Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • weedyweedpacker
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Santa Rulezz !

    Leave a comment:


  • wapper
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Bedankt!

    Leave a comment:


  • organic
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Ik zou ze allemaal nemen

    Mooie post Jona, informatief gedaan.

    Leave a comment:


  • monty
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Zaadkoorts ¿

    Leave a comment:


  • peter13
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    thanks hier kunnen de zaadjes wat mee.
    hoopen dat we snel ontkiemen.

    gr peter

    Leave a comment:


  • Weedie
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    handig thanks

    Leave a comment:


  • DonnyNarko
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Derooie2
    Toch jammer dat er geen "echte" pure sativa's meer zijn. Had die wel een keer willen uitprobere
    the flyingdutchmen.. zaadjes heten: original haze (bloei 18 weken), serieus één v/d puurste sativa's out there..
    niet bij greenhouse een haze kopen zijn max 80% sativa.. op 1 of 2 na.. (hawaiin snow, nevilles haze) strawberry haze is zelfs 40-45% sativa 60-55% indica..

    snelle goeie haze: DNA Genetics; Chocolope Dline

    Leave a comment:


  • DonnyNarko
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Oorspronkelijk geplaatst door zion
    Lowryder is toch geen (pure) indica, maar een indica x ruderalis?
    yessir, lowryder is indica x ruderalis en ruderalis is weliswaar een autoflowerstrain, maar desalniettemin een indica.., door de locaties waar ruderalis' roots liggen heeft de plantje zich ontwikkelt tot een soort dat geen groeiperiode nodig heeft. Deze genetische altering maakt het eindproduct niet niet (wel dus) indica.. zeg maar..

    Leave a comment:


  • homergrower
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Nice info, erg nuttig voor de beginner

    Leave a comment:


  • westport
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Op het forum staat genoeg info ivb met belichting enzo.
    Gebruik ff de search knop

    Grtz

    Leave a comment:


  • grachtenkakker
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    ok... ben een beginner,wat voor wiet kan ik het beste kweken in een hokje van 2x2x2?? en kunnen jullie mischien info geven over bewateren en licht eigenlijk is alles welkom.
    alvast bedankt, grachtenkakker

    Leave a comment:


  • janleuri
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    nog een paar autoflowers, short ryder van nirvana en speed devil van? snow ryder,

    Leave a comment:


  • Jona
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Het past er wel in thuis denk ik, gelijk een compleet overzicht van de mogelijkheden. Vooral voor nieuwelingen is het verspringen naar andere topics nogal een pain in the ass meen ik te verstaan

    Leave a comment:


  • Weedy
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    Bestaat ook al, al kan het mss aangevuld worden:

    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t1553.html

    Leave a comment:


  • weedlover
    replied
    Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?

    ik denk toch best hier, zodat nieuwelingen ook meteen weten dat er zoiets bestaat als autoflowers

    grtz

    Leave a comment:

Bezig...