Het grote ik heb topic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • o21
    Retired
    • Dec 2008
    • 696

    #166
    Re: Het grote ik heb topic

    ik heb ook wil eens zin om naar afrika te gaan op toch of tussen de lokale bevolking het echte afrikaanse verhaal te aanhoren liefst dus ethiopia. Home of the rastafari.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #167
      Re: Het grote ik heb topic

      Ik heb zin om naar Bonaire te gaan en Jhon mee en jullie bekijken het maar
      God was never on your side..

      Comment

      • Debiel
        Retired
        • Aug 2009
        • 452

        #168
        Re: Het grote ik heb topic

        ik heb mijn paraplu vergeten.

        Comment

        • Gasten

          #169
          Re: Het grote ik heb topic

          Ik heb vandaag een ondergelopen kelder mogen aanschouwen.
          1x raden wat er in stond.

          Comment

          • bobo
            Cronic Grower
            • Oct 2007
            • 3103

            #170
            Re: Het grote ik heb topic

            Ik heb zin in sex, wie nog meer? .

            Grtz

            Comment

            • misty
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1462

              #171
              Re: Het grote ik heb topic

              uhm...
              Ik heb zin om met mr mee te gaan in feb.
              Ik heb een lepeltje gezuiverde honing voor orias.
              Ik heb nog geen verlanglijstje voor de sint.
              Ik heb meelij met snsie.

              En verder heb ik CHOCOLA!!(helpt ook tegen die hormonen van jou bobo)
              en heb dus gewoon een lekker avondje..

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment

              • o21
                Retired
                • Dec 2008
                • 696

                #172
                Re: Het grote ik heb topic

                ik heb ook zin in sex maar zij heeft haar regels. bah weer een week wachten.

                Comment

                • replay
                  Retired
                  • Nov 2008
                  • 216

                  #173
                  Re: Het grote ik heb topic

                  Ik heb een stijve .................................. NEK

                  Comment

                  • SirSmokeAllot
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2008
                    • 1968

                    #174
                    Re: Het grote ik heb topic

                    ik heb gisteren stoute dingen gedaan in de jaccuzi
                    Grtz $iR
                    sigpic

                    Comment

                    • o21
                      Retired
                      • Dec 2008
                      • 696

                      #175
                      Re: Het grote ik heb topic

                      ik heb geen jaccuzi en doe ook stoute dingen maar dan in het bad. En sir smoke allot was het met die mooie meid van jou. Sinterklaas zou haar eens moeten vragen over de stoute dingen die jij met haar doet.

                      Comment

                      • Jointjedraaien
                        Admin
                        Admin
                        • Oct 2007
                        • 4362

                        #176
                        Re: Het grote ik heb topic

                        Ik heb $ir_Smoke_Allot zien zitten in zijn jaccuzie


                        (just a random google image)
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment

                        • SirSmokeAllot
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2008
                          • 1968

                          #177
                          Re: Het grote ik heb topic

                          yea baby de rest is geheim...
                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment

                          • Mr_3ppozz
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Mar 2009
                            • 659

                            #178
                            Re: Het grote ik heb topic

                            Ik heb.....

                            - Genoeg van alle onzin
                            - Der geen zin meer in om een ander te overtuigen van mijn mening
                            - Genoeg van mensen die doen alsof ze vrienden zijn en die als het nodig is nergens te vinden zijn...
                            - Teveel vrije tijd
                            - Geen zin meer..
                            sigpic
                            Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                            Comment

                            • o21
                              Retired
                              • Dec 2008
                              • 696

                              #179
                              Re: Het grote ik heb topic

                              ik heb daar ook zo'n gedacht over amen.

                              Comment

                              • bobo
                                Cronic Grower
                                • Oct 2007
                                • 3103

                                #180
                                Re: Het grote ik heb topic

                                Ik heb genoeg van jointjedraaien forum gvd .

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...