De moppentapper!

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ganjax
    Guru of all Growers
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 10443

    #346
    Re: De moppentapper!

    Daarom heb ik een Garmin!
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

    Comment

    • annetjeerdbaron
      Stoner
      Member
      • Sep 2012
      • 21

      #347
      Re: De moppentapper!

      leipe shit dit

      Comment

      • gifkikker
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2012
        • 164

        #348
        Re: De moppentapper!

        Er zitten 2 apen in bad,

        zegt die ene:

        oe oe oe a a a oe a oe a a a a


        zegt die andere:

        zet het water dan wat kouder hé
        kweekverslag sour diesel en lemon skunk.

        Say Cheese !!



        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #349
          Re: De moppentapper!

          Hahaha
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • poes
            Advanced Stoner
            Member
            • Sep 2012
            • 55

            #350
            Re: De moppentapper!

            2 pieten gingen naar de cinema,
            te hopen dat het weer geen erotische film is, zegt de ene tegen de andere,
            anders kunnen we weer de hele film recht gaan staan

            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            onze koning albert wordt tegengehouden voor een alcohol controle
            wacht effe, zegt em, ik zet vlug mijne bril af, dan heb ik al 2 glazen minder op

            Comment

            • billi-bang
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 199

              #351
              Re: De moppentapper!

              Er zitten 2 mensen in een ferrari. Vraagt de een aan de ander? Is het nog ferr ari............lol
              Greetz billi-bang loves the 420 shop.
              sigpic

              Comment

              • Renhaze
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Jun 2011
                • 441

                #352
                Re: De moppentapper!

                Mijn zwager houdt niet van werken... Het begon met een lui oog... ... maar nu is het overal uitgezaaid!

                Ik moet wel goed zijn in wiskunde, m'n vader heeft een driehoeks-verhouding en m'n moeder is er vierkant tegen...

                Verkeersagent: "Vanwaar bent u zo zeker dat u niet te snel reed?" Automobilist: "Nou, ik was op weg naar mijn schoonmoeder!"

                Hoe werkt een Belgische zwangerschapstest? Duw er een frietje in, wacht 5 seconden en kijk of er een hapje uit is.

                Ik denk dat de politiek de wietpas wil door zetten omdat ze van de zwevende kiezers af willen.

                Comment

                • billi-bang
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2007
                  • 199

                  #353
                  Re: De moppentapper!

                  laatst stond er in de krant dat er een baby ontploft was?.......................................hij had namelijk luiers van de kruidvat aan.! lol
                  Greetz billi-bang loves the 420 shop.
                  sigpic

                  Comment

                  • Cannabal Lector
                    Special member
                    Lucky Member
                    • May 2011
                    • 758

                    #354
                    Re: De moppentapper!

                    Komt een rijke kakmadam bij de dokter nadat ze gestoken is door een wesp.

                    Vraagt de dokter: "Waar bent u gestoken mevrouw?"

                    "Oh dokter, dat kan ik u niet zeggen, want dan schaam ik me zo."

                    "Maar ik moet het toch echt weten hoor, anders kan ik u niet helpen."

                    "Nee dokter, als andere mensen dit weten dan word ik uitgelachen en schaam ik me dood."

                    "Luister," zegt de dokter, "ik heb een geheimhoudingsplicht, dus ik zal echt tegen niemand zeggen waar u gestoken bent."

                    "Oké dan," zegt de vrouw: .... "... bij de Aldi."
                    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                    :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


                    sigpic

                    Comment

                    • Urban
                      Amazing Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2008
                      • 4104

                      #355
                      Re: De moppentapper!

                      Comment

                      • Cannabal Lector
                        Special member
                        Lucky Member
                        • May 2011
                        • 758

                        #356
                        Re: De moppentapper!

                        Jaaaa dat jaaa....
                        Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                        :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


                        sigpic

                        Comment

                        • Cookaap
                          Elite Grower
                          • Dec 2011
                          • 2730

                          #357
                          Re: De moppentapper!

                          Wat is het verschil tussen een kok en een homo?

                          Een kok roert in het eten van vandaag en een homo in het eten van gister Xd

                          Comment

                          • Sole mio
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2012
                            • 808

                            #358
                            Re: De moppentapper!

                            Het verschil tussen een jood en een brood.
                            Een brood roept niet in de oven.
                            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                            Comment

                            • Cannabal Lector
                              Special member
                              Lucky Member
                              • May 2011
                              • 758

                              #359
                              Re: De moppentapper!

                              Er rijden twee Marokkanen op een brommer. Ze krijgen pech en moeten gaan liften. Er stopt een Poolse chauffeur met een vrachtwagen vol eieren. De Marokkanen smeken of ze mee mogen en hun brommer ook. Na ingeladen te zijn tussen de eieren rijdt de chauffeur richting België maar veel te hard. Hij wordt aangehouden door de politie en die vragen hem waarom hij zo hard rijdt. De chauffeur zegt : Ik heb mijn wagen vol met Marokkaanse eieren en die mogen niet te lang ongekoeld blijven. De agent trekt de wagen open, kijkt erin en roept meteen versterking op bij de centrale. Die vraagt waarom hij zoveel versterking nodig heeft. Zegt de agent: “Ik heb hier een vrachtwagen vol met Marokkaanse eieren waarvan er al twee zijn uitgekomen en die hebben nu al een brommer gejat….......
                              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                              :alienstoned:Aliën Fields Guerilla 2012- 2x Outdoor Grapefruit ​← klik hier


                              sigpic

                              Comment

                              • Urban
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2008
                                • 4104

                                #360
                                Re: De moppentapper!

                                heb ne stiefzoon die werkt tijdens de vakantie hij heeft een auto dus koste en benz is voor zijn rekening en half de onze

                                denk daar maar eens over na

                                Comment

                                Bezig...