Wat is jouw dreamcar ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • midnight fantasy
    Wicked Stoner
    • Jul 2008
    • 264

    #16
    Re: Wat is jouw dreamcar ?

    Oorspronkelijk geplaatst door jeroen
    wel je dreamcar jeroen, niet met wat je nu rijd


    doe mij maar een originele mustang van 76 met een 5 liter.

    Comment

    • Robba
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 809

      #17
      Re: Wat is jouw dreamcar ?

      Mijn dreamcar is een auto waar ik in kan gaan liggen ,zitten ,bier drinken ,blowtje roken ,dvdtje kijken en waar je tegen zegt waar je heen wil en hij breng je er.

      Grtz.

      Comment

      • OganicBlower
        Retired
        • Jun 2009
        • 93

        #18
        Re: Wat is jouw dreamcar ?

        @ Robba

        dan moet je contact opnemen met David Hasselhoff en vraag of ie zijn Knight rider bolide wil afstaan aan je

        Comment

        • thejemghost
          Retired
          • Jun 2009
          • 187

          #19
          Re: Wat is jouw dreamcar ? Volvo Amazone

          Van de hedendaagse modellen zou ik waarschijnlijk gaan voor een Porsche 911 GT3 RS:


          De reden daarvoor is zowat dezelfde als diegene die Jona al aanhaalde, de Carrera valt niet zo hard op voor een sportwagen, en rijd in vergelijking veel confortabeler, heeft niet de nadelen zeg maar van vele sportwagens, maar is nog wel degelijk een sportwagen.


          Als het decadenter moet , zou ik voor de Königsegg CCX gaan, deze Zweed is wel degelijk een superbolide op alle vlak, maar is toch een pak exclusiever dan pakweg een Ferrari of een Lamborghini of zelfs Maserati.



          Maar ik denk als ik echt kon kopen wat ik maar wou, als er totaal geen financiële remmingen waren, ik gewoon zou gaan voor een verzameling vette klassiekers

          De lijst van wat die verzameling nou allemaal zou gaan bevatten zou wat te lang gaan worden om hier neer te pennen, maar n Hot Rod versie van een Volvo Amazone zou er alvast wel tussenzitten, eentje in deze stijl:
          Last edited by Jointjedraaien; 13 June 2011, 01:32.

          Comment

          • SirSmokeAllot
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2008
            • 1968

            #20
            Re: Wat is jouw dreamcar ?

            hm...jem, jij hebt smaak
            Grtz $iR
            sigpic

            Comment

            • simplemind
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2008
              • 204

              #21
              Re: Wat is jouw dreamcar ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Jona

              De Porsche 911 Carrera 4s (3.6L of 3.8L doet er niet veel toe, allebei enorm snel en stijlvol).
              Rond de 100.000eu voor die beestjes . M'n absolute dreamcar, straalt een zekere klasse uit en valt minder op dan Ferrari's en consoorten. Gaat heel goed vooruit ook . Echt watertanden...

              Ow ja, de foto spreekt voor zich, het is de kant van de auto dat je meestal ziet als hij in de buurt is .

              Greetzzz

              Jona
              Yes

              Dat is idd de ultieme auto. Is echter geen ding voor onervaren piloten.

              Comment

              • stiff
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Feb 2009
                • 479

                #22
                Re: Wat is jouw dreamcar ?

                phpThumb_generated_thumbnailjpg.jpgvoor mij ne audi r8 asjeblieft phpThumb_generated_thumbnailjpg1.jpg

                Comment

                • thelos
                  Bong Master
                  Lucky Member
                  • Jun 2008
                  • 306

                  #23
                  Re: Wat is jouw dreamcar ?

                  mijn dreamcar is de fiets bij goed weer


                  en anders de vw samba

                  Comment

                  • Bro
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2009
                    • 107

                    #24
                    Re: Wat is jouw dreamcar ?

                    Mijn dreamcar is een s2000 van honda, liefst de mugen versie
                    Op dit ogenblik probeer ik mezelf te bevredigen met een honda,tje 1600 benzine. Heeft wel 190 pk, is enkel een autootje om de zondag een ritje mee te maken en er ene te

                    Op de foto zie je hem acht jaar geleden,net toen ik hem kocht. De tweede foto is een Atom Ariel, ding weegt niets en heeft een stevige honda motor liggen en is legaal op de weg!

                    gtrzzz
                    Attached Files
                    Last edited by Bro; 29 August 2009, 12:42.

                    Comment

                    • SirSmokeAllot
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 1968

                      #25
                      Re: Wat is jouw dreamcar ?

                      nice...zou die zondagse ritjes niet meer kunnen missen ikke!
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment

                      • bobo
                        Cronic Grower
                        • Oct 2007
                        • 3103

                        #26
                        Re: Wat is jouw dreamcar ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Robba
                        Mijn dreamcar is een auto waar ik in kan gaan liggen ,zitten ,bier drinken ,blowtje roken ,dvdtje kijken en waar je tegen zegt waar je heen wil en hij breng je er.

                        Grtz.
                        Bestel er gelijk voor mij ook 1 .



                        Grtz

                        Comment

                        • Origineel
                          Retired
                          • Apr 2009
                          • 348

                          #27
                          Re: Wat is jouw dreamcar ?

                          BMW M5

                          Niks mooiers dan z´n grote auto die zo krachtig en snel is.

                          Comment

                          • boegie
                            Retired
                            • Jul 2009
                            • 48

                            #28
                            Re: Wat is jouw dreamcar ?

                            de saleen s7

                            Comment

                            • Horney
                              Retired
                              • Aug 2009
                              • 13

                              #29
                              Re: Wat is jouw dreamcar ?

                              Ik wil een vliegend tapijt.

                              Comment

                              • Weedy Weedpecker
                                Retired
                                • Jul 2009
                                • 49

                                #30
                                Re: Wat is jouw dreamcar ?

                                Geef mij dan toch maar de AMG clk63 BLACK, heerlijk comfort rijden; en als't moet heb je al die paardjes klaar in een stevig chassis...
                                Volledig wit, met de zwart carbon / bodykit delen en zwarte velgen met chroom rand

                                Das hoe 'n wagen zijn moet














                                Als rasechte supercar, ligt mijn hart bij de Pagani Zonda... 7 liter toptunede mercedes motor...






                                Maar ik ga toch (eerst) voor de amg

                                Comment

                                Bezig...