Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarfen en Auto Flowering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Dwarfen en Auto Flowering

    Korting op 420shop
    Dwarfen = Je plant vanaf de geboorte 12 uur licht 12 uur donker geven.

    "Als je je spruit direct onder 12/12 zet zal deze na een +- 3 weken geslacht tonen.

    De plant gaat niet direct toppen aanmaken als de klok op 12/12 staat, het duurt ff voordat ze geslacht toont en toppen gaat beginnen vormen.

    Als je planten op 12/12 staan denken ze dat het einde eraan komt.
    Ze maken zich dus klaar om voort te planten.

    En het is ongeveer gelijk als een Lowryder qua groei.
    Kan mss iets langer duren dan een lowryder maar kan je ook meer opleveren. (Planten kunnen ook iets groter worden maar dat hangt van Indica/sativa, licht enz af)

    AutoFlower soortjes beginnen automatisch te bloeien, daar maakt het niet uit hoeveel uren licht zij krijgen.

    Als je Bv van plan bent om een plant lang te laten groeien,maar je wilt ondertussen toch al iets om te roken hebben kan je Lowryders in je groeiruimte zetten.

    Ook erg handig voor guerilla kwekers, de planten blijven laag dus de kans dat ze gevonden worden zijn klein. Ook leuk voor de gewone buitenkweker die alvast een blowtje wilt terwijl de andere planten nog bezig zijn.

    Als je planten op 12/12 staan denken ze dat het einde eraan komt.
    Ze maken zich dus klaar om voort te planten."

    Informatie door Smokey, waarvoor bedankt.


    - Staat ook bij Buitenwiet Kweken Algemene Informatie -
    Last edited by bobo; 17 May 2010, 20:37.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    #2
    Dwarfen

    mooie topic bedankt
    grtz.
    Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2009, 23:33.

    Comment


      #3
      Dwarfen

      Thnx,
      Kon ik goed gebruiken deze info
      Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2009, 23:33.

      Comment


        #4
        Dwarfen

        No problemo, credits 2 Smokey
        Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2009, 23:33.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Maar nu de vraag, hoe klein kan je Lowryders houden?

          Comment


            #6
            Re: Dwarfen en Auto Flowering

            Oorspronkelijk geplaatst door Miss Mist View Post
            Maar nu de vraag, hoe klein kan je Lowryders houden?
            goede vraag..
            node voor node van klein naar groot
            LST LEMON SKUNK VERSLAG

            Comment


              #7
              Re: Dwarfen en Auto Flowering

              High,
              Ik denk dat dat een kwestie van het juiste lichtspectrum en het aantal lummen wat de plant tot haar beschikking heeft tijdens de groeifaze en bloeifase. als ze optimale lichtomstandigheden heeft zal ze niet gaan strekken (lees op zoek gaan naar bruikbaar licht). Zo blijft de afstand tussen de internodes klein.

              Vraag me ook af of je lowryders kunt fimmen. Ik ga dat toch eens proberen. Moet volgens mij toch best kunnen als je dit al vroeg doet, 2 de of 3 de node. plantje zit dan nog in de groei en vertoont dan nog geen bloeiverschijnselen heb ik gezien. dus waarom zou dat niet kunnen. Ik ga dat de volgende ronde zeker eens testen.

              Verder kun je natuurlijk de lowryder ook buigen of horizontaal laten groeien lijkt me.

              maar interresante vraag idd.

              Comment


                #8
                Re: Dwarfen en Auto Flowering

                Ik ga hoogstens 40 centimeter hebben om ze tot hun ware ik te laten komen... Kheb dr wel vertrouwen in omdat veel lui ze ook in pc kasten groeien...youtube staat vol met voorbeelden.
                node voor node van klein naar groot
                LST LEMON SKUNK VERSLAG

                Comment


                  #9
                  Re: Dwarfen en Auto Flowering

                  jahman , klopt heb ik ook gezien. of dat optimaal is maakt me niet uit maar nanokwek intereseerd me wel

                  monty

                  Comment


                    #10
                    Re: Dwarfen en Auto Flowering

                    Als je kleine lowryders wilt, zou ik zowiezo voor Lowryder #1 gaan, die blijven duidelijk kleiner dan #2 (andere kruising).
                    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                    Comment


                      #11
                      Re: Dwarfen en Auto Flowering

                      Als je de plant dwarft hoeveel liter moet de pot dan zijn ? Is een 4 liter dan genoeg of mag je een grotere potten nemen ?


                      Grtzzz

                      Comment


                        #12
                        Re: Dwarfen en Auto Flowering

                        Dwarfen heeft dus betrekking op het licht, dat meteen op 12/12 staat.

                        De inhoud van de potten heeft daar dus weinig mee te maken, een 4 liter pot kan al genoeg zijn. (Pak je een grotere pot, dan wordt hij ondanks de 12/12 toch wat groter).
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Re: Dwarfen en Auto Flowering

                          Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                          Ik denk dat dat een kwestie van het juiste lichtspectrum en het aantal lummen wat de plant tot haar beschikking heeft tijdens de groeifaze en bloeifase. als ze optimale lichtomstandigheden heeft zal ze niet gaan strekken (lees op zoek gaan naar bruikbaar licht). Zo blijft de afstand tussen de internodes klein.
                          Das zeker monty!!! Zet ze meestal tussen 5 & minder dan 1 cm vd tl buis vandaan. Krijg je kleine robuuste plantjes, derde internode op nog geen 10cm hoog en geen probs met temp (wel wat afzuiging voorzien!).
                          Laat zeker iets weten ivm fimmen LR's he!!!
                          O ja, brengt een autoflower plant ook niet minder op?

                          Grtz $iR
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Dwarfen en Auto Flowering

                            High $ir

                            Ja autoflouwer brengt zeker minder op he is maar een klein plantje dus ook kleine oogst. zelfde geld natuurlijk voor een gedwarfte plant.

                            Grtz

                            Comment


                              #15
                              Re: Dwarfen en Auto Flowering

                              vraagje, kan dwarfen zonder problemen toegepast worden op elke soort?
                              bedankt!

                              Comment

                              Bezig...
                              X