Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

    Korting op 420shop
    Ik was net effe aan het rondkijken op het net en vond dit product van Dutch grow:



    wat ze claimen is wel erg interressant zeker met de huidige herma rage die opkomt

    Male Flowers Ruining Your Crop?

    Not A Pretty Sight! Every Growers Worst Nightmare!





    End result for you when you use REVERSE... LESS MALE HEADACHES!
    Note: Reverse will not turn a male plant into a female plant.

    USAGE INSTRUCTIONS:** Important - you must spray the solution within 15 minutes of adding GOLD SATURATOR**!
    Make sure your lights are a minimum of 24 inches from the tops of your plants then spray your plants until the leaves are evenly coated with the spray solution and a small runoff occurs. MAKE SURE YOU AVOID SPRAYING THE GLOBES / BULBS. You only need to spray the top surface of the leaf because GOLD SATURATOR will deliver absolutely everything inside the leaf using the top surface only.


    Als er iemand ervaringen heeft met dit product mag je die altijd hier effe neerpennen
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    #2
    Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

    Ben er ook erg beneiuwd naar.

    Vraag me af hoe ze het bewezen hebben dat het echt werkt.
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #3
      Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

      heb dat onlangs ook ergens gezien maar was de naam alweer vergeten dusja :p inderdaad benieuwd of dit werkt
      Het leven is als een neus, je moet er uit halen wat er in zit.

      Comment


        #4
        Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

        Ze zeggen dat een mix van mineralen en aminozuren herma-vermindering teweeg brengt ? interessante uitspraak.

        Toch zal ik dit spul niet gaan gebruiken (voor het aangegeven doel) : herma's zijn vermijdbaar door 1: goed weten waar je mee bezig bent en 2: stabiele soorten te kweken. Dit produkt zet wel de deur open naar andere voedingsinzichten, dus volgen ga ik het zeker @!
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

          Ik zou graag weten of het eigenlijk wel werkt, anders is het ideaal om je stekken van een moederplant uit fem zaad te behandelen en moet je dus zo al weer een stuk minder selecteren en kan je een heel pak tijd uitsparen omdat je zo niet eerst een stek van de moeder moet snijden en afbloeien om zekerder te zijn dat je geen compleet mislukte run hebt doordat je moeder eigenlijk een zwakte had voor herma`s.
          Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

          A. The cop!

          Comment


            #6
            Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post

            Toch zal ik dit spul niet gaan gebruiken (voor het aangegeven doel) : herma's zijn vermijdbaar door 1: goed weten waar je mee bezig bent en 2: stabiele soorten te kweken. Dit produkt zet wel de deur open naar andere voedingsinzichten, dus volgen ga ik het zeker @!
            Uhu: beter voorkomen dan genezen. Als je ziet dat dutch passion feminised bijna altijd herma's gaat opleveren, dan kweek je die beter gewoon niet. Ik zit nu aan men 3de kweek sweet seeds en heb nog geen banaantje gezien. Zelfs al worden die herma, dan nog blijft het bij een paar bloemknopjes die uw oogst niet beinvloeden als je ze tijdig spot.

            @ fifi: Als je een moeder kweekt uit regulier zaad is de kans op herma miniem. Een moeder kweken uit feminised is een onnodig risico dat je neemt.

            Comment


              #7
              Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

              Maar qua stekken behandelen heeft Fifi wel een punt vind ik. als zoiets werkt, of in elk geval maakt de de kans meetbaar kleiner, en het bestaat alleen uit een slimme voedingscombi > why not
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                @ fifi: Als je een moeder kweekt uit regulier zaad is de kans op herma miniem. Een moeder kweken uit feminised is een onnodig risico dat je neemt.
                Euhm ik ga je zeggen dat ik uit ervaring weet dat de kans wel kleiner is dan op herma's maar miniem alvast zekers niet
                Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                A. The cop!

                Comment


                  #9
                  Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

                  heel interresant maar zou willen zeggen dat we geen moeite meer moeten doen om female seeds te maken. Lijkt me toch sterk hoor. gewoon wa herma's in smijten en wa van da spul en ok. Nice

                  smoke ze,

                  Comment


                    #10
                    Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

                    ga akkoord met Beowulf. Zaadproducenten moeten streven naar stabiele gefemeniseerde zaden en wij zouden moeten streven naar een stabiel en ideaal klimaat. Met zo'n product gaan er nog veel meer onstabiele vervrouwelijkte zaden in omloop raken op lange termijn. Voor stekken kan ik er inkomen maar voor zaden vind ik dit een verziekte oplossing die zaadbedrijven niet zal aanmoedigen om naar perfectie te streven. Leve Sweetseeds en andere ernstige zaadbanken die je geen inferieur product geven (wat je dan kan gaan opkrikken).
                    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                    Comment


                      #11
                      Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

                      100 % stabiel zaad bestaat gewoonweg niet. Alle tweehuizige planten hebben rudimentaire geslachtsorganen van de andere sekse. Vrouwtjes uit regulier zaad kunnen onder voorwaarden mannelijke bloeiwijzen gaan vertonen, doordat de rudimentaire mannelijke geslachtsorganen zich (deels) ontwikkelen. Echter minder snel dan vrouwtjes uit gefeminiseerde of female zaden. Het onderscheid tussen gefeminiseerd en female heb ik ook nooit kunnen ontdekken.
                      Last edited by Xtreme; 26 March 2010, 16:16.

                      Comment


                        #12
                        Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

                        Nee dat weet ik best, elke wietplant heeft een factor Herma in zich, daarom zei ik er ook bij dat ook de kweker zou moeten streven naar een ideaal klimaat voor de plantjes. En er is toch echt wel een wereld van verschil tussen Sweetseeds en Dutch Passion (en ook wel andere firma's). Betwijfel sterk of die laatste zaden wel gefemeniseerd genoemd mogen worden en persoonlijk zou ik dit soort bedrijven niet gaan belonen. Vindt dat zij al genoeg geld verdiend hebben aan een product waar mensen zelden of nooit tevreden over zijn (heb er zelf geen ervaring mee, maar moet het eerste Dutch Passion kweekverslag nog lezen waar de kweker 100 procent tevreden is over het resultaat). Geef mij maar soortjes die zichzelf in kweekverslagen al bewezen hebben dan weet ik tenminste zeker dat het aan mij ligt en dat ik zelf iets moet veranderen aan mijn set-up of kweek-methode als er herma's opduiken in mijn tent.

                        Grtjs
                        Last edited by pedro; 26 March 2010, 16:25.
                        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                        Comment


                          #13
                          Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

                          Intressant postje fifi.

                          Grtz
                          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                          Comment


                            #14
                            Re: hermafrodieten voorkomen/behandelen!!

                            mineralen en aminozuren...zijn die laatste niet de bouwstenen voor hormonen? Ik dacht het wel en dan lijkt het mij nog meer prutsen met een plant die al reeds serieus verprutst is.
                            Kvind het echter idd wel zeer interessant wat fief hier neerpost maar hoop het zelf nooit nodig te hebben omdat ook ik resoluut kies voor een stabiel soortje dat zn streepjes reeds heeft verdient.

                            Grtz $iR
                            Last edited by SirSmokeAllot; 26 March 2010, 16:49.
                            sigpic

                            Comment

                            Bezig...
                            X