Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke cool tube ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke cool tube ???

    Korting op 420shop
    Hallo mede groeierts , ik ben op zoek naar een cooltube voor mijn 400w lamp en 4inch extractor fan , punt is dat ik wel lees over het bestaan van 4inch cooltubes maar ze nergens kan vinden. Kan ik een 5 inch kopen en deze op mn 4 inch apparatuur aansluiten ??? Bvd ~kaaiman~

    #2
    Niemand hier verstand van cooltubes ??

    Comment


      #3
      Er zijn niet veel liefhebbers van een Cooltube denk. Je kan beter een goeie reflector zoals een Ajustawing of Matrix kopen. Die halen je temperatuur beter naar beneden en hebben een betere reflectie.
      No Mercy Supply - No Mercy Shop

      Comment


        #4
        We hebben hier het metrieke stelsel.
        Eerste beste online growshop waar ik kijk zie ik cooltubes met 125mm en met 150mm aansluiting.
        Die zijn niet goed ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          roy tnx ga me hier ff in verdiepen !
          QnQ ja sorrie ik woon in de UK en die moeten natuurlijk alles anders doen (links rijden, schroeven de andere kant op, maten anders meten) ik heb een 4 inch systeem wat neerkomt op 10 cm , 12,5 is de maat die het dichtste bijkomt maar nog steeds 2,5 cm te groot is.

          Comment


            #6
            Ohja, Englishland.
            In Engelse growshops heb je wel wat meer keus dan alleen zo'n gewone cooltube.
            Complete luchtgekoelde kappen, en 'spheres' verkopen ze daar. Mooi spul.
            Probeer wel alles dezelfde afmeting te houden, er zijn wel verloopstukken, maar dat kost je een hoop capaciteit.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Ja zou wel een 100mm tube willen hebben maar kan ze niet vinden , lees alleen over het bestaan ervan , ik kom nu nog weg met mn temperatuur (25 graden overdag)
              maar lang zal het niet duren voordat ik er wel aan moet , moet nog 8 weken vanaf nu en dan zijn mn dames klaar , nooit gedacht dat ik ooit de weer goden om matig weer zou vragen , lachen man

              Comment

              Bezig...
              X