Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

onvoldoende passieve inlaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    onvoldoende passieve inlaat

    Korting op 420shop
    beste growers

    mijn tent (125X125X215) trekt nogal wat fel vacuum met afzuiger op max 790m3 met flens 200mm en 2 passieve inlaten van elk 250mm
    normaal word aangeraden om je passieve inlaten 4 maal je flensmaat afzuig te nemen
    ik zit op goeie 3 maal met afzuig 10X10X3.14(314) en inlaat 12.5X12.5X3.14X2(981)
    ik heb geen passieve inlaten meer of ik moet gaten maken in tent wat zonde zou zijn
    nu kan ik wel actieve inlaat bijplaatsen want heb hier nog buisafzuiger van 125 flens en 365m3
    nu was mijn vraag of ik dit mag combineren en op hoeveel % ik dan mijn afzuiger die zou inblazen mag regelen en of dit geen overkill aan tocht gaat worden in tent?
    graag jullie ervaren mening voor ik mijn kweek naar de knoppen help want ze hebben maar 4 tal weekjes meer te gaan
    grt DannyDeVito

    #2
    Ik persoonlijk heb nooit veel winst behaald met een actieve inlaat, alleen een hoop extra herrie. Maar dat is jaren geleden toen ik maar half wist wat ik aan het doen was (zit nu op driekwart )

    Zou het niet helpen om de ritsen onderaan niet helemaal te sluiten? Scheelt toch weer in je inlaatoppervlak...(?)


    Comment


      #3
      Moet je maximaal afzuigen? Anders zou ik denken dat je je afzuiger wat kan dimmen met een controller?
      vraag me af waarom je er pas last van hebt de laatste 4 weken, of is dat omdat ze nu erg hard stinken en daarom je afzuiger op max staat ?
      Sorry van binnenkweek kan ik echt nog niets... WIl het wel graag leren

      Comment


        #4
        Zal wel met de warmte te maken hebben dat je zo zwaar afzuigt?
        maak een extra passieve inlaat bij, heb je geen slang opening onderaan aan de achterkant/ zijkant?
        Ik heb er meerdere op de bodem van de tent (homebox) voor actieve inlaat of kabels etc..
        zet er zo een of meerdere open met stukje fijn gaas voor.. zie wel dat deze afgesloten zijn tijdens de donkere periode..

        Comment


          #5
          Zitten er geen raampjes in die tent ?
          Dat zijn ook luchtinlaten.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Al aan airconditioner gedacht?De pac 2010 s of x is een leuk apparaatje
              ​​​

              Comment

              Bezig...
              X