Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweektent Homebox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweektent Homebox

    Korting op 420shop
    Beste mensen,

    Ik ben van plan te gaan kweken met behulp van een kweektent. Nu heb ik na lang het internet afgestruind te hebben denk ik iets gevonden, namelijk een Homebox XXL kweektent op deze site:

    http://www.eugrowshop.eu/nl/growshop...240x120x200cm/

    Voor zover ik weet is 215 euro niet zo duur voor deze tent? Kan iemand mij meer over de tent vertellen, eventueel ervaringen met het merk?

    Alvast bedankt!

    Jantje

    #2
    Re: Kweektent Homebox

    ik vind t erg goedkoop,voor n tent met deze afmetingen.t feit dat er al geen foto bijstaat,roept bij mij al argwaan op.ik weet niet of je op de hoogte bent van imitaties,die bij hogere temperaturen giftigge dampen afgeven,en zo je planten om zeep helpen!
    grtz

    Comment


      #3
      Re: Kweektent Homebox

      anders kun je altijd eens kijken bij www.growshoponline.nu,ik heb daar mijn Darkroom 120 besteld,snelle levering en goede service
      groeten

      Comment


        #4
        Re: Kweektent Homebox

        heb je de tent geen afgzuiger lamp travo etc
        vind het niet een zo gek goedkoop
        maar online een koopje kopen hou ik niet echy van

        Comment


          #5
          Re: Kweektent Homebox

          Ok. Als ik voor een Secret Jardin ga kom ik met die afmetingen uit op een Darkroom 240 Wide, maar die zit ook meteen aan de 300 euro, ongeveer net zo duur als die homebox normaal gesproken is.
          Hoe kan ik zeker weten of dit een echte homebox is, behalve dan door hem te bestellen? In de omschrijving geven ze wel aan dat het een originele is, dat mag toch ook niet zo maar als het een imitatie is?

          Comment


            #6
            Re: Kweektent Homebox

            Ik begin net met kweken, dus geld is voor mij wel een issue zeg maar...

            Comment


              #7
              Re: Kweektent Homebox

              home box zit geloof ik een plaatje van een groene klaver op

              Comment


                #8
                Re: Kweektent Homebox

                Ik heb een complete set homebox S van dezelfde leverancier gekocht.Totnogtoe geen enkel probleem mee gehad...ik ben hem wel zelf gaan afhalen in Tilburg , die jongens van eugrowshop hebben alles netjes in mijn wagen geladen en afgedekt , ik kreeg uitleg over elk onderdeel , en een gsmnummer voor het geval ik later toch nog vragern/klachten mocht hebben.
                Ik had vooraf ook het hele net afgezocht en nergens vond ik zo'n scherpe prijs.

                Comment


                  #9
                  Re: Kweektent Homebox

                  dan zit ik ernaast,maar heb volgens mij toendertijd voor mn secret jardin dr 150 al meer dan 300 euro betaald!@ira dat klaverblaadje staat op de secret jardins

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweektent Homebox

                    homebox heeft als logo een groen bloemetje in een huisje

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweektent Homebox

                      Ok ik ga het denk ik gewoon proberen dan! Hartstikke bedankt voor alle snelle reacties!!

                      Mvg Jan Slenders

                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweektent Homebox

                          Hallo, ik ben van plan om een secret jardin te kopen met de afmetingen 100*100 * 200
                          heeft iemand een idee hoeveel planten ik hier maximum zou kunnen inzetten?

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweektent Homebox

                            16 zou ik zeggen..

                            Comment

                            Bezig...
                            X