Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luchtvochtigheid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Luchtvochtigheid

    Gewoon digitale.. En er klopt echt iets niet hoor want die zegt nog altijd 91% terwijl randjes van m'n blad geel zijn. Ik dacht eerst (toen luchtbevochtiger nog aanstond en de randjes geel werden) dat er teveel lv was dus heb ik luchtbevochtiger afgezet maar de gele randjes gaan niet weg, er wordt niets bruin , alleen uiterste randjes van m'n bladjes zijn geel.. Watskeburt :s ?

    x

    Comment


      #17
      Re: Luchtvochtigheid

      lijkt wel teveel voeding heb je fotos?

      Comment


        #18
        Re: Luchtvochtigheid

        @Shivering: Ik denk echt dat je LV-meter niet goed werkt , misschien kan je hem nog inruilen? Onder de lamp is het bij mij NOOIT 91 procent zelfs niet met mijn Honneywell luchtbevochtiger aan naast mijn hok (op volle kracht). En als hij uitstaat bij jou is het nog steeds 91 procent, dus dat klopt zeker niet. Meet dat ding ook de LV met de lampen uit?

        Grtjs,
        The more I see, the less I know, the more I like to let it go

        Comment


          #19
          Re: Luchtvochtigheid

          Geen foto's, wel jammer ma als ik terug een camera heb zal ik ze zeker posten want het zijn prachtige powerplants geworden, binnen paar weken begin ik aan outdoor

          De luchtvochtigheidsmeter heb ik eens helemaal uiteen gehaald en nieuwe batterijen ingestoken maar er gebeurde niets. Toen ik de volgende dag echter ging kijken stond er 64% dus leek mij al meer logisch, de dag erop 24 % en heb ik de luchtbevochtiger weer aangezet maar toen werd het direct 80% dus heb ik nu gewoon de actieve inlaat op volle toeren gezet en de uitlaat op iets minder zo dat er enorm veel verse lucht (met veel vocht) binnen vliegt en blijft hij standaard 51%.

          1 plantje heeft enorm last van gele randen maar ze worden niet bruin :s dus gewoon super lichtgele randen !! De andere hebben gewoon op het bovenste uiteinde puntje een geel randje dus ja ik maak me niet veel zorgen. Het kan wel zijn dat het misschien aan voeding ligt terwijl ik een basis grond heb met standaard guano en roze mestkorrels in voorziene portie + om de drie weken beetje voeding voor kamerplanten volgens voorziene dosering dus ik denk dat het gewoon lag aan de luchtvochtigheid, iemand andere uitleg..? Sorry voor gebrek aan foto's..

          Greetz

          Comment


            #20
            Re: Luchtvochtigheid

            Stond die meter niet op "MAX - MEM" toevallig ?
            Ik gebruik niks ... ik ben al drug genoeg

            Comment


              #21
              Re: Luchtvochtigheid

              echt goeie info man bedankt
              There is a moment for wiski, there is a moment for red whine. Give us a moment for high time!

              Comment


                #22
                Re: Luchtvochtigheid

                is het een meter die de min en max bijhoudt van je temp en je LV ?

                check dan is of die niet op max staat , heb het ook soms als ik controleer wat de min en max op een dag was dat ik vergeet verder te duwen zodat ik op het daadwerkelijke kom van dat moment ...

                domme fout mja we zijn allemaal mens eh

                Comment


                  #23
                  Re: Luchtvochtigheid

                  Dubster, ik denk dat hij het al lang uitgezocht heeft, bericht is van enkele maanden terug

                  Een goede Max-min LV meter vind je op www.growshopalien.com
                  Kan je ook min en max temperatuur op aflezen trouwens, is ook nog schappelijk in prijs

                  Greetzzz

                  Comment


                    #24
                    Re: Luchtvochtigheid

                    vind op alien niets van thermohygrometers
                    http://extratuin.nl/index.php?item=h...id=273&lang=NL
                    heb zo'n ding voor zelfde prijs, misschien vind je goedkopen... op ebay?

                    Comment


                      #25
                      Re: Luchtvochtigheid

                      Staat er wel op: http://growshopalien.com/onlineshop/...ts/nl/d17.html
                      21eu komt die op

                      Comment


                        #26
                        Re: Luchtvochtigheid

                        kan ook altijd handig zijn voor nieuwere leden zoals mijzelf ... als ze de search funtie zoeken komen ze meestal uit op threads die dood lopen en hiermee zijn ze ss ook geholpen he

                        denk ik toch of ben gewoon te stoned

                        Comment


                          #27

                          Comment


                            #28
                            Re: Luchtvochtigheid

                            intressante stickie
                            <afgerond>Kweekverslag: 3 X "AK 47"(autoflower)
                            <huidig> Super Lemon Haze + Zambeza mix

                            Comment

                            Bezig...
                            X