Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedemiddag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

goedemiddag

Korting op 420shop
    Laat ik mij even voorstellen, ik ben jan een beginnend kwekker heb veel vragen en hoop hier beter af te zijn als op dat anderen forum van deze site beginnende kwekers word alleen maar gescholden.

Chef,
    Omdat ik denk en zie dat je je best doet, ga ik nog een poging wagen.
    Alles wat je hier doet op ons forum is voor iedereen die hier komt zichtbaar. Maakt niet uit in welk sub forum je een bericht plaatst. Alles staat hier onder de noemer jointjedraaien.nl.
    Je laatste post in "binnen wiet kweken" wordt daarom gewoon weer door dezelfde mensen gelezen die ook je berichten in kweken voor beginners lazen. Niemand heeft je uitgescholden, maar we zijn inderdaad wel een tkkkeltje kritisch geweest en dat mag toch ook?

Alle nieuwe berichten uit welk sub forum dan ook, komen onder het kopje *vandaag-klik* te staan. Jij bent onderhand dit deel van het forum aan het volspuien als 1 persoon met nuttenloze nieuwe berichten. En nog met dubbele berichten ook. Vindt je het gek dat je dan wat weerstand krijgt?

Had je even voorgesteld in de welkoms sectie, ipv de goedenmiddag in binnen wiet kweken. Je welkomsbericht heeft namelijk helemaal niks met binnen wiet kweken te maken. Mensen die nu naar info gaan zoeken in binnen wiet kweken, zien jouw spambericht ook staan en worden daar niet wijzer van. Als iedereen dit gaat doen, zien we dalijk door het onkruid ons bos niet meer(in de vroegere jaren hadden de mods dergelijke post zelfs verwijderd).

Ik hoop dat je snapt waar ik naartoe wil. Elk onderdeel (subforum) is logisch ingedeeld, de vragen die je hebt stel je daarom in een bijpassend sub forum.

dus
    introductie - in introductie
    grappen en grollen kan je bijvoorbeeld - in whatsapp evergreen
    vragen voor binnen wiet - in vragen binnenwiet kweken
    vragen voor buiten wiet - in vragen buitenwiet kweken
    vragen en info over lampen - in vragen binnenwiet kweken / maar kan ook bv in technologie.
    Heb je wat info waar iedereen wat aan heeft - in binnenwiet kweken info.

Ook kan je hier gewoon op een verloren avondje is wat info op doen door lekker te lezen door de verschillende topics, je bent echt niet de eerste met vragen over toprot (het buiten subforum staat er vol mee)
    begin een binnen kweek verslag- in binnenwietkweken --> kweekverslag ook hier kan je op een verloren avondje is rustig alles doorspitten van iedereen die hier energie in heeft gestoken.

alsjebliefs stop met ons forum vervuilen en post je berichten in de bijpassende secties. Post vooral geen berichten dubbel, heb een beetje geduld! De echte pro's hier komen misschien maar 1x in de maand rondkijken.

check inti zijn buiten kweekverslag - plantjes op de berg bv. Hier is bijna geen animo, terwijl de beste speler waanzinnige plaatjes voor ons post! Het forum is nou eenmaal niet zo druk meer helaas.

ik wil je verder toch heel heel plezier hier wensen en ik hoop dat je ons nu wat beter snapt en ook wat met onze info kan. Communicatie en gedane moeite komen altijd van 2 kanten!

peeez

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Highrider View Post
      Chef,
      Omdat ik denk en zie dat je je best doet, ga ik nog een poging wagen.
      Alles wat je hier doet op ons forum is voor iedereen die hier komt zichtbaar. Maakt niet uit in welk sub forum je een bericht plaatst. Alles staat hier onder de noemer jointjedraaien.nl.
      Je laatste post in "binnen wiet kweken" wordt daarom gewoon weer door dezelfde mensen gelezen die ook je berichten in kweken voor beginners lazen. Niemand heeft je uitgescholden, maar we zijn inderdaad wel een tkkkeltje kritisch geweest en dat mag toch ook?

