Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buffer.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding: Buffer.

    Korting op 420shop
    Buffer.

    Bij bemesting kunnen allerlei fouten gemaakt worden. De voornaamste fout is het verstoren van het evenwicht, door het eenzijdig toevoegen van een overmaat van bepaalde ionen (zouten).
    De Metrop
    sigpic

    Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
    Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

    #2
    Re: Buffer.

    https://blgg.agroxpertus.nl/Kennisce...-over-de-bodem
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment


      #3
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Buffer.

        pfff Moreweed..... lees nou nog eens een x van wat jezelf schrijft.....

        je lijkt wel een gefrustreerd persoon die moet en zal op alles commentaar geven..... doe dat nou niet.

        mvg,

        copyright http://www.metrop.nl/6b_nl_kweek_informatie.html
        Metrop hoog geconcentreerde vloeibare plantenvoeding

        Comment


          #5
          Re: Buffer.

          lullig dat het zo op je over komt Metrop, maar dat gebeurd wel in je eigen hoofd. Trouwens ook in het mijne EN op het forum gezien dat aantal reacties wat ik er uitgeperst heb de afgelopen jaren hier op het forum. En al die reacties probeer ik correct en respectvol te doen -en hier en daar zo melig als maar mogelijk-, en allen staan ze ten alle tijde open voor discussie. Dus in plaats van een reactie op-de-man, zonder inhoud, die makkelijk respectloos kan worden genoemd, kan je ook gewoon to the point en netjes aangeven wat je precies niet aanstaat aan mijn gebazel, en dan gaan we daar samen prima uitkomen.

          Ik vind je initiatief om populaire wetenschap te bedrijven hardstikke goed, alleen is het naar mijn smaak wat al te populair soms. Beter gezegd : er worden termen gebruikt die blijkbaar niet helemaal ingedaald zijn. Of het kan zijn dat je probeert te versimpelen, wat normaal gesproken de leesbaarheid en begrijpelijkheid ten goede zou komen. Om het even, ik help je graag mocht daar behoefte toe bestaan, en ik er zin en tijd voor heb.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Buffer.

            Het probleem van schrijven en lezen is Moreweed, dat er geen toon geluid bij zit om de sfeer van een opmerking weer te geven...... wat dus kan resulteren in een ergernis of een mis verstand.

            Ik moet er ook eerlijk bij opmerken dat ik niet zo'n fijne ervaring had op wietforum en nog een of andere Belgische tuinen forum...waar dus bij beide een aantal "forum wetenschappers" iedere dag wel weer iets of iemand zat af te branden.

            van beide forums zijn er ook veel mensen weer weg gestapt.

            Wat ikzelf op de info pagina's heb geschreven is terecht opgemerkt, "versimpelt" zodat de gewone hobby kweker het belang ervan eenvoudig begrijpt, of de werking van iets.

            Jorge Servantes vroeg mij in 2005 om een boek samen te schrijven wat ik geweigerd heb.... deze informatie is gewoon gratis, en eigenlijk heb ik het idee om nog veel meer te schrijven. Helaas heb ik tot heden daar nog geen tijd voor gehad
            Dat er hier en daar naar mijn eigen producten gelinkt word.... dat lijkt mij toch niet meer dan normaal. Het is mijn brood en baan.

            Met een commercieel oog op een forum bezig zijn zoals bijv. de heren van KJ zo veel doen, dat is voor mij niet zo heel erg belangrijk.
            Ik zal daardoor niet ineens een pallet per maand aan plantenvoeding meer gaan verkopen... Voordat doe ik veel liever de cannabis en hydroponic beurzen in Europa en Amerika.

            Eigenlijk zouden de mensen van de forum eens zulke reisjes moeten organiseren naar zo'n beurs........ Sommige beurzen zijn echt erg leuk.

            komen jullie in Praag bij mij op de stand... daar staan zelfs 3 Verdampers van Evert de Verdamper klaar om te testen

            Kijk eens voor leuke beurs foto's op Facebook: Metrop Hydroponics !! Vrienden worden kan niet meer.. maar de foto's kijken wel..

            mvg,
            Metrop hoog geconcentreerde vloeibare plantenvoeding

            Comment


              #7
              Re: Buffer.

              @ Het probleem van schrijven en lezen is Moreweed, dat er geen toon geluid bij zit om de sfeer van een opmerking weer te geven...... wat dus kan resulteren in een ergernis of een mis verstand.

              Als je langer op dit forum vertoeft zul je de teksten van moreweed zonder ergernis kunnen lezen..... niks mis mee met zijn replies
              Een gezonde vorm van zelfspot en/of sarcasme kun je indien je een beetje tussen de regels doorleest er snel uitpikken.

              Comment


                #8
                Re: Buffer.

                Thanx Vale

                @metrop : niks mis met commercie hoor, de teksten waren hier al naartoe gelinkt dacht ik dus prima dat je er achter komt staan, da's alleen maar goed. En discussie kan je dan verwachten, we zitten hier tenslotte op een wietforum .

                In versimpelde uitleg is het vaak slim om technische termen maar beter helemaal achterwege te laten, of ze heel bondig maar wel correct te beschrijven. Dat vind ikzelf altijd de test of ik iets persoonlijk goed begrijp of niet > hoe beter die kennis is ingedaald, hoe minder moeite het kost het uit te leggen aan een leek zonder dat die opgescheept wordt met termen die binnen 'n minuut hun verband en betekenis verliezen. Mooipraterij is er voldoende in de wereld (zie mijn inmiddels meer dan 4K posts met 95% pure onzin
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                Comment

                Bezig...
                X