Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klieven/Splitten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Klieven/Splitten

    Kan prima. Je kan beginnen stressen om de hars productie omhoog te brengen in de laatste twee weken voor de oogst. Een Cannabis plant heeft twee weken nodig om door stress hermafrodiet worden. das al deze methodes om door stress de hartproductie op te krikken kan je dan toepassen ook tegelijkertijd. Zelf kleif ik twee weken voor de oogst en begin met tikken tegen de potten, paar uurtjes warmte stress kan nu ook geen kwaad meer. Ook met uvc belichting gewerkt en 3 tot 5 dagen donker voor de oogst. Droog laten vallen is ook prima echter niet kurkdroog laten vallen. Dus meer schaars met water dan helemaal uit laten drogen die plant. Al deze methodes kunnen dus tegelijkertijd.

    Grtz

    Comment


      #47
      Re: Klieven/Splitten

      Niet vergeten dat je best ook nog een dagje of 4 gaat spoelen... Volgens mij best voor je klieft.
      Grtz $iR
      sigpic

      Comment


        #48
        Re: Klieven/Splitten

        Stelletje barbaren, die planten gewoon doormidden splijten en dan nog gewoon laten staan....

        Comment


          #49
          Re: Klieven/Splitten

          Had ooit 1 plant staan waarbij ik indd dit klieven had uitgeprobeerdt me vrienden lachten me uit
          maar ik had het ook ooit gelezen dat het goed voor het thc gehalte zou zij, maar omdat ik maar 1 plant had heb ik dat
          nooit kunnen vergelijken ook deed ik 1 week lang zwarte zakken om de toppen deze begonnen te zweten
          en ik kon met het blote ook na een week de cristalisatie waarnemen, was maar een expiriment maar de wiet was wel echt lekker
          ik bracht het naar diegen van wie ik hem had en hij geloofde kwa smaak en stonedheid niet dat het de zelfde plant was tot
          de dag van vandaag beweert hij nog steeds dat ik een ander wietje hem heb laten roken, moet ik dus vaker gaan oefenen.

          Thanks voor de bevestiging, dacht zelf dat ik iets leips had gedaan wat ik dus nooit meer moest doen, je bewijst het tegendeel
          dat ik niet de eenigste ben die die info heb gelezen en uitgeprobeerd

          Comment


            #50
            Re: Klieven/Splitten

            mijn 3 planten kunnen bijna geoogst worden. de omstandigheden waarin ze groeien zijn nooit optimaal geweest dus stress kennen ze vast al wel.
            als ik nu nog meer ga stressen (klieven etc ) krijg ik dan herma's en zou dat dan kwaad kunnen? de knoppen die er zijn gaan toch niet verdwijnen of wel?

            kweek ze!
            nono

            Comment


              #51
              Re: Klieven/Splitten

              doe je dit in combinatie met in donker zetten van je planten voor de oogst?

              Comment


                #52
                Last edited by SirSmokeAllot; 4 July 2010, 16:06.
                sigpic

                Comment


                  #53
                  Re: Klieven/Splitten

                  Zeker het proberen waard

                  Comment


                    #54
                    Re: Klieven/Splitten

                    op welke hoogte moet ik dit splitten doen en hoe lange snee
                    ik heb maar kleine lowriders van een cm of 50 ??

                    Comment


                      #55
                      Re: Klieven/Splitten

                      elegow we weten weeral waar we ons zorgen moeten over maken eens geklieft 1 week stress voor ons en voor de plant :p hopende dat je het op de juiste timing gedaan hebt en al
                      zal ik ook s proberen

                      Comment


                        #56
                        Re: Klieven/Splitten

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mitsy12 View Post
                        op welke hoogte moet ik dit splitten doen en hoe lange snee
                        ik heb maar kleine lowriders van een cm of 50 ??
                        Eenmaal je bvb een potlood erdoor krijgt is het al voldoende. De geklievde delen mogen elkaar niet opnieuw kunnen raken.
                        Grtz $iR
                        sigpic

                        Comment


                          #57
                          Re: Klieven/Splitten

                          Vraagje:
                          Het valt me op (In dit topic opgemaakte mening) dat veel vormen van stress het gewenste effect behaald.

                          Kan je er van uitgaan dat stress voor de oogst een algemeen gewenst effect heeft?
                          Of gaat het echt perse door het klieven en verduisteren

                          Comment


                            #58
                            Re: Klieven/Splitten

                            maar als ik het goed begrijp gaan je trichomes ook milky blijve als je split en in het donker zet, omdat door het gebrek aan licht de afbraak stoffen niet meer vrijkomen? ik heb vorige week dinsdag geklieft en vrijdag het licht uitgezet, ik wou vandaag oogsten maar mn trichomes zijn nog altijd wit, ze zijn echt troebel wel ma geel zijn ze nog altijd niet.
                            hoelang kan je de planten maximaal in het donker zetten?

                            Comment


                              #59
                              Re: Klieven/Splitten

                              Ik zet ze hier maximaal 3 dagen donker. Men trichoos verkleuren ook nog naar amber tijdens dit donker. Denk dat je ze net iets aan de vroege kant donker hebt gezet. Kan geen kwaad hoor is het effect van je wietje wat meer high dan stoned.

                              Comment


                                #60
                                Re: Klieven/Splitten

                                Leuk topic zeker een kijkje waard

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X