Lezen = kennis

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Blani
    Ultra Grower
    • Jun 2011
    • 2004

    #16
    Re: Lezen = kennis

    Fantastische link, West!

    Comment

    • Bombadil
      Gandhi Ganjamaster
      MemberLucky Member
      • Dec 2011
      • 465

      #17
      Re: Lezen = kennis

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Ik lees geen boeken meer, iets terugzoeken in een boek kost me te veel tijd.
      Ik vind het net handig om een boekje of twee in de buurt van je growruimte te hebben. Moet je je geen zorgen maken om dure tablets/e-readers die plotseling in de voedingstank verdwijnen ofzo
      Eenmaal je weet waar je iets kan weervinden, sla je zo dat boekje open op ongeveer die pagina. Oldskool CTRL+F Geef mij maar een lekker boekje wat je in een dood moment rustig kan zitten doorbladeren.
      "Old Tom Bombadil is a merry fellow, bright blue his jacket is, and his boots are yellow"

      Comment

      • The Gardenerr
        Wicked Stoner
        • May 2016
        • 204

        #18
        Re: Lezen = kennis

        Ik had eerder moeten lid worden kennelijk.
        Had ik me een aantal boeken uitgespaard.
        Trouwens het eerste boek in mijn leven dat ik las was onlangs, gewoon op grond, aanrader!
        Enkel dat ze niet met de hand water geven. Met voedingsvat

        Comment

        • The Gardenerr
          Wicked Stoner
          • May 2016
          • 204

          #19
          Re: Lezen = kennis

          Toch lees je nog wel veel tegenstrijdige uitspraken.
          Verschillende manieren van werken ook.
          Je moet een appel met een appel vergelijken.
          Ervaring zal wel helpen zeker

          Comment

          • FlintStoned
            Banned
            • Oct 2012
            • 5580

            #20
            Re: Lezen = kennis

            Je eigen mening delen is toch ook de bedoeling van een forum. Dat deze verschillen lijkt me dan voor de hand liggend. Een boek is een mening van 1 iemand.

            Ik denk dat ik maar eens een boek ga schrijven ,.. ghehehe.

            Comment

            Bezig...