No-Budget of Low-Budget

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • R()b
    Retired
    • Sep 2009
    • 159

    #16
    Re: Tips: No-Budget of Low-Budget

    Hier een mini kweekverslag low budget van mijzelf : http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...oyal-Automatic-!!

    Niet om mijn kweekverslag te promoten ofzo , dat boeit me verders niets.
    Maar zo kunnen geinteresseerden een kijkje nemen hoe het kan met weinig tot geen budget.
    Ik heb meerdere kweekverslagen gezien hier op JD , dus als iemand zijn "low of no budget" kweekverslag ook wilt delen graag.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #17
      Re: Tips: No-Budget of Low-Budget

      Goedkoop:

      Je heb alleen zaden nodig buiten in volle grond en hoppa thats all
      geen voeding of lampen nodig de natuur doe alles

      groetjes bella
      God was never on your side..

      Comment

      • R()b
        Retired
        • Sep 2009
        • 159

        #18
        Re: Tips: No-Budget of Low-Budget

        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
        Goedkoop:

        Je heb alleen zaden nodig buiten in volle grond en hoppa thats all
        geen voeding of lampen nodig de natuur doe alles

        groetjes bella
        Hahahahaha jaaaa uiteraard
        Dat is zeker low budget.
        Maar staat in "Binnenwiet kweken"

        Comment

        • renszor
          Senior Stoner
          Member
          • Jun 2010
          • 49

          #19
          Re: No-Budget of Low-Budget

          Hahaha dit is pas low budget!
          Attached Files

          Comment

          • Weedy
            Ultra Grower
            420 MemberLucky Member
            • Jul 2008
            • 2248

            #20
            Re: No-Budget of Low-Budget

            Dat is niet low budget, DAT IS LEVENSGEVAARLIJK!

            Dat karton vliegt binnen de kortste keren in brand! Beter haal je je plant eruit en zet je deze voor het raam neer. Of je wilt het (grote) risico lopen dat het karton gaat ontbranden.

            Verder is karton ook niet handig, als het vochtig word (wat het wel eens word), is het zo weg..
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment

            Bezig...