Een vrouw die kweekt vind ik :

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Miss-Greenthumb
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Jul 2009
    • 139

    #1

    Een vrouw die kweekt vind ik :

    Korting op 420shop
    ik ben wel s nieuwschierig hoe mannen denken over kwekende vrouwtjes
    83
    cool!!
    48,19%
    40
    kunnen vrouwen dat??
    7,23%
    6
    dat zal daar wel op niets trekken in die kast...
    1,20%
    1
    opwindend!!
    36,14%
    30
    ff testen hoeveel ze ervan weet...
    7,23%
    6
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

    sexy

    Comment

    • Mr_3ppozz
      Grower
      MemberLucky Member
      • Mar 2009
      • 659

      #3
      Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

      Des te beter
      sigpic
      Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

      Comment

      • thejemghost
        Retired
        • Jun 2009
        • 187

        #4
        Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

        Een vrouw die kweekt vind ik:

        Heel dicht bij de perfecte vrouw aankomen

        Stemmen deed ik echter niet omdat ik het tegelijkertijd cool en hot vind

        Comment

        • Smoking Fifi
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2009
          • 1362

          #5
          Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

          de max toch der zouden er veel meer moeten zijn
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment

          • olivier
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Aug 2009
            • 800

            #6
            Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

            idd veel meer vind het wel opwindend hahah

            Comment

            • ceBep
              Retired
              • Jun 2009
              • 4745

              #7
              Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

              een kweker, niks meer en niks minder.....


              Waarom zou een vrouw niet kunnen kweken ? Dus gewoon een kweker!
              Simpel toch....

              Comment

              • thelos
                Bong Master
                Lucky Member
                • Jun 2008
                • 306

                #8
                Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                Een vrouw die kweekt is een vrouw is top! Vrouwen hebben automatisch ook een moederinstinct waardoor ze misschien beter op hun plantjes gaan letten?

                grtz

                Comment

                • Miss-Greenthumb
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2009
                  • 139

                  #9
                  Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                  Oorspronkelijk geplaatst door thejemghost
                  Een vrouw die kweekt vind ik:

                  Heel dicht bij de perfecte vrouw aankomen

                  Stemmen deed ik echter niet omdat ik het tegelijkertijd cool en hot vind
                  je mag op 2 dingen tegelijkertijd stemmen

                  Comment

                  • thejemghost
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 187

                    #10
                    Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                    Oeeepppssss sorry about that Miss!!
                    Heb het gelijk even rechtgezet en mn stemmen uitgebracht

                    Comment

                    • Debieler
                      Plantje
                      • Dec 2009
                      • 13

                      #11
                      Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                      groengevingerde vrouwen zijn ubergeil

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                        Sexy opwindend top Ja thats me Oja en ubergeil ....
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Gasten

                          #13
                          Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                          goeie Miss,
                          Onder kwekers wordt het geweldig gevonden.
                          Daar buiten absoluut niet.

                          Wiet is een grijs gebied en dat het een mooi groen gebied is vol met bloemetjes dat een hoop medische probleempjes kan verlichten wordt niet gesnapt,een oordeel hebben ze al! Wat je ook zegt...

                          Een tijdje terug na een beoordelings gesprek was ik dat zo zat.
                          Dat ik mezelf heb uitgebeeld zoals ik wordt gezien samen met de reden waarom.

                          Dan maar zoals ze het hebben willen.....
                          Tis alleen ZO not me,in het dagelijkse leven


                          Bij igg blij dat er hier anders over wordt gedacht

                          Comment

                          • o21
                            Retired
                            • Dec 2008
                            • 696

                            #14
                            Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                            Wel moet vale gelijk geven een vrouw die kweekt is een kweker da zelf haar 2 zakjes zaad kan winnen in de softsecrect.

                            Maar heb gezegt cool omdat het kweken nog altijd aangezien word als iets verboden dat minder vrouwen dat zouden doen.
                            Kwestie van gezonder verstand of gewoon de ballen niet.
                            ligt eraan hoe je het ziet.

                            maar heb ook gezegt ff testen hoeveel ze ervan weet... want T'is is still a man's world.
                            De beste koks, ontwerpers zijn nog altijd mannen dus ja vind wel een opkomende girlpower.

                            Maar voor de rest hoe meer zusters en broeders hoe beter in de kwekers wereld wordt je niet veroordelt op je afkomst, sex, leeftijd of eender wat.

                            Comment

                            • dokkie
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2009
                              • 325

                              #15
                              Re: Een vrouw die kweekt vind ik :

                              ik hou van alle vrouwe

                              Comment

                              Bezig...