Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

    Korting op 420shop
    600of
    3900

    #2
    Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

    Je kan ook gewoon. buitenwiet zetten 5 planten. kippenmest eronder scheppen als voeding of koeie stront. Paardemest en die wel eerst in water zetten ander zit er te veel zuren in.
    1 a 2 Zakjes zaden 20 euro.
    Stront Gratis in boeren akkers.
    potgrond 1 euro bij de aldi.
    ok 2 euro a 3 euro betere kwaliteit bij het tuincentrum voor de gevoelige mensen.
    5 potten beetje kwaliteit 30 euro
    laten we zeggen 75 euro totaal ongeveer ( give or take)
    Als je ze een beetje met liefde behandelt wat naleest op internet. (Zonder dat je ip gehackt wordt hahahhahaha)
    heb je wiet voor een heel jaar. (Geniet met mate dan wel te verstaan lol)

    geintje het CP.
    Kon het ff niet laten

    Groetjes MrVooDoo

    Comment


      #3
      Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

      ik heb 2 planten in mijn tuin staan 1 is ongeveer 180 cm bij 75 cm en de andere is 160 cm bij 75 cm
      als grond heb ik potgrond gemengd met turf en paarden stront
      de bloei is begonnen witten haartjes beginnen te komen
      ben begonnen met bloei stimulator van gana
      als mijn 2 planten klaar zijn heb ik het hele jaar te roken
      dus de kosten zijn minimaal haha

      gr roel

      Comment


        #4
        Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

        uiteraard is een buitenkweek nog voordeliger, maar aangezien dit het binnenkweek info sectie is heb ik het ook over binnenkweek.
        niet iedereen heeft een tuin of guerillaplekje ter beschikking.

        Het gaat em er vooral om dat je heel wat kan besparen zelfs als je met 600watt binnen kweekt.
        En eerlijk gezegd, met de afgelopen zomer in gedachten, is binnen dan wel een optie.
        De energiekosten zijn een peulschil van wat je ophoest in een coffeeshop. Helemaal niet zo afschrikwekkend als sommige vrezen.

        Legalisatie van de thuiskweek voor persoonlijk gebruik zou mijns inziens het ganse probleem van de politici moeten oplossen.

        Grtn

        Comment


          #5
          Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

          cplifj, ik ben het helemaal met je eens, en zolang je alles binnen de perken houd en je kweek richt op eigengebruik kan er weinig foutlopen, als je alsnog tegen de lamp loopt, vallen de boetes nog wel mee.
          Het is zot veel geld als je altijd je weed bij derden moet halen, niet te vergeten de benzine die je oprijd als je als belg naar nederland gaat.

          Comment


            #6
            Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

            Voor 200 euro starten, zonder fatsoenlijke afzuiging en filter dan zeker? Dan kom je hoogstwaarschijnlijk 1000 euro armer en een papierprikervaring rijker het jaar door.

            Comment


              #7
              Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

              Geldelijk gewin is dat toch ?
              Dan val je onder de prof. kwekers.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                Dit is geen geldelijk gewin als je voor jezelf kweekt (besparen op uitgaven is niet gelijk aan geldelijk gewin),
                het is wel geldelijk verlies voor de shops en hun bevoorraders (die zullen dit zelfkweken wel afkeuren).
                En ja mathijs, het is een minimum maar staat een goede kwaliteit en opbrengst zeker niet in de weg.
                integendeel denk ik zo, begin met een tentje en de kosten lopen direct op, tentje alleen is niet genoeg, al de bazaar die men nodig heeft om
                klimaat te kunnen regelen (binnen de perken houden liever gezegd)...
                ik doe het zelf ook zonder al die dingen (een extra kamer is handig), tijdens donker periode is de ruimte afgesloten en dat is voldoende om absoluut niks te ruiken van de planten.

                groeten

                Comment


                  #9
                  Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                  als je als nederlander in belgieen je zware van nelle haalt ben je ook meer dan 2 euro goedkoper uit,maar dat mag ook nieten wat niet mag dat doen grote mensen niet

                  Comment


                    #10
                    Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                    wederrechtelijk_verkregen_voordeel_hennepkwekerij.pdf

                    Comment


                      #11
                      Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                      Wederrechtelijk voordeel, ja voor een broodkweker met een paar honderd planten voor de meter met een paar oogsten per jaar.
                      Maar een paar planten voor jezelf onder een lamp??? Tuurlijk is goedkoper als je het goed doet... moeten ze de teelt van tomaten,komkommers,aardappellen e.d. ook maar gaan verbieden want die zijn ook goedkoper (in elk geval wel beter) dan in de winkel. Als je zo gaat redeneren doe je iedereen te kort, incluis jezelf.

                      Allemaal lariekoek, maar zo is het leven.
                      Kweek maar lekker door en doe je voordeel ermee

                      Comment


                        #12
                        Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                        zonnepanelen ftw :p

                        Comment


                          #13
                          Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                          Met thuis een paar plantjes kun je werderrechtelijk voordeel hebben volgens de wet.
                          Maar misschien kunnen we dan beter een topic openen met de nadelen van thuiskweken.

                          Ik kweek ook gewoon zelf m'n rokertje en aanvaard het risico.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                            Eigenlijk ben je het leven niet waard als je dagelijks voor tientje de gram meerdere grammen per dag haalt bij de shop.. Ben er zelf een van, maar vastbesloten om mezelf te gaan onderhouden met wiet waarvan ik wel weet wat er allemaal mee gebeurd is..
                            Kwaliteit gegarandeert en het is nog kikke ook!
                            Kan m'n geld beter besteden dan aan de hobbies van mr shop..

                            smookse

                            Comment


                              #15
                              Re: de rekening/kosten zijn pro homegrowing.

                              fl13r3flu1t3r

                              na je berichtje 3x gelezen te hebben, ben ik het met je eens...

                              denk ik


                              lol
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X