Re: TUTORIAL: Scroggen van A-Z
IMG_2146.jpg
Halfpipe. En die kan nog voller.
TUTORIAL: Scroggen van A-Z
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
enkel jammer dat er geen fotoos bij zitten he
in theorie kan ik ook scroggen.
nogmaals hier missen de foto,s van ed.
krijg neigingen om topic show je voltooide scrog te openen na deze heel erg theoretische aanpak.Leave a comment:
-
Ik vond dat rommel, had liever een stevig metalen net ipv iets met losse draden. En ik zag meer in een halfpipe model. Koop je nergens. Uitknippen van een rol, buigen, ophangen en klaar.Leave a comment:
-
Thanks voor de tijd die hier in steekt ! Erg nuttig en goede leerstof
tijd voor men eerste Scrog ook eens te zetten.. Heeft iemand al ervaring met Scrog netten die je kan kopen in de growshop ? Ik zou met 1 kunnen werken die perfect aansluit bij mijn kast maar ik zie dat er maar weinigen die netten gebruiken en het zelf maken...
Leave a comment:
-
heel mooi vertaald hier was ik al een tijdje naar opzoek een nl handleiding voor sroggen dat ik 100% begrijp van a tot z
zal volgend kweekje zeker proberen toe te passen
thanksLeave a comment:
-
Mooie uitleg ga dit zeker ook eens proberen
bedankt 😝Leave a comment:
-
Sog is sea of green
Veel plantjes in kleinere potten
Scrog is screen of green
Die twee zijn dus heel iets anders
In dat begin verhaal dat hoewel prima uitgelegd is. Zitten toch nog wel wat van bovenstaande de schoonheidsfoutjesLeave a comment:
-
zal als noob deze handleiding nog vaak nakijken
Ow nog ff iets duidelijk zien te krijgen......Hoe hoog komt of moet een scrog komen boven de dames?Leave a comment:
-
Horen hier niet een paar foto's van vaag figuur met ze klasse A scrogs?Leave a comment:
-
Proper, het ziet er een hele uitdaging uit.
Ik zal het eerst gewoon proberen.
Leave a comment:
-
4 planten is 10 minuten werk voor een week of 3/4. Daarna nog wel wat binden maar das kinderspel. Leukste wat er is scroggen. Zoveel eer mee te behalen. Gr JBLeave a comment:
-
Bedankt voor de info en aanvullingen.
Nu vraag ik me af hoeveel tijd je elke dag (of om de dag?) kwijt bent met +-9 planten.
Lijkt me dat dit zo richting een uur per dag gaat?Leave a comment:
-
Volgende keer nog eens proberen met deze info.
Het ligt met wel dat binden.Leave a comment:
-
Uhu, maar buiten weet je niet wanneer het 12/12 is (ergens midden augustus ja, maar wanneer net...). En je hebt geen idee hoe groot je net moet zijn.
Mits een megagroot net moet dit lukken ja, maar er is een reden voor dat ze in de natuur gewoon een kerstboom structuur hebben hoor
.
4 Punten omdat terwijl je 2 nieuwe scheuten groeien je zijscheuten de rest inhalen. Dus zit je met 2 toppen van de hoofdtop, en 2 zijscheuten die op gelijke hoogte staan en dus samen 4 grote toppen vormen.
Deze brengen even veel op, enkel zien we dit normaal niet omdat deze in de schaduw blijven.Leave a comment:

Leave a comment: