Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chocolate Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektip: Chocolate Kush

    Korting op 420shop
    heeft iemand ervaring met het kweken van Chocolope Kush en misschien wat tips
    en waar je hem kan kopen.
    want ik heb zaden ervan gekocht op marktplaats
    Last edited by hetgroenesteeltje; 4 March 2013, 00:47.

    #2
    Re: Chocolate Kush

    k heb er nog nooit van gehoord! Kijk eens bij en.seedfinder.eu

    gr

    Comment


      #3
      Re: Chocolate Kush

      Comment


        #4
        Re: Chocolate Kush

        hahaha, heel toevallig heb ik deze afgelopen week om gedaan 5 stuks, dit waren wel de originele van Dna-Genetics dus weet niet precies of dit exact de zelfde zijn als die jij hebt,

        Waar je hem kan kopen durf ik je niet te zeggen, kom niet meer in de shop sinds een aantal jaar,,

        Ik weet niet hoe groot/hoog je ruimte is waar je deze in wilt draaien, maar heb je net als mij maar een gewoon tentje van 240x120x200 hoog, dan zet hem maar vroeg in de bloei, het werden bij mij nog steeds planten van bijna 1.70, en ook nog getopt, dus dan weetje wel hoe het gaat als je dit niet doet..

        Het is wel een super lekker rokertje, vooral wanneer je de Originele Chocolope net iets te veel na ''aarde'' vind proeven, ik zelf heb hier geen problemen mee maar smaken verschillen.! Staat bij mij iig erg hoog in de top 10 van lekkerste weedjes ooit gekweekt/gerookt, maar heeft wel wat aandacht nodig.!

        Suc6.!

        Comment


          #5
          Re: Chocolate Kush

          Oorspronkelijk geplaatst door rick20 View Post
          hahaha, heel toevallig heb ik deze afgelopen week om gedaan 5 stuks, dit waren wel de originele van Dna-Genetics dus weet niet precies of dit exact de zelfde zijn als die jij hebt,

          Waar je hem kan kopen durf ik je niet te zeggen, kom niet meer in de shop sinds een aantal jaar,,

          Ik weet niet hoe groot/hoog je ruimte is waar je deze in wilt draaien, maar heb je net als mij maar een gewoon tentje van 240x120x200 hoog, dan zet hem maar vroeg in de bloei, het werden bij mij nog steeds planten van bijna 1.70, en ook nog getopt, dus dan weetje wel hoe het gaat als je dit niet doet..

          Het is wel een super lekker rokertje, vooral wanneer je de Originele Chocolope net iets te veel na ''aarde'' vind proeven, ik zelf heb hier geen problemen mee maar smaken verschillen.! Staat bij mij iig erg hoog in de top 10 van lekkerste weedjes ooit gekweekt/gerookt, maar heeft wel wat aandacht nodig.!

          Suc6.!
          bedankt voor de info, ga me best doen en ik heb hem besteld via marktplaats maar is wel van dna genetics alleen wat goedkoper die jonge heeft bijna alle zaden zegt ie dus ga zeker nog wat bij he pakken
          heb nu 4 verschillende soorten bij hem besteld duurde wel 3 dagen maar scheelde me wel een hoop geld

          Comment


            #6
            Re: Chocolate Kush

            Als je eerder al chocolate kush gekweekt hebt, zal je aan de vorm van de plant, het groeipatroon en het effect/smaak wel weten op je echte chocolate kush gekregen hebt. Anders blijft kopen op marktplaats wel riskant

            Comment


              #7
              Re: Chocolate Kush

              Waar is de tip ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: Chocolate Kush

                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                Waar is de tip ?
                .??

                Comment


                  #9
                  Re: Chocolate Kush

                  Er staat in dik groen Kweektip: voor het topic, dus ik ben benieuwd.
                  Laat maar komen groenesteel..
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Chocolate Kush

                    Oorspronkelijk geplaatst door francisp View Post
                    Als je eerder al chocolate kush gekweekt hebt, zal je aan de vorm van de plant, het groeipatroon en het effect/smaak wel weten op je echte chocolate kush gekregen hebt. Anders blijft kopen op marktplaats wel riskant
                    het is gewoon van dna alleen niet via dna gekocht hij koopt het gewoon bij hun in en neemt genoegen met minder winst

                    Comment


                      #11
                      Re: Chocolate Kush

                      klinkt lekkerr
                      Geen woorden meer voor zinnen!

                      Comment


                        #12
                        Re: Chocolate Kush

                        ik bestel altijd alles bij

                        wietzaadjes.nl
                        word altijd snel.goed en discreet verzonden,
                        ontkiemen (zover ik en paar mensen die ik ken) altijd daarvandaan
                        ook zijn hun zaden niet al te duur, vooral eigen merk is goedkoop

                        succes met je kweek,
                        ga je het nog ergens hier bij houden?
                        ben wel benieuwt

                        greetzzzzzz ferron

                        Comment

                        Bezig...
                        X