Het grote ik heb topic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jointjedraaien
    Admin
    Admin
    • Oct 2007
    • 4362

    #106
    Re: Het grote ik heb topic

    Ik heb een flashback

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    • Mr_3ppozz
      Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 659

      #107
      Re: Het grote ik heb topic

      Ik heb alle shows van Hans Teeuwen minimaal 1x live gezien geniaal gewoon
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #108
        Re: Het grote ik heb topic

        Ik heb een hekel aan Exreme zijn vreemde manier van schrijven
        Last edited by belladonna; 13 November 2009, 17:41.
        God was never on your side..

        Comment

        • Xtreme
          Banned
          • Jul 2009
          • 4271

          #109
          Re: Het grote ik heb topic

          Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
          Ik heb een hekel aan de bijbel, maar de laatste uitspraak van Xtreme doet mij fronsen..
          Als agnosticus moet ik een waarde oordeel over de bijbel achterwege laten. Wat niet wegneemt dat bepaalde boeken, zoals Spreuken, Hooglied en Prediker, naar mijn mening veel wijsheden bevatten en bovendien nog fraaie stukjes proza zijn. Je moet niet vergeten dat de beschaving en de cultuur in West Europa in belangrijke mate zijn gegrond op godsdienst (het Christendom), moraal en fatsoen. Er is trouwens onlangs een schitterende uitgave van het boek Genesis uitgegeven in de vorm van een stripverhaal. Dan kun je in grafische weergave zien hoe bizar dat Bijbelboek is. Overigens ken ik geen enkele beschaving waarin godsdienst geen rol heeft gespeeld of nog speelt.

          Xtreme

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #110
            Re: Het grote ik heb topic

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
            Ik heb een hekel aan Exreme zijn vreemde manier van schrijven
            Ik heb een hekel aan het maken van spelling- en stijlfouten. En ik ben niet voornemens, willens en wetens deze fouten te gaan maken om anderen te gerieven. Overigens is niemand gehouden mijn berichten te lezen. Het is net zo iets als spruitjes: als je ze niet lust dan koop je ze niet en eet je ze niet.
            Trouwens ik ben ooit eens gevraagd(met enkele andere vakbroeders) een POA-cursus te verzorgen over tamelijk ingewikkeld vraagstuk. Om de zaak op te vrolijken was wijlen Godfried Bomans bereid een sketch te houden. Toen ik hem vroeg wat hij van de cursus vond zei hij: "Jullie spreken de taal der alchemisten." De materie ergerde hem niet, maar verwonderde hem slechts. Bomans was dan ook een groot mens!


            Xtreme
            Last edited by Xtreme; 13 November 2009, 19:21.

            Comment

            • zwof
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2009
              • 149

              #111
              Re: Het grote ik heb topic

              ik heb euh..... twijfels

              Comment

              • Debiel
                Retired
                • Aug 2009
                • 452

                #112
                Re: Het grote ik heb topic

                Ik heb een hekel aan niet medische intolerantie in welke vorm dan ook
                Last edited by Debiel; 13 November 2009, 18:47.

                Comment

                • zwof
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 149

                  #113
                  Re: Het grote ik heb topic

                  ik heb gelukkig geen vanille- of chocoladevla-intolerantie XD
                  Last edited by zwof; 13 November 2009, 22:30.

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #114
                    Re: Het grote ik heb topic

                    Ik heb na dikke een dag afwezig zijn geweest op het forum een paar puntjes:
                    ik heb geen geloof: ben atheist.
                    ik heb weer paroxetine, fok... depressie ten gevolge donkere tijden.
                    ik heb gisteren 19 van de 24 uur geslapen en heb spierpijn.

                    vale.

                    Comment

                    • SirSmokeAllot
                      Super Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 1968

                      #115
                      Re: Het grote ik heb topic

                      Ik heb zin in een cashew noot!
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #116
                        Re: Het grote ik heb topic

                        Ik hen zin in een dikke kus knuff van mijn aller liefst zoon
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • DuHu!
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 260

                          #117
                          Re: Het grote ik heb topic

                          ik heb honger

                          @bella :
                          sigpic

                          Comment

                          • Debiel
                            Retired
                            • Aug 2009
                            • 452

                            #118
                            Re: Het grote ik heb topic

                            ik heb brand, vooraan in me joint

                            Comment

                            • belladonna
                              Guru of all Growers
                              Lucky Member
                              • Aug 2008
                              • 10674

                              #119
                              Re: Het grote ik heb topic

                              Ik heb nog geen joint Maar wel al een hoop gedaan in het medideel Tadaaa
                              tot morgen
                              God was never on your side..

                              Comment

                              • Debiel
                                Retired
                                • Aug 2009
                                • 452

                                #120
                                Re: Het grote ik heb topic

                                ik heb een aan drank gerelateerde hoofdpijn.

                                Comment

                                Bezig...