Alle nieuwe berichten uit welk sub forum dan ook, komen onder het kopje *vandaag-klik* te staan. Jij bent onderhand dit deel van het forum aan het volspuien als 1 persoon met nuttenloze nieuwe berichten. En nog met dubbele berichten ook. Vindt je het gek dat je dan wat weerstand krijgt?

Had je even voorgesteld in de welkoms sectie, ipv de goedenmiddag in binnen wiet kweken. Je welkomsbericht heeft namelijk helemaal niks met binnen wiet kweken te maken. Mensen die nu naar info gaan zoeken in binnen wiet kweken, zien jouw spambericht ook staan en worden daar niet wijzer van. Als iedereen dit gaat doen, zien we dalijk door het onkruid ons bos niet meer(in de vroegere jaren hadden de mods dergelijke post zelfs verwijderd).

Ik hoop dat je snapt waar ik naartoe wil. Elk onderdeel (subforum) is logisch ingedeeld, de vragen die je hebt stel je daarom in een bijpassend sub forum.

dus
      introductie - in introductie
      grappen en grollen kan je bijvoorbeeld - in whatsapp evergreen
      vragen voor binnen wiet - in vragen binnenwiet kweken
      vragen voor buiten wiet - in vragen buitenwiet kweken
      vragen en info over lampen - in vragen binnenwiet kweken / maar kan ook bv in technologie.
      Heb je wat info waar iedereen wat aan heeft - in binnenwiet kweken info.

Ook kan je hier gewoon op een verloren avondje is wat info op doen door lekker te lezen door de verschillende topics, je bent echt niet de eerste met vragen over toprot (het buiten subforum staat er vol mee)
      begin een binnen kweek verslag- in binnenwietkweken --> kweekverslag ook hier kan je op een verloren avondje is rustig alles doorspitten van iedereen die hier energie in heeft gestoken.

alsjebliefs stop met ons forum vervuilen en post je berichten in de bijpassende secties. Post vooral geen berichten dubbel, heb een beetje geduld! De echte pro's hier komen misschien maar 1x in de maand rondkijken.

check inti zijn buiten kweekverslag - plantjes op de berg bv. Hier is bijna geen animo, terwijl de beste speler waanzinnige plaatjes voor ons post! Het forum is nou eenmaal niet zo druk meer helaas.

ik wil je verder toch heel heel plezier hier wensen en ik hoop dat je ons nu wat beter snapt en ook wat met onze info kan. Communicatie en gedane moeite komen altijd van 2 kanten!

peeez
      Bedank, heb mij opnieuw wat uitgebreider voorgesteld en de reden er bij vermeld van mijn ongeduld, ik hoop dat je deze snapt en ik hoop dat je genoeg incasseringsvermogen heb om mij toch af en toe van advies te voorzien.
      Vrg Jan.

Comment

Goedemiddag, ik heb u advies opgevolgd en heb de plant verknipt en de rest weggegooid, het waren slappe zachte toppen waar niets aanzat.
        Ben nu bezig met een nieuwe plant en heb de ventilatie aangepast, wat ik nog wel als een probleem ervaar is de manier van drogen, is het normaal dat het drogen een paar weken in beslag neemt?

Comment

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Lr2 droogt het zo snel mogelijk, dag of 4/5, anderen hangen het weken in een geschikte ruimte qua temperatuur en vochtigheid, als je de laatste dagen geen water geeft zit er ook minder in de plant, maar daar moet je wat ervaring mee hebben.

Nu paar keer per dag checken op schimmel hè, ventilator er vol op enzo.

En maak effe een kweekverslag dan, want met dit weer in een schuurtje zonder verwarming enzo.......
          Last edited by Rreppellsteeltjam; 16 September 2025, 17:42.

Even een vraag ik heb een nieuwe plant en ik denk dat het redelijk gaat, krijg nu witte vlekjes op bladeren je kunt ze met je vingers wegvegen heeft iemand een idee wat dit kan zijn?

Comment

• Grow Co
          Grow Co commented
          Editing a comment
          Waarschijnlijk meeldauw dat kan je wel behandelen.
          Even zoeken onder meeldauw

• Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          Als het een wit poederig substantie is en zowel boven als onder op het blad zit; zeker weten meeldauw.
          Meeldauw is een schimmel en houdt van hoge luchtvochtigheid.
      Bezig...
      X