      #1637
      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

      Estwing hamer, Estwing hamer, tik tik op je bovenkamer.
      Maglite lamp, maglite lamp, net zo lang op je inmeppen tot ik m loslaat van de kramp.
      Varkenskarbonade, varkenskarbonade, na die hamer en mn maglite heb je niks meer aan genade.

      Rijmpjes voor je kop, rijmpjes voor je kop, je kan er niks mee winnen maar t lucht zo lekker op..
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #1638
        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

        Tis al lang goed ze.

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #1639
          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #1640
            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

            Oorspronkelijk geplaatst door Urban
            Ik wil gewoon beschermd worden door de staat en die moeten maar meer hun best doen om te voorkomen dat er van die gevaarlijke gekken binnen komen of door onvrede van het huidige beleid ontstaan.
            En jij gelooft nog in dat sprookje . /insert benjamin Franklin quote /

            @ ganjax, ze kunnen zo op auditie bij WCW met die stoelenmepperij.
            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • Urban
              Amazing Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2008
              • 4104

              #1641
              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

              Absoluut niet dat ik nog in dat sprookje geloof maar het zou wel gewoon zo moeten zijn en als het zo was geweest dan had dit hele topic niet bestaan en had naar mijn idee de kloof tussen links en rechts niet zo hard gegroeid als de laatste jaren.

              Comment

              • Jointjedraaien
                Admin
                Admin
                • Oct 2007
                • 4362

                #1642
                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                Hoe komt het toch dat links over het algemeen een toleranter immigratie beleid heeft dan rechts?
                Zou dit grafiekje er wat mee te maken hebben.
                stemgedrag.jpg
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment

                • Urban
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2008
                  • 4104

                  #1643
                  Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                  Vrouwen ey

                  Comment

                  • Ganjax
                    Guru of all Growers
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Apr 2009
                    • 10443

                    #1644
                    Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                    Hoe komt het toch dat links over het algemeen een toleranter immigratie beleid heeft dan rechts?
                    Zou dit grafiekje er wat mee te maken hebben.
                    [ATTACH=CONFIG]302404[/ATTACH]
                    Wat er ook mee te maken heeft in eerste plaats is dat ze kiesvee importeren.
                    In de jaren 90 toen men het Vlaams Blok wou counteren na zwarte zondag is men massaal en collectief"vluchtelingen" gaan opnemen en naturaliseren, vooral de SP en Groen etaleerden dit, een vroege vorm van "wir schaffen das" zeg maar.
                    Nadien stemden die massaal op de Spa en Groen, in mindere mate CD&V, en rond het Vlaams Belang werd een cordon sanitair opgetrokken en het gevaar van rechts was geweken en onderdrukt.(Ze hadden wel nooit gedacht dat in de toekomst die rol overgenomen ging worden door NVA.)
                    Dat regulariseren en naturaliseren gebeurde wel meerdere malen, en ineens per 100 000 en meer.
                    jaren nadien deed men studies naar de resultaten van zulke maatregelen op de sociale zekerheid, men concludeerde dat nog geen 5 procent op 100 000 geregulariseerden aan het werken was. Men wist toen dus al hoe nefast grote groepen uit Afrika, het voormalig Oostblok en het Midden Oosten zijn op de sociale zekerheid en het maatschappelijke leven, kijk daarvoor bv naar criminaliteitcijfers en bezettingsgraad in gevangenissen enz. Men kwam later tot de conclusie dat de integratie volledig mislukt was.
                    Wat men nu ziet gebeuren is een veelvoud van vroeger en op vele grotere schaal, doch blijkbaar heeft men uit het verleden geen enkele les geleerd behalve 1, en dat is dat wanneer in heel Europa rechts opkomt men dat kan counteren door massaal kiesvee te importeren die nooit op rechts zullen stemmen.
                    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                    Comment

                    • Eerstekamerlid
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 5066

                      #1645
                      Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                      Klinkt als een recept voor burgeroorlog..
                      Dat zouden de gebroken geweertjed toch niet stiekem ambiëren? ?

                      Pang pang pang
                      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                      Comment

                      • Urban
                        Amazing Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2008
                        • 4104

                        #1646
                        Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                        Dat zet je aan het DENKen WEG MET HET WESTEN!

                        Comment

                        • Eerstekamerlid
                          Exquisite Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2013
                          • 5066

                          #1647
                          Re: Clipjes over vluchtelingen etc.


                          Gisteren rommelde mn onderbuik t al maar nu is t bevestigd. Heerlijk die verrijking..En dan hebben we ook nog n intern Turks/koerdisch probleempje wat we graag in de Nederlandse samenleving geïmplementeerd zien.. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...ovmeisjes.html
                          En wat het Erdolf Erdler probleempje met doodstraffen enzo zie ik ook helemaal geen obstakels mbt vusumvrije verrijking..

                          Wat zijn we toch godverdomme een uitgebalanceerd moralistisch superieur smeltkroesje..
                          Last edited by Eerstekamerlid; 5 August 2016, 09:52. Reden: inteelt heeft software JD bereikt..:mr:
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment

                          • batmeid
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 1317

                            #1648
                            Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                            sigpic it is just a flower

                            Comment

                            • Tjirp
                              T.H.C. Master
                              Nieuw Lid
                              • Jun 2016
                              • 531

                              #1649
                              Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                              Merkel heeft een broer ? heerlijke muziek & clip.
                              Wie had gedacht dat de Yanks ook nog onze zelfspot en carnavalsmuziek gingen stimuleren.

                              Comment

                              • Dkuttekop
                                Son of the Bong
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2015
                                • 416

                                #1650
                                Re: Clipjes over vluchtelingen etc.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                                Hoe komt het toch dat links over het algemeen een toleranter immigratie beleid heeft dan rechts?
                                Zou dit grafiekje er wat mee te maken hebben.
                                [ATTACH=CONFIG]302404[/ATTACH]
                                Zijn ook veel hoog opgeleiden... Die vrouwen dus
                                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                                Comment

                                Bezig...