Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen boveda 62

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ervaringen boveda 62

    Korting op 420shop
    Een aantal van mijn kweekmaatjes, zijn niet te spreken over de boveda zakjes. Het zou de smaak wegnemen, heeft iemand dit ok wel eens meegemaakt?

    Een pot met weed van mij is op het moment 53% zou dat zeker 5percenten omhoog willen. Ben nu dis aan het twijfelen.

    #2
    Want dat is belangrijk omdat? Ik zou de LV in men bokalen ni eens weten. Zie mij ook geen 30 van die meters kopen.

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Als je de weed langer moet bewaren was het verstandig om de weed rond de 60te houden. Waarom zou je er 30kopen, je kan ook 1 of 2 kopen die dan om de dag in een andere doen. Die dingen kosten 12euro voor 6stuks. Dus dat is het geld niet

    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Nooit naar gekeken, bewaar sommige al 2 jaar. Verkleurt wat, voor de rest niks mis mee. Het is wat het is, staat droog en int donker en het % boeit echt ni zolang er geen kans is op toprot.

    #3
    Ontvochtigen: pot open, of ff de wiet eruit.
    Bevochtigen: Propje nat/uitgeknepen keuken rol in de pot. (Die leg ik dan vaak ff in een plastic dop zodat die de wiet nie raakt.)
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ja dat natte propje heb ik ook eens gedaan, toen was het meteen weer opgelopen naar 70.

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Beter uitknijpen

    #4
    Ik heb ze nu van RQS erin zitten.
    Mijn vorige rondes ging de wiet langzaam van gemaaid gras lucht naar een lekker wiet luchtje.
    Heb het idee dat dit zakje die gras lucht meteen weggehaald heeft.
    ​​​​​Ook de geur verandering merk ik weinig van.

    Misschien veranderd het nog.
    Heb ik te testen uit een Runtz pot het zakje gehaald.
    Kom over 2/3 weken er wel even op terug.

    Denk dat de zakjes vrijwel zelfde zijn, alleen ander merk.
    Dus wel vergelijkbaar

    Comment


      #5
      Dan was hun wiet al niet te best. Ik gebruik die zakjes continu. Erg content van. Wel de 55% maar dat is kwestie van smaak. Smaakverlies door die zoutoplossing lijkt me echt te bizar.

      Moet je ook minder burpen en minder kans op schimmel met die zakjes.

      Die zakjes zijn oorspronkelijk voor humidors voor sigaren bedoeld.

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik gebruik de zakjes net zo lang als dat ik kweek. Ik heb ze zowel van Boveda als van Integra Boost. Beiden doen wat ze moeten doen en ik heb er nog geen nadelen van kunnen ondervinden. Ze worden ook standaard meegeleverd met C-Vaults. Ik neem aan dat ze die niet mee zouden leveren als die de kwaliteit van de wiet op negatieve manier beïnvloeden. Vooral gezien de prijs van de C-Vaults
    Bezig...
    X