Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Home-made druppelaarsysteem advanced

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Home-made druppelaarsysteem advanced

    De reden dan het kraantje in het begin wel loopt en op het eind niet heeft te maken met de waterdruk op het kraantje.

    Dat is heel simpel hoe meer cm water boven elkaar, hoe meer druk, hoe sneller het water loopt.

    Een idee om het druppelen constant te houden is om een lange slang onder de fles te doen, hierdoor gaat het water harder stromen.

    Tosti

    Comment


      #17
      Re: Home-made druppelaarsysteem advanced

      hey zo kan ik hem ook op mn 25 liter watervat aansluiten en met t stukjes zo door mn kast heen gaan !! leuke tip !! thnx !!!

      Comment


        #18
        Re: Home-made druppelaarsysteem advanced

        kan je deze gewoon een hele tijd aan laten staan zonder dat je plantjes kapot gaan??
        mooi idee.,, ik dacht zelf gewoon aan een gaatje in een dop en dan een fles op de kop in de grond drukken maar dit is toch wat beter lijkt me =)

        Comment


          #19
          Re: Home-made druppelaarsysteem advanced

          ook maar eens proberen te maken!
          sigpic

          Comment


            #20
            Re: Home-made druppelaarsysteem advanced

            Hoy,
            @ tosti, dat had ik idd al uitgelegd, maar het systeem is ondertussen alweer vervangen. Door het ophangen naar boven kun je idd een zekere doorloop van je voedingswater garanderen.



            Nog steeds is het systeem niet volledig foolproof maar er wordt aan gewerkt

            Suc6 Grtz $iR
            Last edited by SirSmokeAllot; 7 October 2009, 21:32.
            sigpic

            Comment

            Bezig...
            X