Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

    Korting op 420shop
    hallo dit wordt als het gaat mijn eerst hokje om te proberen maar ik heb er weinig verstand van nou is mijn vraag is de af metingen wel goed en welke lamp(en) moet ik gebruiken led of gewone en hoeveel watt en al die andere dingen kan iemand mij daar bij helpen alvast bedankt

    #2
    Re: kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

    RTFM... Good luck

    Comment


      #3
      Re: kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

      Dus als ik het goed begrijp, een hokje van 1,2m bij 60cm bij 2,4m? ik heb er niet zo heeel veel verstand van, maar ik vind dit toch wel een beetje een aparte maat verdeling. Misschien ook wel handig om te weten voor ons :Heb je niet meer ruimte? of mag het niet te veel opvallen? Wat voor soort ga je er in kweken? als je dit niet weet te beantwoorden zou ik eens op het forum gaan rondkijken voor meer informatie.

      Comment


        #4
        Re: kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

        kan wel hoor

        Comment


          #5
          Re: kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

          Geen probleem

          Comment


            #6
            Re: kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

            4x 250W erin, 2.40m gaas en scrog je gek.
            Kiloknallen !
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: kan ik een een hokje van 1,2 bij 60 bij 2,4 cm h b l kweken ???

              hoi had mij een tent gekocht van 120x120x200 lxbxh heb ze gewoon plat gelegd omdat ik toch enkel soorten wil van max. 70cm en dan is 120cm hoogte en je verdubbeld de bodemoppervlakte 2x 600w hps erin en je opbrengst verdubbeld gebruik nu 11l potten maar na mijn mening zou 5l potten ideaal zijn zet mijn zaailingen lang genoeg in de kweekbak en in de tent dadelijk op 12/12 en werkt prima

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              hoi had mij een tent gekocht van 120x120x200 lxbxh heb ze gewoon plat gelegd omdat ik toch enkel soorten wil van max. 70cm en dan is 120cm hoogte en je verdubbeld de bodemoppervlakte 2x 600w hps erin en je opbrengst verdubbeld gebruik nu 11l potten maar na mijn mening zou 5l potten ideaal zijn zet mijn zaailingen lang genoeg in de kweekbak en in de tent dadelijk op 12/12 en werkt prima

              Comment

              Bezig...
              X