Potgrond

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Bo$wachter
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2022
    • 1902

    #1

    Potgrond

    Korting op 420shop
    Beste natuurliefhebbers,

    Over een week of 4 wil ik gaan beginnen (mits de tent en lamp geleverd zijn waar ik nu al 2 weken op aan t wachten ben)🥺

    Nu heb ik de afgelopen weken ook ontzettend veel gelezen hier op het forum en dan heeft me ook enorm geholpen en wijs gemaakt. Maar nu.. potgrond, sommige vermelden het niet welke ze hebben sommige pakken de eerste beste die ze zien en sommige weten precies wat er in zit en wat de dames nodig hebben. Maar ik kan er niet uithalen welke potgrond nu als beste eruit komt en waarom.

    zou iemand me een goeie potgrond kunnen aanraden waar de dames het meest content mee zijn?

    hoor het graag.
  • Rietslang
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2015
    • 2171

    #2
    Lightmix specifiek voor die plantjes van Plagron bvb.

    Goede resultaten hier met 1/3DCM zaai-en stekgrond, 1/3 " universele, en 1/3 " huis en tuin potgrond met extra lava en perliet.
    Afhankelijk je werkwijze kun je de boel nog wat lichter maken met kokos en/of turf.

    Beowolf gebruikt grond vd lidl dacht ik
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment

    • Wesley pipes
      Elite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Mar 2020
      • 2512

      #3
      Gelijk welke universele potgrond gaat goed idd, ik doe er meestal ook perliet of vermiculiet bij, deze keer niks. Meestal hoog in snelwerkende en/of traagwerkende meststoffen npk 13-15-14 bvb.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ers-en-stekken

      Comment

      • parakweker
        Grower
        MemberLucky Member
        • Oct 2021
        • 663

        #4
        Ik gebruik plagron lightmix met biobizz grow/fish/bloom/calmag en heb nog nooit problemen gehad. Maar twijfel om de volgende keer ook m'n grond eens bij de lidl te halen..

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Je hebt ook met voeding voor 6 maand, weet niet of dat standaard is.
      Bezig...