Lumen? Hoezo?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smoking Fifi
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2009
    • 1362

    #31
    Re: Lumen? Hoezo?

    Hehe.. nee ma het is moeilijk te begrijpen naar waar je wilt..

    Damn das weer een serieus boterhamke die link, effe een paar maal doorlezen en laten bezinken
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment

    • Bubbleblower
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2009
      • 185

      #32
      Re: Lumen? Hoezo?

      Oorspronkelijk geplaatst door Smoking Fifi
      Hehe.. nee ma het is moeilijk te begrijpen naar waar je wilt..

      Damn das weer een serieus boterhamke die link, effe een paar maal doorlezen en laten bezinken
      Probeer anders deze, die is veel duidelijker en to the point.

      Comment

      • Doc420
        Retired
        • Nov 2009
        • 9

        #33
        Re: Lumen? Hoezo?

        Kijk even bij deze
        Daar hebben ze een paar evsa ballasten getest.
        De Lumatek vs BAL vs Leuchtek.
        Leuk om een keer de verschillen te zien tussen e-ballast's onderling.
        Last edited by westport; 25 January 2010, 09:31.

        Comment

        • Hollandsglorie
          Advanced Stoner
          Member
          • Dec 2009
          • 69

          #34
          Re: Lumen? Hoezo?

          ben je hier ook geldwolf, slappe hap
          KJ je ben een stakker! Apostel van sannie!
          http://www.thcfarmer.com/forums/search.php?searchid=3180598&photoplog_searchinfo=1

          Comment

          • Doc420
            Retired
            • Nov 2009
            • 9

            #35
            Re: Lumen? Hoezo?

            pannekoek

            Comment

            • Smoking Fifi
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2009
              • 1362

              #36
              Re: Lumen? Hoezo?

              Oorspronkelijk geplaatst door Hollandsglorie
              ben je hier ook geldwolf, slappe hap
              KJ je ben een stakker! Apostel van sannie!
              Gelieve een beetje respect te tonen tegenover andere leden, dit is geen aanvulling tot dit topic dus gelieve je te onthouden tot je iets nuttig kan toevoegen..
              Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

              A. The cop!

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #37
                Re: Lumen? Hoezo?

                Zullen mensen zijn van een ander forum die hier roet in het eten komen smijten. Een beetje respect zou op zijn plaats zijn inderdaad...

                Comment

                • adrian
                  Retired
                  • Nov 2009
                  • 9

                  #38
                  Re: Lumen? Hoezo?

                  Ik heb contact opgenomen met een aantal producenten en verkopers van lumen / lux / micromoll meters en uit hun reactie kun je opmaken dat ze nog geen geschikte meettechniek hebben om Led / Inductie en Sulphur Plasma licht te kunnen meten.

                  De bestaande meters meten in het kilohertz gebied maar een Plasma lamp werkt op 2.4 Gigahertz dus daar kan zo'n meter niets mee.

                  Inductie en LED zijn iets makkelijker te meten maar ook hiervan krijg je geen betrouwbaar beeld als je alleen je meter gelooft.

                  Het is gewoon een kwestie van uitproberen en de planten laten zien wat het beste werkt : http://www.youtube.com/watch?v=B3OQ9fra7k4
                  Last edited by adrian; 27 May 2010, 02:28. Reden: Youtube link werkte niet meer

                  Comment

                  Bezig...