Het grote ik heb topic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SirSmokeAllot
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 1968

    #76
    Re: Het grote ik heb topic

    kloteziekte die FIP...ik ken het jammer genoeg Xtreme. Castro, onze FIPer, is nog geen 6 maand geworden en hebben we laten inslapen na een overduidelijke hersenbloeding. Hij werd gedumpt in een dichtgebonden plastic zak wat zijn doodvonnis (gezondheidsproblemen alom en geen weerstand) betekende.
    Misty heb ik gevonden onder mn auto met 5 doodgeboren jongen, de dierenarts raadde me aan haar te laten inslapen maar zie nu eens hoe een mooie, grote, lieve en sterke poes ze is geworden.
    Onze Ramses werd in het midden van de stad gevonden, zich verstoppend achter een vuilnisbak. Hij heeft astma en ook een tranend oogje. Op Fip en aids is hij al getest geweest want verloor een teentje door een steeds terug kerende infectie.
    Onze nieuwe telg is Ozzy. Deze vond ik in het park op een leeftijd van een 5tal weken, nadat die werd bewerkt met superglue door enkele kwelduivels. Ook hij heeft wat groeiachterstand opgelopen, zoekt nog steeds bij de volwassen poezen een plekje om melk te kunnen drinken en sukkelt met ademhalingsproblemen.
    Toch zien we ze allemaal even graag en krijgen stilaan heel veel terug!

    Grtz $iR
    sigpic

    Comment

    • Debiel
      Retired
      • Aug 2009
      • 452

      #77
      Re: Het grote ik heb topic

      Ik heb een nieuwe USB kabel

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #78
        Re: Het grote ik heb topic

        Ik heb darkies gezien vandaag en hij mist me
        God was never on your side..

        Comment

        • SirSmokeAllot
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 1968

          #79
          Re: Het grote ik heb topic

          ik heb afgesproken met kwekerman en vertrek nu
          Grtz $iR
          sigpic

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #80
            Re: Het grote ik heb topic

            ik heb een pesthumeur,, gvd wat ben ik pissig!

            vale.

            Comment

            • swingers
              Retired
              • Aug 2009
              • 141

              #81
              Re: Het grote ik heb topic

              Ik heb :

              Geen zin om te werken vandaag
              Zin om lekker stoned te worden en op de bank te hangen
              Zin om weer eens lekker met mn schatje op de matrassen te gaan liggen met een pil in mn mik
              Ik heb zo veel zin in veel dingen
              en .......

              Ik heb een kale kop !

              Comment

              • bobo
                Cronic Grower
                • Oct 2007
                • 3103

                #82
                Re: Het grote ik heb topic

                Mooi zo .

                grtz

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #83
                  Re: Het grote ik heb topic

                  Ik heb zin om alien is even en dikke vette knuffel tegeven
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Mistral
                    Plantje
                    • Oct 2009
                    • 10

                    #84
                    Re: Het grote ik heb topic

                    Nog enkele knuffels liggen(ruilen vr knipoog ?)

                    Comment

                    • Debiel
                      Retired
                      • Aug 2009
                      • 452

                      #85
                      Re: Het grote ik heb topic

                      @ swingers, dat heb ik ook

                      ik heb last van brul
                      (me zak is groter dan me ...)

                      Comment

                      • Xtreme
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 4271

                        #86
                        Re: Het grote ik heb topic

                        Ik heb last van herma,
                        's-morgens vroeg een bed vol ........

                        Xtreme

                        Comment

                        • Jointjedraaien
                          Admin
                          Admin
                          • Oct 2007
                          • 4362

                          #87
                          Re: Het grote ik heb topic

                          Ik heb me terroristen baard afgeschoren
                          Veel gestelde vragen over het forum

                          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment

                          • o21
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 696

                            #88
                            Re: Het grote ik heb topic

                            Ik Heb ............ zin en goesting eigenlijk een onweerstaanbare drang om me echt helemaal te laten gaan YIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA hehe das al wat beter AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

                            Comment

                            • zwof
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2009
                              • 149

                              #89
                              Re: Het grote ik heb topic

                              ik heb een zwarte hond

                              Comment

                              • belladonna
                                Guru of all Growers
                                Lucky Member
                                • Aug 2008
                                • 10674

                                #90
                                Re: Het grote ik heb topic

                                Ik heb zin om iemand flink op zijn bek teslaan
                                God was never on your side..

                                Comment

                                Bezig...