Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Complete droogtent aanschaffen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Complete droogtent aanschaffen

    Korting op 420shop
    Ik wil graag wat info inwinnen, wat jullie een goede droogtent vinden.
    Zodat ik een goede aankoop doe.

    Ik heb begrepen dat de geuroverlast met het drogen sterker is dan gedurende de groei en bloei.

    #2
    Je hebt speciale droogtenten van verschillende merken, ook verschillende groottes wat je voor jezelf moet bekijken welke je neemt..
    Als je een tent van een a merk neemt zit je sws goed..
    Ik heb net een Secret Jardin 120 propagator aangeschaft, hier ga ik in voorgroeien en drogen (doogrekken zelf op maat maken van wat hout en een net).
    qua afzuiging heb ik een inlaat slang van m'n bloeitent op de uitlaat van het groei/droogtentje zodat de lucht altijd wordt ververst en gefilterd..

    Als je over stankoverlast in zit hoop ik dat je een goede ruimte heb om te oogsten want dan is de geur het sterkst

    Comment


      #3
      Hey Budhead, bedankt voor je reactie

      Ik neem de Gorilla kweektent van 120 x 120 x 210 cm.

      Eerst was ik van plan zo'n Bonanza 600 en daartegen een droogkast te zetten, zodat het via 1 afzuiging zou moeten lukken, d.m.v. die luchtinlaten.
      Maar heb ondertussen een prachtig DWC systeem gekocht, en die is precies goed voor afmetingen van de Gorilla kweektent.

      Wat als ik nou zeg, dat ik 500 gram per kweek verwacht, wat is dan een gepaste kweektent?
      Of dat je dit kunt benoemen in afmetingen, dan kan ik wel verder zoeken, welke ik dan wilt aanschaffen.
      Dat kan ik niet vragen aan die growshops, want daarop mogen ze geen antwoord op geven.

      Comment


        #4
        Ik hoef geen voorgroei kast te hebben, puur om de cannabis te drogen.
        Groeien en bloeien doe ik allemaal in de kweektent.

        Comment


          #5
          Voor 500gr wiet te drogen red je dat met een klein rond hang netje in bijvoorbeeld deze tent: Secret Jardin Dark Dryer 90x90x180 cm

          Comment


            #6
            Ik zal dat eens opmeten of die afmetingen in de ruimte passen naast de kweektent en watertank.

            Comment


              #7
              De maten zal ik opmeten, zodra ik de kweektent heb.
              Dat is makkelijker, dan weet ik zeker welke maten passen.

              Comment

              Bezig...
              X