ik ben wel s nieuwschierig hoe mannen denken over kwekende vrouwtjes
Een vrouw die kweekt vind ik :
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Een vrouw die kweekt vind ik :
83cool!!48,19%40kunnen vrouwen dat??7,23%6dat zal daar wel op niets trekken in die kast...1,20%1opwindend!!36,14%30ff testen hoeveel ze ervan weet...7,23%6Tags: Geen -
Re: Een vrouw die kweekt vind ik :
Een vrouw die kweekt vind ik:
Heel dicht bij de perfecte vrouw aankomen
Stemmen deed ik echter niet omdat ik het tegelijkertijd cool en hot vind
Comment
-
Re: Een vrouw die kweekt vind ik :
de max toch der zouden er veel meer moeten zijnQ. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!Comment
-
Comment
-
Re: Een vrouw die kweekt vind ik :
Oeeepppssss sorry about that Miss!!
Heb het gelijk even rechtgezet en mn stemmen uitgebracht
Comment
-
Re: Een vrouw die kweekt vind ik :
Sexy opwindend top Ja thats me
Oja en ubergeil ....
God was never on your side..Comment
-
Gasten
Re: Een vrouw die kweekt vind ik :
goeie Miss,
Onder kwekers wordt het geweldig gevonden.
Daar buiten absoluut niet.
Wiet is een grijs gebied en dat het een mooi groen gebied is vol met bloemetjes dat een hoop medische probleempjes kan verlichten wordt niet gesnapt,een oordeel hebben ze al! Wat je ook zegt...
Een tijdje terug na een beoordelings gesprek was ik dat zo zat.
Dat ik mezelf heb uitgebeeld zoals ik wordt gezien samen met de reden waarom.
Dan maar zoals ze het hebben willen.....
Tis alleen ZO not me,in het dagelijkse leven

Bij igg blij dat er hier anders over wordt gedachtComment
-
Re: Een vrouw die kweekt vind ik :
Wel moet vale gelijk geven een vrouw die kweekt is een kweker da zelf haar 2 zakjes zaad kan winnen in de softsecrect.
Maar heb gezegt cool omdat het kweken nog altijd aangezien word als iets verboden dat minder vrouwen dat zouden doen.
Kwestie van gezonder verstand of gewoon de ballen niet.
ligt eraan hoe je het ziet.
maar heb ook gezegt ff testen hoeveel ze ervan weet... want T'is is still a man's world.
De beste koks, ontwerpers zijn nog altijd mannen dus ja vind wel een opkomende girlpower.
Maar voor de rest hoe meer zusters en broeders hoe beter in de kwekers wereld wordt je niet veroordelt op je afkomst, sex, leeftijd of eender wat.Comment





Comment