Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boosters / stimulatoren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Boosters / stimulatoren

    goed start materiaal<stekken> en je klimaat op orde hebben,ook de lv.dan kan je knallendraai nu voor de 2e keer op cocco,s met merkloze a en b voeding,maar geef nu deze ronde boven op de a en b voeding losse p mee,planten worden erg vetheb nog topmax staan van biobizz,ga ik er ook maar bij gieten.overdaad schaad,meer is minder.zorg dat de ec in de plant lager is dan in je medium,anders begint de ellende.kijk en paar keer in de week 10 minuten voordat je lampen uitgaan,hoe het met je planten gaat.doen ze het goed dan kan je de ec weer een beetje verhogen,hebben ze het moeilijk,dan de ec omlaag.

    Comment


      #17
      Re: Boosters / stimulatoren

      Ach, ik heb er al eens commentaar op gegeven en kreeg weer een hoop stront over mij. Je hebt geen speciale zoekmachine nodig Vale, je haalt die teksten er zo uit. Het verschil in schrijfstijl is gewoon te groot. En moesten de superlatieven die erna worden bovengehaald waar zijn, dan konden ze hier allemaal bio- ingenieurs worden. Ik versta er zelf weinig of niks van, maar dat zal aan mij liggen. Met gevolg dat ik er dan ook los over lees en gewoon wat plaatjes kijk. Ik hoef geen encyclopedische plantenkennis te hebben om te weten dat mijn planten het fantastisch goed doen.

      Comment


        #18
        Re: Boosters / stimulatoren

        Ik ben blij dat je zo reageert, zo weet ik tenminste dat er meerdere zijn die gelijk denken of er tenminste bedenkingen erover hebben.
        Je mag natuurlijk je commentaar erop geven, een hoop stront over je heen krijgen vanwege dit, is ongepast. We hebben daar een icoontje voor.
        Het verschil in schrijven/style is voor mij ook de aanleiding om het te uit te zoeken waar het vandaan komt.

        En aan de hand van dit gegeven, heb ik een algemene huishoudelijke mededeling omtrent het citeren e.d.
        Neem dit ff ter harte en doe je voordeel ermee:

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...opic-verplicht

        Comment


          #19
          Re: Boosters / stimulatoren

          Zoals ik al eerder vermeld had op een andere topic... ik heb dit geschreven op een manier dat een electro monteur of auto monteur die met zijn hobby bezig is kan begrijpen wat er gebeurt.

          Dat een aantal beschrijvingen een knip oog naar een van onze producten is..... ja !! maar het staat op onze eigen website... Metrop is een bedrijf, en geen goede doelen instelling...
          dus ja, wij willen er geld aan verdienen want wij werken er toch erg hard voor.

          Iedereen die content kopieert en plaatst moet daar toestemming voor vragen. Aangezien Vadertje een link naar onze pagina heeft gemaakt, vind ik het wel oke.
          Alleen is het altijd jammer dat er op iedere forum weer zo'n forum wetenschapper zit die alles bij voorbaat al onzin vindt en half internet afspeurt om zijn gelijk te krijgen.

          Beste Moreweed... die 2 pagina's op onze website zijn info voor thuiskwekers die het interessant vinden hoe wat veel dingen nou een beetje werkt.

          Wil je meer precieze informatie, dan kom je maar een keer bij een seminar die ik aan boeren en tuinders geef....vertel ik je gelijk onze bevindingen met verschillende gewassen
          ..maar let wel op.. is wel commercieel...
          ik probeer namelijk wel de boeren over te halen om onze producten te gebruiken ;p

          ik hoop dat je het begrijpt en wat meer begrijpt toont.

          mvg,

          nog even de juiste link: http://www.metrop.nl/6b_nl_kweek_informatie.html
          Metrop hoog geconcentreerde vloeibare plantenvoeding

          Comment

          Bezig...
          X