ventilatie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokin' Ace
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Apr 2009
    • 181

    #16
    Re: ventilatie

    Oorspronkelijk geplaatst door pottytrainer
    24 uur per dag draaien vindt de motor niet zo leuk. je kan er volgens mij beter een timer onder steken en af en toe laten rusten.

    mvg,
    Potty
    Ik laat em wel 24/24 draaien, als ie kapot is koop ik wel een nieuwe, en hij gaat ook niet zomaar plots uitvallen..
    met een timer van 5min interval, klom de temperatuur soms naar 32+, vanaf dan draait ie constant

    Comment

    • smoker2002
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2010
      • 1065

      #17
      Re: ventilatie

      ik laat mijn ventilator ook 24 op 24 draaien
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment

      • seibon
        Retired
        • Apr 2011
        • 8

        #18
        Re: ventilatie

        ik heb een vraagje ivm de afzuiging..
        ik heb een kast met afmetingen 50x70x170, daarin hangt een 400W HPS.. als afzuiging is er een 250m³/uur aanwezig icm een fancontrol en thermostaat... als inlaat heb ik een 170³m/uur PC fan steken.
        de thermostaat staat ingesteld op 28° C en ligt op de bodem in de shaduw van een plant... Het probleem is dat de afzuiger constant op 100% staat te draaien, verzet ik de thermostaat naar 29°C, slaat de afzuiger af... de lucht die uit de afzuiger komt is niet warm maar koud/lauw... de plantjes zijn een 30cm hoog en de lamp hangt er 45cm boven, de lucht wordt helemaal bovenaan de kast uitgezogen...
        waarom slaat de afzuiger constant op 100% denken jullie ?
        de kast is geisoleerd en er is zwartwitfolie voorzien...

        Comment

        Bezig...