Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reveg - Na de oogst opnieuw in groei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Jouw stengels zien er als echte takken uit. Nice en bedankt.
    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

    Comment


      #17
      persoonlijk vind ik dit totaal nutteloos...
      Bij elke nieuwe kweek, gebruik ik nieuwe aarde en zaden,
      Voor hetgeen het maar kost, je krijgt er meer of dubbel van terug!

      Comment


        #18
        Met deze methode kan je een feno behouden, als je elke keer nieuw zaad gebruikt is het eindproduct ook altijd anders. Stel jij hebt juist een paars feno gevonden maar je hebt er geen stekken van genomen, dan is dit de perfecte mannier om die genetica te bewaren.

        Het is dus niet nutteloos,

        Peace

        Comment


          #19
          Dus het is mogelijk om de plant na bloei en reveg te laten fungeren als moederplant?
          Was reeds van plan om dit te proberen dus better safe then sorry
          Thnx
          Peace Out

          Comment


            #20
            Waaw, daar wist ik helemaal niets van. Echt een leuk idee om eens te proberen.
            Greetz

            Comment


              #21
              Een wietplant is toch eenjarig? Gelijk afrikaantjes. Voordelen wegen niet op tegen de nadelen. Denk dat je sneller een nieuwe plant kweekt uit zaad.

              Comment


                #22
                Voor de zoveelste keer, dit is niet zodat je geen zaad meer moet kopen of weet ik veel wat!

                Je kan het gebruiken wanneer je een super plantje hebt gevonden maar er geen stekje van hebt genomen, zo kan je toch de genetica bewaren. Stel dat je op 100 planten maar 1 paarse vind maar je hebt er geen stek van genomen tijdens de groei, dan is dit een manier om deze toch te houden.


                Peace

                Comment


                  #23
                  Ik heb onlangs gehoord van iemand uit de straat dat je in de winkel een product kan kopen, dat fungeert als een soort hars dat het gat dichtmaakt.
                  Ik weet niet welk product dit was, maar ik weet wel nog dat het was om de sapstromen te stoppen en te vermijden dat insecten de boel kwamen leegeten waar de tak afgezaagd was.
                  mvg

                  Comment


                    #24
                    prima deze tip zal ik zeker onthouden

                    Comment


                      #25
                      grotere kans op hermafrodieten

                      Hallo, ik had reeds gehoord van de mogelijkheid om uitgebloeide planten terug in groei te trekken. Ook heb ik me laten vertellen dat als je dit doet met een plant die uit een gefeminiseerd zaadje komt je meer kans hebt op hermafrodieten. Kan dit kloppen?

                      Comment


                        #26
                        Re: Reveg -> Na de oogst opnieuw in groei.

                        ik heb die topic eens volledig overlopen maar waarom moet je een deel van de wortels weghalen? wat zijn de voordelen?

                        Comment


                          #27
                          Re: Reveg -> Na de oogst opnieuw in groei.

                          de plant wordt zo verplicht een nieuw wortelstelsel uit te gooien, dus gaat hij ook weer meer licht zoeken etc etc etc
                          sigpic
                          Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                          Comment


                            #28
                            Re: Reveg -> Na de oogst opnieuw in groei.

                            gaat de plant sneller groeien door de wortels te verkleinen?

                            Comment


                              #29
                              Re: Reveg -> Na de oogst opnieuw in groei.

                              geen idee of die sneller gaat groeien, maar om voedingstoffen binnen te krijgen is ie nu wel verplicht om zn wortels weer te verleggen en zou je logischerwijs het groei proces opnieuw kunnen zien gebeuren
                              sigpic
                              Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                              Comment


                                #30
                                Re: Reveg -> Na de oogst opnieuw in groei.

                                maar is wel leuk om te weten?,dankje wel.groetjes

                                Comment

                                Bezig...
                                X