Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorbloei bij zaadplanten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Voorbloei bij zaadplanten

    ik bedoel dat k ze in de 12/12 heb gezet ( himalaya gold ) voor de voorbloei maar k hoorde dat ze dan stress krijgen en k wil wel mooie toppen haha geen lelijke plant

    Comment


      #17
      Re: Voorbloei bij zaadplanten

      Na mijn ervaring kunnen zaadjes vanaf dat ze 3 internodes en goede wortels hebben na 24/24 of 18/24 meteen op 12/12. Een voorbloei of verdere voorgroei is niet echt nodig en de oogst is ook niet meer. Totdat ze in de bloei komen groeien ze sowieso door! Deze ervaring heb opgedaan door jaren oogsten met en zonder voorbloei bij zaden. De voorgroei is meer van belang en hoef niet aan te sluiten op de voorbloei. Als men wacht op een voorbloei dan zullen de planten langer doorgroeien maar niet meer opleveren omdat ze langer staan en tijd is ganja.
      Bij stekken weet ik tegenwoordig dat het voorgroeien alleen langer duurt en de winst in oogst gepaart gaat met verlies van tijd omdat ze langer nodig hebben. Dus stekken gewoon van 18/24 of 24/24 meteen in 12/12. Groeivoeding en dan bloeivoeding.

      groeten

      Comment


        #18
        Re: Voorbloei bij zaadplanten

        Dank je West dat je de foto's hebt geplaatst
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: Voorbloei bij zaadplanten

          maar dus je moet bij zaadplanten w8en op teken van voorbloei of is dat geen oogst vermeerdering ????
          als ik niet w8 op voorbloei met mijn zaadplant wat dan ????

          Comment


            #20
            Re: Voorbloei bij zaadplanten

            kheb nog nooit gewacht, 3weken voorgroei en hup op 12/12, na een dag of 10/12 tonen ze hun geslacht. Meestal is het welzo hoe langer de voorgroei, hoe groter de plant= meer eind gewicht.

            Comment


              #21
              Re: Voorbloei bij zaadplanten

              Yo Haze,
              Heb nog eentje van een male voor je om toe te voegen:
              http://www.hempembassy.net/hempe/ima...0preflower.jpg

              Waarom is dit nog geen sticky???




              Grtz $iR
              Last edited by SirSmokeAllot; 14 September 2009, 10:16.
              sigpic

              Comment

              Bezig...
              X