Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De beste leerschool

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De beste leerschool

Korting op 420shop
    Volgens mij is de beste leerschool, een school bestaande uit twee vlakken namelijk theorie en praktijk.

De theorie

Je moet echt wel weten met wat je bezig bent. Hiermee bedoel ik dat je de volledige basis kennis kent van een plant op volgende gebieden.

- Een goede ruimte kunnen inrichten en alle electronica veilig kunnen aansluiten.
    - Hoe ontkiem ik zaad?
    - Wat is de groeifase en hoelang duurt deze fase?
    - Hoe onderscheid ik geslacht?
    - Wat is de bloeifase?
    - Een goede levenscyclus kunnen beschrijven van de plant.
    - thempratuur, vochtigheid en zuurstof.
    - Ph & Ec
    - Grond, voedingsstoffen en kweekschema (eenvoudig).
    - Meest voorkomende uiterlijke problemen bijvoorbeeld paars = te koud.
    - Oogsten (tijd en manier)?
    - Drogen.

De praktijk.

De praktijk zal zoveel fijner zijn als je de theorie goed kent omdat je dan echt weet met wat je bezig bent. Je zal zien wat er mis is met je plant en hem het beste geven zodat hij jouw ook het beste kan geven. Je ziet als het ware je eigen kennis. De plant is geprogrameerd om te groeien en bloeien. De plant zal altijd zijn maximale kracht geven dat is immers de natuur. Hoe groot mooi en dik de plant wordt is je eigen kennis.

Soms gaat het in de praktijk wat minder en zeker in het begin bij gebrek aan kennis. Uiteindelijk zal het toch een zeer loonende hobby zijn.

De allerbeste leerschool is een goede lekker sterke joint roken en dan een uurtje bij je planten gaan zien en ze één voor één bestuderen. Je zal echt merken dat je plant gaat spreken tegen je. Plotseling ga je veel dieper zien dan het normale oppervlakkige. Je gaat een reden zien waarom een plant iets doet.

Re: De beste leerschool

schone uitleg, en vooral da laatste helpt echt...
    ik ben een beginnend kweker en je zou es moeten weten hoeveel ik al voor me kastje gezeten heb
    praten doen ze nog niet helemaal...ze hebben hun melktanden nog niet,wa wilt ge
    ______Grtz______
    ---Canna_Loop---

Comment

Footer Left Ad

Collapse
    Bezig...
    X