Wat is jouw dreamcar ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zwof
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2009
    • 149

    #46
    Re: Wat is jouw dreamcar ?

    Dit is de allermooiste auto
    Op dit moment was ie wel ff lijkwagen, maar dat doet niks aan zijn onovertroffen schoonheid af.

    Last edited by zwof; 11 November 2009, 21:42.

    Comment

    • ledpower
      Retired
      • Sep 2009
      • 265

      #47
      Re: Wat is jouw dreamcar ?

      vooral het dak van die citroen is erg mooi ja

      Comment

      • zwof
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 149

        #48
        Re: Wat is jouw dreamcar ?

        zonde hè, die plant was 3,20 mtr en toen was het een vent....

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #49
          Re: Wat is jouw dreamcar ?

          Man daar kan je een stuk touw van maken waar Indiana Jones jaloers op zou zijn
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • zwof
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2009
            • 149

            #50
            Re: Wat is jouw dreamcar ?

            Haha, hij verdient niet beter inderdaad, rondslingeren met Indiana Jones, helemaal vertroeteld had ik die plant en dan is het een man, volgende keer maar gefeminizeerd zaad denk ik. oeh beetje oftopic

            Comment

            • SirSmokeAllot
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2008
              • 1968

              #51
              Re: Wat is jouw dreamcar ?

              Choose your weapon...



              Grtz $iR
              Attached Files
              sigpic

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #52
                Re: Wat is jouw dreamcar ?

                Die Witte vind ik er toch het beste uitzien, heel gestroomlijnd!

                Comment

                • janleuri
                  Retired
                  • Oct 2008
                  • 1131

                  #53
                  Re: Wat is jouw dreamcar ?

                  audi R8
                  Clasic mini cooper
                  Fiat 500/600 classic
                  VW busje T1 T2
                  Golfje 1
                  En een rat kevertje kan er ook nog bij.

                  En al de rest hier trekt op geen kl*ten.
                  Bugatti veyron lamborgini, allemaal veel te overdreven.

                  gtzz
                  Last edited by janleuri; 17 November 2009, 17:50.

                  Comment

                  • bobo
                    Cronic Grower
                    • Oct 2007
                    • 3103

                    #54
                    Re: Wat is jouw dreamcar ?







                    .

                    Grtz

                    Comment

                    • SirSmokeAllot
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 1968

                      #55
                      Re: Wat is jouw dreamcar ?

                      yea bobo, finally!!! Nice ride baby, en ruikt lekker als het contact aangezet wordt
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment

                      • SirSmokeAllot
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2008
                        • 1968

                        #56
                        Re: Wat is jouw dreamcar ?

                        Hm... zat wat weg te dromen met een jointje en heb mij een nieuw pareltje gevonden denk ik. Nieuwe Bentley Continental GT denk ik want zo heb ik ze nog nooit gezien. Eerste aanbetaling reeds gemaakt...



                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment

                        • jimny5
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Mar 2010
                          • 72

                          #57
                          Re: Wat is jouw dreamcar ?

                          Voor mij de weismann gt aub
                          In afwachting daarop heb ik me maar een mps gekocht, leuk speleding al meerdere boxterchauffeurs doen rood worden
                          SPA51405..jpgSPA51403..jpg

                          Comment

                          • Jetta
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Apr 2010
                            • 31

                            #58
                            Re: Wat is jouw dreamcar ?

                            Audi S3 of de R8
                            of mooie Range rover

                            Comment

                            • Jah Selah
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2009
                              • 226

                              #59
                              Re: Wat is jouw dreamcar ?

                              as it was in the beginning,
                              so shall it be in the end
                              -BM-

                              Comment

                              • n00bkiller69
                                Retired
                                • Apr 2010
                                • 10

                                #60
                                Re: Wat is jouw dreamcar ?

                                my dreamcar een lambo liefst beetje getuned mooie velge body in rood of geel

                                greetz peace

                                Comment

                                Bezig...