Santa Rulezz !
Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?
Collapse
X
-
Re: Hamvraag: Welke soort moet ik nemen?
Ik zou ze allemaal nemen
Mooie post Jona, informatief gedaan.Leave a comment:
-
thanks hier kunnen de zaadjes wat mee.
hoopen dat we snel ontkiemen.
gr peterLeave a comment:
-
the flyingdutchmen.. zaadjes heten: original haze (bloei 18 weken), serieus één v/d puurste sativa's out there..
niet bij greenhouse een haze kopen zijn max 80% sativa.. op 1 of 2 na.. (hawaiin snow, nevilles haze) strawberry haze is zelfs 40-45% sativa 60-55% indica..
snelle goeie haze: DNA Genetics; Chocolope DlineLeave a comment:
-
yessir, lowryder is indica x ruderalis en ruderalis is weliswaar een autoflowerstrain, maar desalniettemin een indica.., door de locaties waar ruderalis' roots liggen heeft de plantje zich ontwikkelt tot een soort dat geen groeiperiode nodig heeft. Deze genetische altering maakt het eindproduct niet niet (wel dus) indica.. zeg maar..Leave a comment:
-
Nice info, erg nuttig voor de beginner
Leave a comment:
-
Op het forum staat genoeg info ivb met belichting enzo.
Gebruik ff de search knop
GrtzLeave a comment:
-
ok... ben een beginner,wat voor wiet kan ik het beste kweken in een hokje van 2x2x2?? en kunnen jullie mischien info geven over bewateren en licht eigenlijk is alles welkom.
alvast bedankt, grachtenkakkerLeave a comment:
-
nog een paar autoflowers, short ryder van nirvana en speed devil van? snow ryder,Leave a comment:
-
Het past er wel in thuis denk ik, gelijk een compleet overzicht van de mogelijkheden. Vooral voor nieuwelingen is het verspringen naar andere topics nogal een pain in the ass meen ik te verstaan
Leave a comment:
-
Bestaat ook al, al kan het mss aangevuld worden:
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t1553.htmlLeave a comment:
-
ik denk toch best hier, zodat nieuwelingen ook meteen weten dat er zoiets bestaat als autoflowers
grtzLeave a comment:

Leave a comment: