Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED test....(verschillende plantjes)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: LED test....(verschillende plantjes)

    Haha, kwam daarnet deze LED bak nog tegen: http://gadgets4everybody.nl/hobby--v...groeilamp.html

    slechts 59,-! Dat KAN toch niet wat zijn??

    Comment


      #62
      Re: LED test....(verschillende plantjes)

      Dat is een lamp van maar 15W, waar je bij een perfecte kweek zo'n 15gr zal kunnen oogsten. Die kost nog altijd 60€, dat is 4€/W, het dubbele van wat ik goedkoop noem
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment


        #63
        Re: LED test....(verschillende plantjes)

        Ik denk niet dat je een hele hoge opbrengst zal hebben met die led. Door dit soort lampen krijgen led's juist hun slechte reputatie. Alleen maar wat blauw en rood aanzetten is niet genoeg...
        Het aller belangrijkste is de "groene vingers" van de kweker. De 1 haalt 300gr p/m2 en de ander doet 800gr. p/m2. Met led is dat niet anders...

        Comment


          #64
          Re: LED test....(verschillende plantjes)

          Maar klopt de 'een gram per Watt' stelling wel? Ik dacht eerst dat het om het aantal lumen ging wat een plant krijgt.

          Comment


            #65
            Re: LED test....(verschillende plantjes)

            En hoeveel lumen komen er van dat paneeltje ?
            Het is misschien wel een leuk ding om onder je bed te monteren ofzo, voor de sfeer.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #66
              Re: LED test....(verschillende plantjes)

              Ik ben ook zeer benieuwd naar de lumen... Eigenlijk alle waardes wel..

              Comment


                #67
                Re: LED test....(verschillende plantjes)

                Hallo weer...

                Een foto van de huidige situatie...

                De bladeren zijn een beetje geel... Maar de toppen zijn nog helemaal wit..
                Met roze licht ziet het er een stuk beter uit...


                Ik heb nu alle 3 de kanalen op vol vermogen... Dat is nu voor een paar weken en merk dat de topjes, zo wit als ze zijn, flink doorgroeien.
                De pineapple is nu tegen de 2 meter hoog... (hij komt zowat tegen het plafond). Ik kan jammer genoeg niet de plant inkorten...

                De bovenkant zal door de intensiteit van het licht een tegenvallende opbrengst geven, maar de PP doet het prima..

                Comment


                  #68
                  Re: LED test....(verschillende plantjes)

                  Het moment om te knippen is aangebroken...
                  De PP staat er zo bij!!

                  Het geknipte gedeelte post ik ook nog, maar ik wilde eerst het resultaat laten zien...
                  De rest volgt nog dus...

                  Comment


                    #69
                    Re: LED test....(verschillende plantjes)

                    Aardige toppen hoor! Laat het je smaken
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                    Comment

                    Bezig...
                    X