Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eigen 1ste kweek 400watt hps

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn eigen 1ste kweek 400watt hps

    Korting op 420shop
    Ik ben voor het eerst eens begonnen met het proberen kweken van mijn eigen wiet. Ik kweek op plagron terra met een hps lamp van 400 watt en de dames hebben het volgens mij wel naar hun zin.🙂 heb ze beide getopt vanaf ze de 4e noot hadden bereikt, low stress training toegevoegd. Onderste bladeren en kleine zeivertakkingen verwijderd + een scrogg rooster geplaatst. Heb dan ook de plant zoveel mogelijk laag gehouden de 1ste weken en in de breedte lagen groeien. Heb jammer genoeg geen foto's meer van het gehele proces, de dames staan nu een goede 2 weken in bloei.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Succes😉

    Comment


    • Patje420
      Patje420 commented
      Editing a comment
      Bedankt!😀

    #3
    Ze zien er mooi en gezond uit
    dus dit gaat wel goed komen
    Goed op.de.tempraturen letten
    niet meer dan 8°verschil tussen dag en nacht
    Min niet inder de 17°
    zelf hou ik min 20°aan
    En boven de 31.5° groeid je wiet uit elkaar en gaat de kwaliteit er aan
    Succes met je kweekje
    Groene vingers blijk je al te hebben🤪

    Comment


    • Patje420
      Patje420 commented
      Editing a comment
      Bedankt 🙂 op de temperatuur let ik nauwkeurig, is max een verschil van 5 graden tussen dag en nacht en schommel rond de 21 graden min.Ben benieuwd naar het eindresultaat 🙂
      Heb vele opzoekwerk gedaan laatste tijd 😜

    #4
    Op canna ging niet goed?

    Comment


    • Patje420
      Patje420 commented
      Editing a comment
      Dat was eigenlijk de 1ste keer waarover je begint oaar maanden geleden..maar had die ronde jammer genoeg niet kunnen afwerken. 😑door onverwachts mijn opzeg te doen in mijn woning omdat ik een betere woonst had gevonden en heb de dames toen helaas moeten doden. Dus dit word mijn 1e afgewerkte kweek 🙂

    #5
    Maar heb dan nog eens goed opzoekwerk gedaan en ben dan uitgekomen om 1 te starten met plagron vanwege de goede reacties en resultaten van meerdere growers, toekomst gericht wil ik wel eens de vergelijking doen met canna terra

    Comment


    • NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      Zolang het iets is met een voedingschema om te beginnen zit je wel goed denk ik. En bezie ze als guidelines, eerder op de blaadjes vertrouwen. Ga je organisch, synthetisch of mineraal? In geval van aarde weet dat bepaalde mixen x aantal groeivoeding al bevatten en je de eerste weken veg niet moet voeden alsook dat lobblaadjes voeding bevatten dus geen zwaar substraat om mee te beginnen. Maar wel luchtig substraat.
Bezig...
X